6 שיטות קידום אתרים לעורכי דין

6 שיטות קידום אתרים לעורכי דין ש בין אם אתה עורך דין מצליח מהעיר הגדולה או עורך דין מתחיל מהפריפרייה אתה חייב ליישם.
לבטח אתה מודע לחשיבות הדירוג הגבוה בתוצאות החיפוש המקומיות של מנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל, תהליך מוכח לאופטימיזציה של מנועי החיפוש ( seo ) יגדילו את החשיפה שלך במנועי החיפוש ,
יתנו מענה לגולשים אשר מעוניינים בפרקטיקת המשפט שלך בנוסף את מיטב השירותים המשפטיים שאתה או משרדך מספקים.

לפני שנצלול לתוך התהליך עצמו, חשוב שנבהיר מדוע קידום אתרים חייב להיות המוקד העיקרי להעצמת יכולות השיווק שלך.
שלושת הסיבות שעורכי דין חייבים להשקיע בקידום האתר שלהם –

קידום עורכי דין באמצעות רשת חברתית 

1. יחי עידן הגוגל ! דפי זהב נכחדו מן העולם – בימינו אנו אדם הזקוק לעורך דין יפנה לרשתות החברתיות 
תמו ימי החיפוש אחר נותני שירות בדפי זהב. לכן , חשוב מאוד מיקום האתר שלך יהיה למעלה גבוה

בדף הראשון של מנוע החיפוש .  אם לא תדאג לזה הנחת הרווחה היא- שאתה לא קיים.

קידום ממומן לעורכי דין

2. תנועה חופשית המאפשרת חיפוש אחר השירותים שלך ודירוג גבוה במנוע החיפוש תהליך זה יהפוך גולש  תמים ללקוח פוטנציאלי שמשלם כסף .
זרימה תמידית הכוללת שינויים ועדכונים תהפוך לאחת מההשקעות השיווקיות הפרסומות הטובות ביותר שתוכל לבצע עבור שירותיך או שירותי עורכי הדין שלך.

קידום אתרים אורגני לעורכי דין

3 .קידום אתרים אורגני לעורכי דין מסוגל לתת מענה ולספק את התוצאות הטובות והמהירות ביותר, כל זב בזמן שאתה מתחרה על המקום הראשון בדירוג של גוגל.חשוב לציין  -עורכי דין רבים אינם ערים לקידום האתר המקומי שלהם , רובם אינם משקיעים בו ואינם נשמעים להמלצות.
אם תבצע ותפנים את מה שנכתב במאמר זה רוב הסיכויים ש תוך שלושים יום תגלה כי האתר שלך מופיע בדף הראשון של מנוע החיפוש המקומי .
כיצד תעשה זאת?

מחקר מילות מפתח וביטוי זנב ארוך

4 מחקר מילות מפתח – מילות המפתח שיובילו את קמפיין האתר שלך חייבות להיות קשורות ישירות לשירותים המשפטיים המבוססים על סמך הידע , הלמידה , התארים והפרקטיקה שלך. לדוגמא – " עורך דין לחדלות פירעון " או " עורך דין להגנה פלילי " .תיאור מדויק לשירותך – לדוגמא , אם אתה עורך דין המתמחה " בחוק חדלות פירעון " חשוב להדגיש זאת ולתת לזה מקום באתר שלך – אלו הם מילות המפתח המתארות אותך וככה מתבצעת אופטימיזציה של האתר שלך.

תוכן מקורי וחשוב 

5. מקרי בוחן, מחקרים והעלעת תקדימים וכתבי אישום- הוספת תוכן מסוג זה רק יקדם את האתר שלך, יצבע אותו בידע והשכלה אשר יבנו ויהפכו את דף הבית שלך מרשים ושונה משאר המתחרים.

כתיבה ברורה ולא מתנשת 

6.פירוט מדויק כיצד להשיג אותך – אנו ממליצים שהשם שלך או של החברה , הכתובת , מספר הטלפון 
יהיו מודגשים וברורים, השתמש בכתובת הרשמית של המשרד שלך ודאג שהוא בולט באתר כהלכה 
רצוי לציין את מספר הטלפון המקומי של המשרד מלבד הסלולרי האישי שלך דבר זה יאפשר לגוגל לוודא שיש לך נוכחות פיזית ומקומית.
לקבלת יעוץ אישי עבור הפרויקט שלכם פנו אל חברת הקידום GPR או פשוט חפשו בגוגל קידום אתרים לערוכי דין  – תכלו למצוא אותנו בין המקומות הראשונים בעמוד.

הוסף תגובה