אימון כושר הוליסטי ? יש דבר כזה

 מאמן כושר הוליסטי ?יש דבר כזה בכלל ?

 כולם מכירים את מאמן הכושר שמסתובב בחדר כושר  בגופייה גוף גדול חטוב ושרירי .שבשעות הפנאי שלו מטפח את שרירי החזה ,הירכיים והישבן שלו וכל פיסת גוף שיש לו מכוסה ברקמת שריר .כולם מכירות את מאמן הכושר שאומר לכן בנות ומדרבן אותכן לעשות עוד כפיפות בטן עוד פשיטת מרפק(בשביל שרירי המלח פלפל ) כדי שתראי יפה בביקיני . האם אתם באמת אוהבות את האימון שאתן מבצעות או שאתם עושות את זה כי אתם מוכרחות ?

 

אימון כושר הוליסטי מטרתו אחרת לגמרי …… באימון כושר הוליסטי המטרה היא להנות מהאימון מהשנייה הראשונה ….. באימון כושר הוליסטי  המטרה שתאהבי את הגוף שלך ואיך שאת נראית …. באימון כושר הוליסטי המטרה שאת תבצעי את הפעילות הגופנית שאת מתחברת איליה ולא מה שהמדריך קובע ….. באימון כושר הוליסטי נתנת יותר תשומת לב ודגש מיוחד לצד הרגשי ….

 

איך אימון הוליסטי הופך את האימון לחווייה ולא לחובה …. זה פשוט מאוד :במפגש הראשון פוגשת המתאמנת את המאמן ולפני שבכלל אנחנו מתחילים באימון אני מכירים אחד את השני מי המתאמנת ,מה המטרה שלך ,מה את אוהבת ,איזה פעלות גופנית את מתחברת ,מה תפריט התזונה שלך ,מה התחביבים שלך .לאחר מכן המתאמנת והמאמן בונים סדר יום שיהפוך את היממה של המתאמנת לחווייה מיוחדת במינה סדר היום יכלול בין היתר את הדברים הבאים :זמן להשכמה בבוקר (רצוי לשמור על מסגרת יציבה ),זמן לטיפוח הגוף בבוקר (חשוב לאהוב את הגוף ולהסתכל עליו לפחות פעם אחת ביום ולהגיד אני אוהבת אותך ).זמן לארוחת בוקר מסודרת לפנק את הגוף באוכל טעים ומזין.זמן לפעילות גופנית שאת אוהבת (ריקוד,יוגה ,הליכה ,מדיטאצייה כל דבר מתוך שלל הפעיליות ).זמן לחברים ..זמן למגע (במהלך כל אימון הוליסטי תזכה המתאמנת לטיפול שיאצו כדי לפנק את הגוף .זמן לארוחת צהריים מזינה ?צריך לתת לגוף כוח.זמן לארוחת ערב .ועת לומר לילה טוב .

 

 

כל אימון הוליסטי אורך 90 דקות ומכיל :

חלק א : שיחה קצרה ודיבור מהלב איך אני מרגיש מה המטרה שלי מה אני מרגיש עכשיו          (5 דקות  )

חלק ב: מדיטאצייה בישיבה תוך עצימת עייניים ודימיון מודרך להעלאת רכוז והכנת הגוף לפעילות  (5 דקות ) 

חלק ג : תרגילי גמישות הלקוחים מהשיאצו ,היוגה והפילאטיס מונחים על ידי המאמן .             (10 דקות )

חלק ד : הליכה אירובית משותפת משולבת עם שיחה ותרגילים דינאמיים מהשיאצו ,פילאטיס ,יוגה ,ציקונג (30 דקות )

חלק ה: תרגילי חיטוב וחיזוק הבטן , החזה ,הגב ופיתול עמוד שדרה לקוחים מתנוחות היוגה      (30 דקות )

חלק ו  : חלק מסיים   -טיפול משחרר בשיאצו                                                         (15-20 דקות )

 

 

אז קדימה בנות ובנים עכשיו זה קל האימון הוא לא חובה הוא חווייה .

הוסף תגובה