שלבים לקידום אתרים אורגני בישראל – חלק א'

קידום אתרים הפך לכלי החזק ביותר בעולם הפרסום. הכוח של מנוע החיפוש של Google הוא אדיר ומדי יום מתבצעים למעלה ממיליון חיפושים רק במדינת ישראל. בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים ישראלים מנסים לקדם בעצמם את אתר האינטרנט ומבקשים להיות מעורבים בתהליך. בשנת 2015 למעלה מ-20,000 למדו את תחום השיווק באינטרנט במכללות השונות ברחבי הארץ ובעזרת מורים פרטיים. במידה וגם אתם מעוניינים לקדם אתר האינטרנט שלכם בישראל, כך תעשו זאת בדרך הנכונה.

שלב ראשון בתהליך קידום אתר האינטרנט – עבודת On-Site

בשלב הראשוני בתהליך הקידום עלינו "להכין את הקרקע", כלומר, לבצע אופטימיזציה באתר האינטרנט כך שהאתר למעשה יהיה מוכן לתהליך הקידום. התהליך מתחיל בבחירת מערכת לבניית אתרים ידידותית (מומלץ לעבוד עם WordPress) ובביצוע מחקר מילים.

מחקר מילים – במערכת של Google AdWords תוכלו לערוך מחקר מילות מפתח לאתר האינטרנט שלכם ולצפות בכמות החיפושים החודשיים לכל ביטוי וביטוי. 

היררכיה באתר האינטרנט – Google מייחס חשיבות רבה להיררכיית התפריטים באתר האינטרנט. על מנת שמנוע החיפוש יבין אילו ביטויים אתם מנסים לקדם עליכם להתאים את התפריטים באתר האינטרנט בצורה הנכונה. ככל שהתפריט באתר נוטה כלפי צד ימין (באתרים בעברית) כך ה"כוח" שלו מבחינת גוגל גדול יותר.

כתיבת התוכן – ישנם כללים ברורים לכתיבת תוכן באתר האינטרנט. עליכם לכתוב תוכן איכותי על פי כללים מסוימים כך שיהיה מותאם לצרכי קידום אתרי אינטרנט. יש לשלב כותרות וצפיפות מילות מפתח בתוכן ולערוך פרופיל קישורים פנימי באתר.

תגיות Alt, טייטלים ו-Description – עליכם למעשה להסביר לגוגל מהו העמוד שבאתר האינטרנט שלכם ובעזרת התגיות השונות והתיאורים לעמודים תוכלו לעשות זאת בצורה הנכונה. מומלץ להוריד תוסף SEO במערכות בניית האתרים עמן אתם עובדים.

בשבוע הבא נעלה את המדריך לשלב השני בתהליך הקידום האורגני של אתר האינטרנט.

הוסף תגובה