מה זה בעצם קידום בגוגל?

מה זה בעצם קידום בגוגל?


גוגל, מנוע החיפוש העיקרי של מדינת ישראל והעולם משרת וגולשים מכל העולם שמבצעים חיפושים של נושאים אקראיים ורוצים למצוא מידע רלוונטי לתוצאות החיפוש שלהם, היום גוגל הוא הפוסק הראשי על מי רלוונטי לך הגולש בכל תהליך החיפוש, ולכן מהווה את הדרך העיקרית בשביל לקוחות פוטנציאלים ליצור קשר עם בעלי עסקים. מקדמים בגוגל עובדים על הבאת האתר לעמוד הראשון בחיפוש בגוגל כך שלכל מי שקונה את השרות יש יתרון די משמעותי על מתחריו.

תהליך הקידום בגוגל עובד בשני ממדים:

1) קידום ממומן Pay Per Click – או PPC בשמו המקוצר עובד על ידי שמו כן הוא; תשלום חד פעמי לגוגל על כל קליק שנעשה על הקישור לאתר שלך – מרים את האתרים לרשימה שנמצאת משמאל לדף הראשי ומחליפה את המפרסמים בכל פתיחת דף חדש, כל משלם מופיע בשלושה הראשונים בצהוב בתורו. הנוסחאה הפשוטה היא (גולש לוחץ = X תשלום לגוגל.)  * בנוסף חשוב להגיד שלא כל אתר מתקבל ל PPC גוגל הם בררנים למדי ומקבלים רק אתרים שבנויים "נורמלי". 

 

2) קידום אורגני – הקידום המועדף והיותר איכותי שמחזיק לזמן רב, אינו תהליך קצר אלא לוקח זמן, מתחיל בבניית אתר שגוגל אוהב עם תוכן מקורי ושפת תכנות תואמת לקורא של גוגל. התהליך נעשה בנוסף ע"י בניית קישורים חיצוניים ושימוש בקידום מילות מפתח רלוונטיות לבעל העסק לדוגמאה (עורך דין, פסיכיאטר, מייבא קלמנטינות) . לא משנה מה המילה תלוי כמה מחפשים אותה ועל פי כך יוצרים קשר בין הלקוח המחפש לאתר העסק. יתרון נוסף של הקידום האורגני חוץ מרלוונטיות היא שהאתר נשאר בדף הראשון לאורך זמן ונוצרת לו סמכות מסויימת בלעדית ונצחית. היום מחקרים מראים שעד כ 80% מהגולשים נכנסים למודעות הראשונות שאינן המודעות הממומנות (PPC). היום הקידום הטוב ביותר נעשה ע"י אנשים שמתעסקים גם בבניית אתרים שגוגל אוהב וגם כמובן הצורה האורגנית של קידום בגוגל .

לסיכום לא משנה באיזה צורה תבחרו אם אתם בעלי אתר על מנת שתשרת אותכם כל התהליך בודאי יקדם את העסק שלכם וייצור עוד לקוחות, היום קידום בגוגל ובמיוחד אורגני נחשב לאחד מהכלים השיווקיים הטובים ביותר ובעתיד כך נראה, אפילו ישתפר. 

הוסף תגובה