תוכנות ואפליקציות לקידום אינסטגרם: איך הן עובדות ומה לבחור?

תוכנות ואפליקציות לקידום אינסטגרם: איך הן עובדות ומה לבחור?

למה דווקא באינסטגרם?

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בזמננו, כמו גם מחולל ומקדם רעיונות חדשים. באמצעות פרסום נכון של חשבונך או של העסק שלך בפלטפורמה זו, ניתן להרוויח מיליונים, להביא רווחים גדולים לעסק שלך, להגביר את מודעות למותג וכו׳.אפליקציה להעלאת עוקבים באינסטגרם
תוכנות ואפליקציות לקידום דפים באינסטגרם הופכות פופולריות יותר מיום ליום. נושא זה מעניין את בעלי העסקים שראו ברשתות החברתיות את ההזדמנות לקדם את עצמם ולפרסם את שירותיהם. אחרים פועלים מסקרנות או/ו רוצים לצבור פופולריות ולעשות מזה כסף. רבים מונעים גם על ידי אהבה לניהול בלוגים ורצון להישמע. ואיפה עוד לפרסם את עצמך אם לא באינסטגרם?

4 דרכים עיקריות להעלאת עוקבים באינסטגרם שלך

1. בוטים.

זוהי דרך ידועה ומיושנת למדי למשוך עוקבים. בוטים מושכים לדף שלך חשבונות "מתים" שאינם משתתפים בחייו בשום דרך. כמו כן, השימוש בהם יכול להוביל לחסימת חשבונך. באינסטגרם יש מגבלה בפעילויות שכל חשבון יכול לבצע במשך יום אחד, מה שמסבך מאוד את עבודתם של בוטים. אינסטגרם משנה כל הזמן אלגוריתמי עבודה והיא מסוגלת לזהות פעילות חשודה ולחסום את החשבון.

2. מעקב המוני (באמצעות תוכנות מיוחדות).

זו דרך מקובלת יותר למשוך עוקבים באינסטגרם. באמצעותה ניתן לקבל לא רק עלייה במספר העוקבים, אלא גם לקוחות אמיתיים. קידום אוטומטי כרוך בשימוש בשירותים ותוכניות מיוחדים, תוך הזדמנות למקד לפי גיל, מין, גיאוגרפיה ותחומי עניין. על ידי תשלום לאתרי קידום של דפי אינסטגרם או על ידי רכישת מנוי באפליקציות העוסקות בקידום אינסטגרם , ניתן להגדיל באופן משמעותי את מספר העוקבים ה"חיים" ולמשוך לקוחות פוטנציאליים המעוניינים באמת בשירותים שלך.

3. ביצוע משימות באתרים.

זוהי דרך פופולרית נוספת למשיכת עוקבים חדשים לעמוד אינסטגרם שלך. השלמת משימות באתרים – עליכם להשלים משימות (למשל לעשות ״לייק״, לשתף), עבורן ניתנות נקודות שתוכלו להשקיע בהפעלת המשימות שלכם, בהן משתתפים אחרים במערכת כבר יעקבו אחרכם או ישימו לייק בפוסט הנדרש.

4. הגרלות ״Give away״

. הקהל נמשך דרך תחרות עם פרסים יקרי ערך. לרוב, משתתפי הגרלה נדרשים לעקוב אחרי חשבונות מסוימים או לבצע פעילויות אחרות (פרסם סטוריז עם תיוג של העמוד מסוים, לתייג את חברים בתגובות לפוסט מסוים, לעשות לייק לפוסטים ספציפיים). פעולות כאלה הן תנאי הכרחי להשתתפות בתחרות. קהל היעד של הגרלות כאלו, הם בדרך כלל האוהדים של חינם, אשר בדרך כלל נעלמים מהעוקבים לאחר תום ההגרלה, כלומר איסוף מנויים בשיטה זו אינו האמין ביותר.

האפליקציות והתוכניות הטובים ביותר להעלאת עוקבים באינסטגרם

ככלל, שירותי האפליקציות והתוכניות להעלאת עוקבים באינסטגרם אינם חינמיים, אך מספקים למשתמשים תקופת ניסיון (3-7 ימים).

 DO INSTA

שירות עולמי אוניברסלי לקידום אינסטגרם. המערכת אוטומטית עושה ״לייק״ ועוקבת אחר לקוח פוטנציאלי בשם חשבון האינסטגרם שלך. לקוח מקבל הודעה ונכנס לעמוד שלך. במקרה שהמשתמש ימצא את התוכן המעניין באינסטגרם שלך, הוא יעקוב אחר העמוד. התוכנה נגישה לשימוש מכל מכשיר (נייד, טאבלט, מחשב),

Gramista

שירות שמעמיד את המדע בשיווק ומבטיח זרם של עוקבים ״חיים״ בלבד לעמוד האינסטגרם שלך. התוכנה משתמשת באלגוריתמים מתקדמים על ידי העתקת התנהגות אנושית. לפיכך, מפתחים של התוכנה מבטיחים את אבטחת חשבונך. גרמיסטה מאפשרת למשתמשים לשכור את שירותיהם למשך יום או שלושה בלבד.

Followadder

אפליקציה העוסקת בקידום והעלאת עוקבים ברשתות חברתיות שונות. הרעיון הוא למשוך צופים אמיתיים לחשבון האינסטגרם או לעמוד ברשת חברתית אחרת (פייסבוק, טוויטר וכו׳). מבחינת העלות של השירות , יש המון אופציות למנויים שיתאימו לתקציבים שונים.

 Falcon Social

תוכנה שמציעה אוטומציה לאינסטגרם. הרעיון הוא שכל אדם שמחליט להעסיק אותם יכול להשיג מספר מסוים של עוקבים בשבוע. אנשים יכולים למקד את הקהל יעדשלהם בעקבות הצרכים שלהם. למשל, ניתן להגדיר לקבל מעריצים ממדינה מסוימת או לפי המגדר מסוים. אפליקציה זו אינה האלטרנטיבה הזולה ביותר, אך היא מבטיחה ללקוחותיה קהל צומח במהירות.

כמו כן, בכדי משיכת עוקבים ״חיים״ באינסטגרם תצליח, חשוב למלא נכון את הפרופיל, לפרסם תוכן מקורי ומעניין. בנוסף, האשטאגים ((hashtags שנבחרו נכון ממלאים תפקיד חשוב בקידום עמוד האינסטגרם. בכללי, משתמש שעובד על איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם צריך להיות בקיא היטב בהאשטאגים, גיאו-תיוגים, התדירות וזמן הפרסום ועוד.

זקוקים לעוקבים באינסטגרם? Get Boost!

הוסף תגובה