שיטות לציור על קירות

רוב האנשים מנהלים אורח חיים עסוק ועצבני. לכן, מגיע להם להנות ממקום נעים ורגוע, בו יוכלו להרגע מתלאות היום. עבור רוב האנשים, המקום הרגוע הזה הוא הבית. לכן, עלינו לעשות הכל כדי להפוך אותו למזמין ונעים. דרך אחת לעשות זאת היא על ידי ציורי קיר לעיצוב הבית. לפניכם מספר שיטות לציור על קירות, שתוכלו לשמור ולנסות בעתיד, כאשר תהיו מוכנים ליצירת אוירה חדשה לגמרי בבית.

שיטת העננים

מתאימה ביותר לעיצוב קירות בחדר השינה או האמבטיה. ברגע שתכנסו לחדר שעל קירותיו מצויירים עננים, מייד תרגישו רעננים. תחילה עליכם לשרטט את הקווים החיצוניים של העננים על הקיר. לאחר מכן, צבעו בצבע בהיר מסביב לענן, ותנו לו להתייבש. לאחר מכן צבעו את שאר הקיר בצבע כהה יותר. שיטת העננים מעולה גם אם אתם רוצים ציורי קיר לחדרי ילדים.

 

שיטת השיש

תפקידה העיקרי של שיטת השיש הוא ליצור תחושה רכה ונינוחה בחלל הבית. היא מתאימה ביותר לחדרי שינה, וגורמת לחדר להיראות מתוחכם ועשיר.

שיטת העיתון

בעזרת שיטה זו הקירות יבלטו וחדר המגורים יראה פשוט נהדר. אתם תאהבו את המראה האופנתי והמודרני של שיטה זו. שימוש בצבעים רבים יתן לחדר את האפקט המירבי. בתהליך זה, אנו משתמשים במגוון של חתיכות עיתון קרועות בגדלים שונים, והדבקתם על הקיר כשהצבע עוד טרי. משיכת העיתונים מן הקיר תיצור גימור מחוספס ופשוט יפהפה.

שיטת קיר הגרניט

טכניקה זו שמורה לאנשים המעוניינים בקירות בעלי מראה קלאסי. מאות נקודות קטנות מושפרצות על קיר הצבוע בצבע כהה טרי. מומלץ להשתמש בשבלונה מרובעת על מנת ליצור אפקט דרמטי וגימור מדהים ביופיו. ניתן להשתמש גם בספוג אלמוגים ליצירת אפקט נוסף.

פסים אלכסוניים

שיטה זו לוקחת את עיצוב החדר רמה אחת קדימה, על ידי הוספת גוונים של צהוב, חום וכתום. תוכלו לבחור את הגוונים שאתם אוהבים, כמובן, אך בכל מקרה, ההרגשה החמימה שנוצרת בזכות שימוש בשיטה זו, יגרמו לכולם לעשות כל שביכולתם כדי לנסות לחקות את עיצוב הפנים שלכם.

הוסף תגובה