מכונות אספרסו ביתיות – חיסכון בהוצאות הקפה

אנחנו "הישראלים" עם שאוהב לשתות קפה. תוכלו לראות את זה בבתי הקפה המלאים עד אפס מקום וברשתות הקפה ובתי הקפה שנפתחים ללא היכר בכל פינה של רחוב בתל אביב ובשאר הערים המרכזיות בארץ. עם ישראל הוא עם שאוהב להתלונן ולדרוש צדק חברתי מצד אחד, אבל מצד שני לשבת ביום שבת בבית הקפה השכונתי יחד עם כל החברים ולשפוך כסף על קצת אוכל והרבה קפה, למרות שאנחנו בוכים כל הזמן שאין לנו. תרבות הצריכה המערבית הגיעה אלינו ממזמן, ובתי הקפה הם רק סממן קטן שהוא חלק מתופעה אחת גדולה.

באם הייתם יודעים שתוכלו לארח ממש בבית שלכם את החברים שלכם ולהכין קפה לא פחות איכותי מזה שבבתי הקפה הייתם עושים זאת? מסתבר שחלק מהישראלים כבר ממזמן הפסיקו לשתות קפה בבתי הקפה ואת מנת האספרסו האיכותית עם הארומה החזקה שלהם הם שותים ומכינים בבית. למעשה, מכונות אספרסו ביתיות כבר לא יקרות כמו בעבר, והיום להרבה בתים בישראל יש מכונת אספרסו בבית. היתרון של מכונות הקפה הביתיות הוא הנוחות בתפעולם ובניקיונם.

מכונות אספרסו ביתיות מאפשרות לכם להכין את אותו הקפה האיכותי שאתם מזמינים בבית הקפה רק בבית, והעלות: חיסכון של 7-8 שקלים בעבור כל מנת קפה שתכינו לעומת כל מנת קפה שתזמינו בבית קפה פינתי. עלות קפסולת קפה שמספיקה להכנת מנת קפה נעה בטווח מחיר של בין 1.5 שקלים ל-2.5 שקלים, וזה תלוי בסוג תערובת הקפה הטחון שמצוי בתוך הקפסולה. העלות יכולה להיות זולה יותר באם מכונת הקפה הביתית שלנו מכינה קפה באמצעות תערובת קפה טחון.

הגיע הזמן שנפסיק להוציא סכומים גדולים על קפה. רכישה של מכונת אספרסו מתוך מגוון רחב של מכונות אספרסו הקיימות בשוק היא רק השקעה ראשונית. לאחר מכן ובתקופה של שנה תוכלו לחסוך סכום ניכר בכך שתשתו את מנת האספרסו היומית שלכם בבית ולא בבית הקפה הסמוך.

הוסף תגובה