שלום לך, דפוס ישן – ה-N.L.P לשינוי ולהצלחה

השיטה לשנוי דפוסי התנהגות חשיבה ותחושה ישנים

 

המוח האנושי מגיב באופן זהה לאירוע בין אם התרחש במציאות ובין אם הוא יציר דמיוננו. הביטוי "נבואה המגשימה את עצמה" מנסח זאת היטב. כשאדם מדמיין שביכולתו לשנות מצב קיים, גדל הסיכוי שהוא יצליח לערוך את השינוי. הדרכת הדמיון מתבצעת במצב ישיבה ובעיניים עצומות תוך התמקדות בנשימה והובלה להרפיה. כשהגוף והתודעה מצויים במנוחה ומאפשרים יצירת דו-שיח עם התת-מודע.

 

 

. Neuro Linguistic Programmingבעברית – ניתוב לשוני פיזיולוגי

 

 

 או במילים אחרות – לימוד הדפוסים השכליים באדם

 

השיטה מאפשרת להתאים לכל אדם באופן אישי את סגנון העבודה שלו. ולכן מתאימה לכולם. ה- N.L.P. חוקר את האיך? לדוגמא- כשהאדם נמצא בדיכאון איך המוח מקודד את החוויה? כיצד נרשמת החוויה הסובייקטיבית?. התת-מודע כמו יש לו חיים משלו וכשנפתחת הדרך הוא פועל ומחפש את הדרך אל המטרה (המוגדרת). התת מודע עובד בשבילנו והוא בעד החיים: זה טבעי בשבילנו להרגיש טוב; זה טבעי בשבילנו להיות שמחים; זה טבעי בשבילנו להיות בריאים ומאושרים; זה טבעי בשבילנו להצליח ולחיות בשפע; ובודאי טבעי לאהוב את עצמנו ואת החיים!

שיטת ה- N.L.P מיושמת בשיפור התקשורת, שפור יכולות למידה, שחרור מפחדים וממגבלות המפריעות להתפתחות בחייכם. גישה המאפשרת לפתור בעיות בזמן קצר. בעצם תשאלו מה באמת מעניקה השיטה בסופו של דבר?? אכן, התמודדות מהירה ויעילה עם רגשות קשים (כמו כעס, תסכול, אכזבה, קנאה, חוסר אמונה בעצמך ובסביבה, כשלון,וכדומה) וכן, חרדות כולל חרדת בחינות, דימוי עצמי, שינוי הרגלים, בעיות אכילה ועוד. והדגש הוא על התמודדות!

דרך העבודה והטיפול

אני מתמחה בשיטות שונות של פסיכולוגיה אלטרנטיבית קצרת מועד. מסגרת של 10-12 מפגשים אישיים בני שעה וחצי.

לפגישות יש אפקט מצטבר, כך שכשהמוטיבציה בעליה תחושת הביטחון מתחזקת ויש "חשק" לפעול, להעיז ולנסות כך, שההחלטה להצליח הופכת לעוגן.  וכשמתנסים – טועים ולומדים. כן כן, תרבו לטעות .וככל, שתרבו לטעות תשכללו את היכולת ותשימו לב, שמיום ליום תסמכו על עצמכם ותופתעו לגלות, שאתם חווים יותר ויותר הצלחה. ההנחיה בהתאמה האישית מאפשרת לכל אחד לגעת בשורש הבעיה שמטרידה אותו, לשנות את הדפוס שמפריע ולסגור את מעגלי העבר. אני מאמינה, שאין מחובתנו ל"הנציח" את הדפוס שדווקא מכשיל אותנו?! כשהעניין נפתר, מתחוללים שינויים נוספים (זווית הראיה נפתחת ומתקיימת בחירה) הקשורים לאותה חסימה והאנרגיה מופנית לעבר המטרה. כל שהושקע פעם בהישרדות ובהסתרה, מתפנה כולו להתפתחות ולצמיחה.

ה- N.L.P. מלמד אותנו לבחור

ה-  N.L.P עוזר לנו לשנות התנהגויות מפריעות וחוסמות בתהליך קצר מועד

ה-  N.L.P חוקר איך מפנימים חוויות אישיות והופכים אותן לחלק מהעולם הפנימי. ובכך מושג שיפור רגשי, שיפור מחשבתי ושיפור התנהגותי.

ה-  N.L.P מלמד אותנו שהמפתח לתת-מודע נמצא בידנו

שיטת ה- N.LP מיועדת למי מכם המחפש דרך טיפול אלטרנטיבית, רוצה להשיג שינוי והחליט להתמודד עם מה, שבאמת מפריע לו.

איריס טנא,

מנחה ומטפלת

הוסף תגובה