רעיונות מדליקים למסיבת גיוס

רעיונות מדליקים למסיבת גיוס

הזמן שלכם בתור אזרחים הולך ואוזל? הצבא עומד "לחטוף" אתכם לזמן לא קצר? אין ספק שרגע לפני זה הזמן לחגוג וליהנות כך שבכל רגע בזמן השמירה או המארב (או פשוט בעוד משמרת) תוכלו להיזכר במסיבה הבלתי נשכחת שלכם. בין אם אתם רוצים לארגן מסיבה לעצמכם ובין אם כהפתעה לאחד החברים, יש כמה רעיונות ודברים שתוכלו לעשות כדי להפוך את המסיבה למקורית, מיוחדת ומפוצצת אנרגיות.

ערב קוקטיילים משוגע

אם כולכם לפני גיוס כנראה שכבר עברתם את גיל 18 כך שאתם כשירים לשתות (כמובן לא להגזים ובלי נהיגה אח"כ). סדנת קוקטיילים תכניס לכם עוד ג'וס (מכל הכיוונים) ותהפוך את המסיבה ליותר מסתם השתוללות. הזמינו סדנה של מישהו כייפי שלא רק מכין קוקטיילים אלא גם מלמד אתכם כך שאתם תכינו בעצמכם, וגם שיהיה מצחיק ומגניב כך שירים לכם את המסיבה ולא רק בגלל המשקאות.

אוטובוס מסיבות- לעבור ממקום למקום

כשרואים בסרטונים או טלויזיה להקות שעוברות ממקום למקום בתוך אוטובוס מקושט ומואר אי אפשר שלא לרצות להיות שם במקומן. אז זה הזמן שלכם לפנק את עצמכם בנסיעה כמו אחת הלהקות הנחשבות. הזמינו אוטובוס שיהיו בו אורות צבעוניים, אוכל ושתיה. בזמן הנסיעה כדאי להעביר את הזמן בצורה מעניינת ולא סתם ישיבה או קשקושים, אז ערב קריוקי בתוך האוטובוס יתן הרבה פאן וצחוקים.

ללבוש "מדים של חברים"

מדים אמורים להכניס אותנו למסגרת ולתת לנו תחושת שייכות ומחוייבות למקום בו אנחנו נמצאים. רגע לפני שאתם לובשים מדי חאקי עד שכבר תשכחו איך אתם נראים עם צבעים אחרים, זה הזמן לארגן "מדים של חברים". לא להיבהל, אף אחד לא מתכוון שתלבשו מדים אמיתיים עם חולצה מכופתרת וכומתה. הדפסת חולצות הולו עם כיתוב או ציור כיפי ומצחיק תמיד יזכיר לכם את המסיבה. החולצות יהיו המדים המשותפים שלכם, אלה שתמיד יאחדו ויחברו ביניכם. מה להדפיס? יש המון אפשרויות. קודם כל, אם אתם יצירתיים אתם יכולים לעצב בעצמכם באתר. אם פחות, יש מבחר ענק של הדפסים מכל הסוגים, הדפסים מיוחדים לגיוס או כאלה שלא קשורים בכלל. באתר תמצאו את המגוון. רק לבחור ולהזמין.

אוכל, קדימה אוכל

רגע לפני שאתם נוחתים לתוך הרבה לחם עם שוקולד, בורקסים או מנות קרב, תפנקו את עצמכם עם אוכל כיפי. פיצות כמובן תמיד יתקבלו בברכה ובפיצריות מוכרות יש תחליפים לטבעוניים, לרגישים לגלוטן וכל השאר שפיצה פחות מתאימה להם. אפשר עם יותר תקציב להזמין לכם קייטרינג מפנק או להתמקד בעיקר במתוקים ובשאר האוכל שכל אחד יביא משהו פשוט. אז התקציב יופנה לקינוחים, מאפים ושוקולדים מעולים.

לסיכום, יום הגיוס הוא בלתי נשכח ואחריו אתם נכנסים לתקופה מעניינת אך מאתגרת. רגע לפני תארגנו לכם או לחבר המתגייס (בנות, כמובן שהכל מופנה גם אליכן!) את המסיבה של החיים עם אוכל, חולצה מצחיקה שתקחו לטירונות (תחביאו מתחת למדים) מוזיקה ושיהיה גיוס מוצלח!

הוסף תגובה