תיאטרון בובות לילדים

הפעלות עם בובות

בובות הן כלי מדהים ליצירת קשר ועניין עם ילדים, חברת תיאטרון חיות הבמה לקחה את הקשר עם הבובות ואת השימוש בהן, צעד אחד נוסף קדימה ויצרה מערך הפעלות עם בובות ברמה שלא הכרתם.

את מרבית הילדים וודאי לקחו זה כבר ל תיאטרון בובות ברמה כלשהיא דרך הגן או דרך בית הספר אך את החוויה של הפעלות עם בובות לימי הולדת בצורה פרטית ואישית שמגיעה ממש אל השטח שלכם – סביר להניח שהם טרם חוו.

הפעלות עם בובות לימי הולדת

מרבית ימי ההולדת נחגגים בצורה דומה, הילדים נהנים מכיבוד וממתקים ולבסוף מקבלים הפתעה למזכרת,  יש כלאו שמוסיפים מתנפח ואפילו קוסם אך את כל שלל האפשרויות כבר כירים כל ההורים והילדים.

 

הפעלות עם תיאטרון בובות לימי הולדת זהו שדרוג שיקפיץ לכם את היום הולדת צעד נוסף מעבר לכולם ויגרום לאורחים שלכם לזכור את היום הולדת שלכם כמיוחדת ומקורית מה גם שהילדים יהיו מופתעים לגלות שכיבוד וממתקים הם לא הדבר הכי מעניין ביום הולדת.

חברת תיאטרון חיות הבמה מציעים הפעלות עם בובות לימי הולדת  בכל הגילאים ולכל הסגנונות, לחברה יש כמה תכניות שונות להפעלות וכן סוגים שונים של תכנים, החברה מביאה את חווית ההפעלה אל מול פני הילדים והופכת אותם לחלק אינטגרלי בהפעלה בצורה המשמרת את רמת העניין והסקרנות שלהם לאורך כל הפעילות.

רוצים לשמוע עוד ?

חברת תיאטרון חיות הבמה יכולה להציע לכם הפעלות עם בובות ממש בהזמנה אישית,  התקשרו עוד היום אל החברה והיווכחו במקצועיות של הצוות, כמו כן תקבלו הצעה עם פירוט מלא של החוויה שתחוו כולל הקפדה על ערכים ותכנים חינוכיים ומעניינים.

אז אל תתלבטו – התקשרו ועשו את הבחירה הנכונה, כי כל יום הולדת מקורית כוללת הפעלות עם בובות מרתקות ומפתיעות.

 

הוסף תגובה