שכפול ושחזור מפתח רכב

שכפול ושחזור מפתח רכב
פשוט מבאס מאוד זה מלאבד את מפתחות המכונית, למפתח האוטו קיימים מספר מוגבל מרכיבים ראשיים, 1 היינו שילוב (קוד) המפתח והנוסף רכיב (צ׳יפ) חשמלי, בפריטים הללו גם אצלם משהו חשוב להפעלה, קוד המפתחות הוא שורת סדרות סימון מפתח שכביכול אמור לסובב את המנעול בדלת רכבכם וכפתור (מתג הנעה) והשבב (צ׳יפ) מעביר שידור לגוף אימובילייזר המאשר התנעה, להבדיל מאיבוד מפתחות לדירה ניתן להזמין מנעולן בית ולשנות צילינדר בתהליך שחזור מפתחות למכונית הדרך בפועל אחר בהחלט לגמרי ומסובך יותר.
התקשרו עכשיו עבור שירות מנעולן בקרית מלאכי שירות 24 שעות
עליכם להכיר כאשר הלכו לכם צרור המפתחות לרכבכם:
1. תחילה יש לבדוק אפשרות אם קיים ברשותכם עוד מפתח לרכב, כל רכב אמור להגיע עם 2 מפתחות, אם יש לכם עוד מפתח זכיתם, דאגו להעתיק אותו במהרה ולשמור עליו באזור בטוח, אם חסר לכם מפתח עודף עברו לאפשרות הבאה.
2. הזמינו שירות שחזור צרור מפתחות לרכב, בשלב זה אנחנו נמליץ לשכפל בשבילכם מפתח נוסף למכוניתכם.
האם אנו יכולים לעשות פעולה זו לבד בביתנו?
בהחלט לא, עבודת שחזור מפתחות למכונית היינו תהליך מושקע מאוד בעוד הוא דורש מקצועיות וניסיון מורחב, כאמור אנו זקוקים לאמצעים יחודים כגון: מכונת חיתוך המפתח אוטומטית, ציפים מסוגים שונים, מכשירי מדידה נוספים ועוד, כביכול מוצגים במכשירים ואביזרים בשווי הרבה מאוד כסף, מיותר לציין בהרבה ממגוון הרכבים אנחנו צריכים לדבר עם יצרן המכוניות בשביל לרכוש מימנו סדרת חיתוך מפתחות וסדרה בשביל הציפ (פין קוד) שכרוך בתשלום בשבילנו.
למה מדובר בתהליך מורכב שמצריך לשחזר מפתחות לרכב וזהו, לא?
בהחלט לא, כפי שנכתב בתחילת בלוג זה, המפתחות אינם בהשיג יד וכביכול לא ניתן להעתק עבורכם עוד מפתחות, בזמן שאין מפתחות אין מה להעתיק ואז אנחנו זקוקים לעשות בשבילכם צרור מפתחות נוסף למכונית שברשותכם.
כמה זמן ניתן לעשות את העבודה עבורי?
לא צריך, נכון שידוע במהלך מורכב לשם כך אנו פה לשרת אתכם, לחברתנו יש את החלקים, ידע וניסיון, אנו נשאף לטפל בבעיה למענכם כביכול בשיחת טלפון ראשונה עמנו עם מנעולן בבית שמש, תקבלו יחס טוב ואישי בראשית התהליך ועד לסיומו.
בכמה כסף כרוך השירות שלכם?
תלוי מה האוטו שבבעלותכם, תיקון של רכב מסוג קובו אינו זהה לרכב מסוג טויוטה והפוך, אצלנו תדאג לתמחר לכם מחיר סביר ונוח, כדאי לחייג עכשיו וקבלו הצעת מחיר בחינם, שווה בדיקה.
התקשרו אלינו עכשיו 24 שעות

הוסף תגובה