שירים להורדה באינטרנט

במאמר הזה ברצוני לדבר איתכם מעט על כל מה שקשור לשירים וכמובן הורדת שירים, היום ניתן למצוא עשרות אם לא מאות אתרים אשר כל מה שהם מציעים לנו בתור משתמשים זה להאזין למוזיקה באתר עם נגן ייחודי משלהם ושירים אשר מתעדכנים מדי כמה זמן.

ויש כאלה שנותנים לנו אפשרות ליצור בעצמנו נגן ובו נוכל לשים את כל השירים האהובים עלינו.

בתור אנשים אשר מאזינים מוזיקה מידי יום אם זה פופ רוק או מוזיקה מזרחית אתרים רבים מכילים את רוב סוגי השירים על מנת לגרום לקהל היעד שלהם לעלות במידה ניכרת, ובכך כמובן יותר גולשים ימצאו באתר שלהם עניין רב יותר.

בגלל אותם השירים האהובים והמוכרים אשר הם אוהבים, שירים חדשים יוצאים לאור ומיד לאחר כמה ימים ספורים ניתן למצוא אותם באתרי האינטרנט השונים.

בין אם זה שירים להורדה ובין אם זה שירים בהשמעה ישירה האתרים הללו הינם פופלריים במיוחד מכיוון שלדעתי אין אדם אשר לא נהנה ממוזיקה איכותית ועוד יותר מהסוג שהוא מתחבר אליו, יש את המשפט הזה על טעם ועל ריח אין להתווכח, אז ככה זה במוזיקה ובשירים על סוג המוזיקה אשר אנשים מסויימים אוהבים ומתחברים אליהם.

אין להתווכח מכייון שסוגי אנשים שונים אוהבים מוזיקה שונה וכמובן גם יכול להיות ששתי אנשים אשר גדלו באותו בית ואוהבים את בדיוק אותם הדברים בחיים כגון בילוי בשעות הפנאי כדומה לא יאהבו את אותה סוג המוזיקה, לכן לדעת או להחליט איזו מוזיקה מתאימה לכל אחד אין זו משימה כה קלה לכן האתרים של השירים להורדה למשל מציעים מגוון רב של אפשריות ושירים רבים.

גם אם חלקם פחות פופולריים וחלקם יותר אין זה אומר שדווקא אלו הנצפים יותר בהכרח חיונים יותר מאשר אלו אשר נצפים פחות מכיוון שעל האנשים אשר מפתחים את אתרי המוזיקה השונים תמיד לאפשר לכל האנשים להנות מהאתר שלהם ולשמוע את השירים שהם בדיוק אוהבים, כאן נכנס לתמונה כל הנושא של אפשריות חיפוש באתרי שירים.

 

בדרך כלל באתרי שירים שונים יש תיבת חיפוש נוחה במיוחד אשר בה ניתן להזין את השם של הזמר מלחין או השיר שאותו אנו רוצים לשמוע ומספר שניות לאחר מכן נוכל לראות רשימה ארוכה במיוחד אם לא תמיד מכיוון שיש זמרים אשר מספר השירים שלהם קטן יחסית לזמרים הפופלריים, יותר אך בין כה וכה ניתן לצמצם את המבחר העצום של השירים לטעם שלנו.

וזה מה שיפה בכל העניין הזה אך כל הנושא של מתן אפשריות לחשיפה של תוכן ושירים חדשים ואני יסביר מה שאני אומר, אם ישנו אתר אשר מוצגת בו טבלת חיפוש של שירים אותם אנו רוצים לשמוע זה יהיה יעורר עניין ברב הגולשים של האתר שכן יוכלו לחפש את השירים שהם אוהבים אך לדעתי יש גם מקום לשים שירים כללים חדשים באתר, על מנת לנסות ולהביא שירים חדשים לידיעת הציבור הרחב שכן ישנם אנשים רבים אשר מתאהבים אם ניתן לקרוא לזה כך בסוגי מוזיקה שונים.

רק לאחר שבטעות חבר שלח להם את השיר בפייסבוק למשל או בכל סיטואציה אחרת שהינכם חושבים עליה ואם בעלי האתרים הללו של השירים להורדה ושמיעה ישירה של השירים יתנו לנו לראות אילו שירים חדשים יצאו בכלליות בעולם כולו בין אם זה שירים שאולי לא כל אחד יאהב, עדיין אולי אחד מבין כל הגולשים פתאום יתחיל לשמוע את סוג המוזיקה הזו ולהתעניין יותר בנושא.

ולכן לדעתי כל העניין הזה צריך לקחת חלק נרחב מחשיבתם של היצורים של האתרים, חשבו כך אם ישנו אתר מסויים אשר מוכר לנו את הדיסקים האהובים עלינו לפי הזמנה בוודאי שנזמין את השירים שכבר אנו מכירים ולא נוכל באמת לראות את כל הזמרים החדשים ולתת להם צ'אנס שווה בשווה על מנת לתפוס מקום במדף הדיסקים שלנו, אך אם אנו נכנסים לחנות דיסקים כלשהי ורואים שיש בחנות הזו מגוון רחב במיוחד של דיסקים אותם נוכל לרכוש אני מניח שלפני שנקנה את הדיסקים של הזמרים האהובים עלינו.

נוכל לעיין מעט גם בדיסקים פחות מוכרים ובכך ההזדמנות לחשיפה שווה יותר ונותנת אופציה לאומנים חדשים יותר להשתלב ברשימת השירים האהובים ביותר. אני מניח שלא נרצה לשמוע כל פעם על להיט חדש אחרונים אלא נרצה לשמוע את השירים הטובים הללו לפני כולם. ארצה גם לדבר מעט על התופעה של הורדת שירים מהאינטרנט שכן רבים מהאתרים הלא חוקיים בימינו, אשר נמצאים באינטרנט מאפשרים לנו להוריד שירים ללא כל מאמץ כביר ולפגוע בהכנסות היוצרים.

אך אלו ניתן לומר וויתרו מעט אם נגיד זאת במילים קלות יחסית על העובדה שאנשים רבים מעדיפים להוריד את השירים שלהם למחשב מאשר לרכוש אותם במחיר שהוא אינו מופקע אך עדיין יחסית גבוהה לשכבות אוכלוסייה שונות בארץ ובעולם ולא תמיד יש את האפשרות לקנות אותם בצורה זמינה ונוחה, ולעיתים נידרש לנוע למחוזות חדשים ולחנויות שבכלל לא הכרנו על מנת לרכוש דיסק בודד וזה יכול מעט להעיק אך הורדת שירים אינה הפתרון לבעיות השונות אשר נובעות עקב רכישת דיסקים כמו שהזכרנו שהסיבה העיקרית לכך הינה הכסף היחסית יקר לעומת הורדת שיר באיכות כמעט זהה בחינם ובלחיצת כפתור אחד בלבד באינטרנט.

איני ממליץ להוריד שירים מכייון שהדבר לא חוקי ופוגע באומנים השונים אשר עומלים שעות רבות על מנת ליצור שירים איכותיים במיוחד, לסיכום הורדת שירים ושירים להורדה אין זה חוקי אך שמיעה ישירה דרך אתרים אשר מאפשרים זאת הינה חוקית כמו למשל האתר המוכר יו טיוב אשר בו ניתן למצוא מגוון רחב של קליפים ולהיטים גדולים.

הוסף תגובה