גיבוש עובדים – הפתרון האולטימטיבי

כיום רווחת העובד היא בהחלט בבת עיננו. אנו כמנהלים רוצים להוציא את הטוב ביותר מהם בעבודה, בד בבד, כמו שהם משקיעים מעצמם היינו רוצים להחזיר את אותה אנרגיה ולשמר אותה אצל העובד חזרה. סה"כ היום היחסים הרבה יותר פתוחים, אנו מבינים שאם לעובד טוב איתנו – אז הוא ירצה למקסם את היכולות שלו בתפקיד ואולי אף להמשיך ולהתקדם בארגון.

אחת הדרכים הנפוצות היא לקיים לעובדים ערבי גיבוש, ימי כייף, כמה שעות שהן במסגרת העבודה אבל לא עובדים, אלא פשוט נהנים. לא מעט קורה שבין הרצון שלנו לפרגן לעובד לבין התקציב האפשרי קיים פער. בנוסף לפער התקציבי, עולה גם הסוגיה של התאמת הגיבוש לכלל העובדים, האם ישנן נשים בהריון? עובדים מבוגרים יותר? דתי/חילוני? אז אייך באמת מתאימים גיבוש שיענה על כל הצרכים והמטרות?

בשלב הזה, כבר בטח חקרנו ובדקנו, סאגווי בירושלים, פיינבול, משחקים והפעלות גיבושיות בפארקים כאלו ואחרים, הסעות ובטחון ואוי כל כך הרבה דברים שלא קולעים לכולם. זה בדיוק הרגע בו צריך לעצור! להזכר רגע מה יש מתחת לאף שאולי לא צריך לחפש כל כך הרבה? מה יכול להיות מענה לערב שבו לא משנה מין, גיל, סטודנט, נשוי, בהריון או לא? אותו המענה שייגבש את כולם, שיישבו, ייהנו, יכירו? עצרתם? חשבתם?

הנה לכם הפתרון, מאד פשוט, ככה יושב מתחת לאף, לעיתים לא צריך להרחיק לכת – ערב על האש! מה יותר ישראלי, מגבש, משרה אוירה של כייף, אוירה מחברת ונינוחה, מערב של אוכל טוב, מוסיקה טובה, להזכר בכל אותם הרגעים המצחיקים שעלו במשרד – כל כך פשוט וכל כך קולע!

אפשר לנשום לרווחה מצאנו את הפתרון אבל אייך מממשים אותו? שהרי אי אפשר "להפיל" על אף אחד את הארגון. אז מאד פשוט גם פה, ניתן לצור קשר עם שרותי גרילמן, חברות קייטרינג המתמחות בבשר על האש. אלו יידעו לשלוח את הצוות המתאים לפי גודל האירוע שלכם, תפריט שהינו בהתאמה אישית לטעמכם ולא פחות חשוב לתקציב שיועד לאירוע הספציפי הזה מבלי לסיים את כל התקציב השנתי שלכם. לקייטרינג שמכבד את עצמו ובעל ניסיון בדרך כלל יהיה אתר בו תוכלו להכנס ולהתרשם מאיכות העבודה שלו, המלצות לקוח ועוד. פרמטר נוסף, הוא המענה והחזרה, כמו כל דבר בחיים חשוב שרות, פשטות וקלות, האם עונה מהר לשיחה? חוזר להודעה? שולח הצעה מסודרת בכתב? – כל אלו מעידים על אמינות הקייטרינג ורמתו המקצועית. חשוב לשים לב, היות ואל לנו להכשיל את העובדים ועלינו לכבד את כולם באופן שווה כדאי ומומלץ לבחור בקייטרינג כשר.

ערב על האש – פתרון פשוט, קל, זמין, חוסך הרבה מטרד ועבודה, קולע למטרה ובתקציב שמאפשר אפילו ערבים נוספים כאלו בהמשך השנה. כל שנותר הוא להתקשר לקייטרינג על האש ולקוות שהתאריך שלכם פנוי.

 

הוסף תגובה