שיטות לא להינעל בבית

שיטות לא להינעל בבית

הרגשה המתסכלת להישאר עם דלת נעולה
ההרגשה המלחיצה להימצא נעול מבעד לנכס
תובנות לא להינעל מחוץ לדירה
באשר אם נשארנו ברכב נעול וגם בדירה שנסגרה ולא ניתן לגשת לתוכה כלל מבחוץ, תרחיש נורא מתסכל וזה עלול לשבש לך את מהלך היום. זה מבזבז בשבילך לא מעט זמן יקר ומשאיר בשבילך מצבים מיותרים או לא רצויים למהלך היום ויאלץ אותך להזעיק מנעולן. וגם אם הנך יודע איך להתמודד עם המצב הזה וגם שנמצא ברשותך את הדבר הטוב לפתיחת הצילינדר , לעולם הדלת לא תיטרק לך שנית בעתיד.
להיות מבעד לדלת נעול היא אחת ההרגשות המרגיזות שיש שאף אחד לא מעוניין לחוות אותה. מרבית האוכלוסיה מבצעים שטויות כשהם ממהרים, וננעלים מחוץ לבית. לעולם לא תינעל שנית בעתיד לולא תזכור מספר רעיונות מועילים. עקוב אחר התובנות שיש ומתן את הסכנה לאפשרויות כאלו לא רצויים. להלן כמה רעיונות מפורץ מנעולים מוסמך.
• החבא מפתחות רזרבי באזור בטוח: בפועל אחת הרעיונות הקלות ביותר להימנע ממצב שגנב מסוגל להתגנב לנכס שלך. בעלי דירות לא מעטים מחביאים את מפתחות הדירה הרזרבי שיש להם מתחת לשטיח או בעציץ. ובכן זה מאוד מסוכן, כי פורצים מסוגלים לקבל את הגישה לדירתך בצורה קלה באפשרות לקיחת המפתחות ממקומות המסתור הזה. במידה אתה רוצה להחביא את המפתח הנוסף, נסה להחביא באזור מאובטח.
• אחסן מפתחות או כלי עבודה מתאימים: במצב של איבוד המפתח לדירה, הנך צריך פטיש פלסטיק או כל כלי מתאים בכדי לפתוח את דלת ביתך. בסיוע חבטה עם הפטיש על כלי חד תצליחו לפתוח את דלת הדירה. השימוש בשיטה זו מסוגלת להיות קצת קשה, לכן לפני הניסיון וודא שהנך יודע מה עליך לעשות.
• השאר מפתח המנעול לבן משפחה הקרוב לדירתך: האם הנך מתגורר בסמוך לקרובי משפחתך הנוספים שיש לך? קיים בסביבתך שכן שהנך סומך עליו? ובכן, זה מעודד. אתה רשאי לתת את המפתח הרזרבי שברשותך לשכן או לקרובי משפחתך הקרובים. טרם שתיתן את המפתחות שלך, זכור שהנך מכיר את השכן מצויין ובטוח בו .
• החלף את המנעולים הפשוטים למנעולים מתקדמים: צילינדר חכם או מנעולים דיגיטליים הם מנעולים שלא זקוקים למפתח רגיל על מנת לפתוח את המנעול. מנעולים הללו באים בכמה צורות שונות. מנעולים הללו הם דבר מאוד לא פשוט לפתיחה עבור פורצים למיניהם, מכיוון שהם זקוקים לצירוף מספרים מקורי, טביעות אצבעות ואפילו סורק עיניים כדי לפתוח את המנעול.
• תחליפו מנעולים תקולים ובלויים: מנעול עייף עלול לעשות לתקלות רבות. מאוד ברור שאם המפתח לא יסתובב עם המנעול הנכון. במידה והוא מתפקד קשה עם המפתחות, הוא יתעקם. אם בזמן שהוא ישבר, יתכן שתצטרך להתקשר לאיש מנעולים בקרבתך כגון מנעולן בירושלים כדי להוציא את המפתח הבלוי מהמנעול או לתקנו.
במידה הנך למעשה בפני הבעיה, וודא שהנך רגוע ולא חסר אונים. מצא הפיתרון הכי טוב. אם אינך מצליח לפתוח את דלתך, בתרחיש הנל התקשר אל פורץ מנעולים 24/7 מאזורכם.

הוסף תגובה