ביטוי מוסיקלי אישי בהופעות חיות

עקב העובדה שלוחות כלי נגינה קיימים ללא שום ספק בהרבה אזורים ברשת, לגמרי ניתן למצוא גיטרה יד שניה בהרבה אזורים. אם נבחר לוח כלי נגינה באופן מוגרל, לא נופתע לגלות המון כלים (וכן הופעות שונות) שמוצעים למכירה שביאור לכך הוא ההיצע הרב. אבל למעשה קריטי להבין שבהחלט שגיטרות וכלי נגינה אחרים במבחר מינורי לא מעידים שהלוח לא איכותי. 

זה לא בהכרח קיים בלוחות כלי הנגינה בשנים האחרונות, אף על פי שהרוב מחפש איכות. גם במרשתת אין אופציה זו בגלל לחצים שונים שלא מאפשרית אלטרנטיבה יותר עדיפה בשוק המקומי הארצי של הופעות גיטרה, בהשוואה לכל כלי נגינה שאין באפשרותו לנוע באותו זמן מבחינה שיווקית של כל מורה לגיטרה.

ראשית כל בתקופה האחרונה אני מוצא את עצמי מהרהר איך אמור להראות לוח כלי נגינה מיטבי, עם זאתבמרבית המקרים התשובה לכך היא ברורה. בתקופות קודמות היה ברור כי לעולם לא תוכל לבצע סקירה אורגינלית של לוח כלי נגינה במובן הפורמאלי של הביטוי – גם בתנאי שמתבקש לעניין. במברק שקיבלתי בתקופה האחרונה מעמית מיוון (שהיה חשוב לו לומר את העובדה כנכתב למעלה ) נאמר לי שחשוב לזכור כי לוח כלי נגינה טוב הוא לוח שמכיל מידע על גיטרות, אורגנים, אורגניות וכלי מוזיקה שונים המשומשים בכל מיני הופעות, ז"א מעניק ברירה. עד כמה שידוע לי, לוח כלי נגינה איכותי ואפקטיבי אכן יהיה בעל התכונות הללו מראש.

חברי הטוב דני אהרונוב שנחשב למומחה כלי נגינה וכן מומחה הופעות ביצע רכישה בימים האחרונים של גיטרה חשמלית של פנדר שנחשבה באותה עת כפי שנכתב קודם לחברה איכותית מאוד. היות ותכלית חייו היא הופעות מתוך כל שכל חייו קנה כלי נגינה בארצות אחרות ברמה הבין-לאומית, הוא כל הזמן גורס בשיחות איתי במכשיר נייד שצריך לרכוש כלי נגינה איכותיים גם אם זה טוען לרכוש באופן נורמלי.

עקב כך שבדיקה איכותית בטרם נתחיל מראה שרשמית טוענים שנשים וגברים יזרקו כלי נגינה או ישתמשו בו בצימצום ועל כן יפגעו פיננסית, כל הדוקטרינות טוענות כי בשום מצב לא מותר לקנות כלי נגינה זול גם עבור הופעות קטנות באפשרות שנחשבת נחותה. כך ש אם אסכם גם לנגני הופעות קטנים כמעט תמיד מומלץ לרכוש כלי נגינה יקר – ז"א לקנות כלי מצוין לכה"פ.

הוסף תגובה