מהי החשיבות של קייטרינג כשר באירועים קטנים

חשיבה הנוצרת בתהליך בחירת קייטרינג כשר, היא האם להזמין קייטרינג כשר בשרי או חלבי. לרוב הנטייה היא להזמין קייטרינג כשר בשרי לאירועים כגון: שבת חתן, בר/בת מצווה, חתונות, מפגשים משפחתיים או חברתיים בצהריי היום. קייטרינג כשר בשרי מתאים יותר לאירועים הנערכים בשעות הצהריים או בשעות הערב. מומלץ להזמיןקייטרינג כשר בשרי לאירועים משפחתיים או חברתיים, מחברת קייטרינג בעלת מוניטין המקפידה להגיש מזון שהוכן מחומרי גלם טריים ואיכותיים.

מהם המאפיינים של קייטרינג כשר בשרי

קייטרינג כשר בשרי הוא הרבה יותר מהפרדה בין בשר לחלב כדי לקבוע שהקייטרינג כשר. חברת קייטרינג המבקשת לקבל תעודת כשרות חייבת לנקוט באמצעים נוספים כדי להיות זכאית לקבל תעודת כשרות. רק חברת קייטרינג השומרת על חוקי ההלכה מקבלת התר להעניק שירותי קייטרינג כשרים. התהליך של בדיקת כשרות של חברת הקייטרינג כולל את הגעתם של משגיחי כשרות למטבחה של חברת הקייטרינג, ובדיקה של סוג חומרי הגלם שהחברה משתמשת בהם. בנוסף, תעודת כשרות תינתן רק לחברת קייטרינג כשר אשר אינה מפעילה את המטבח ואינה מעניקה שירותי קייטרינג, בחגים, בשבתות, בערבי חג וערבי שבת. חברת קייטרינג המעניקה שירותי קייטרינג כשר, חייבת להזמין משגיח כשרות לאירועים שבהם היא הכינה את המזון המוגש. חברות המגישות קייטרינג כשר, נוהגות להבליט את היותן חברות בעלות תעודת כשרות, ומעל כל, הן מקפידות על מילוי ההוראות של משגיחי הכשרות, פן הן תאבדנה את התעודות שניתנו להן.

מדוע מומלץ לשכור את שירותי של חברת קייטרינג כשר

אחת הסיבות הידועות מדוע כדאי להעסיק חברת קייטרינג כשר, היא העובדה, שגני ואולמי אירועים מחויבים להעסיק חברות קייטרינג כשר. בעל אולם או גן אירועים, אשר רוצה לקבל או להחזיק בתעודת כשרות, חייב להגיש קייטרינג כשר בלבד. כעיקרון, אולמות וגני אירועים יעבדו רק עם חברות המגישות קייטרינג כשר כדי לשמור על תעודת הכשרות, אך גם למשוך אליהם קליינטים שעבורם אין אופציה אחרת, חוץ מאכילת מזון כשר. המזון הבשרי הכשר נבדק הרבה לפני שהוא מגיע לצלחות האורחים באולמות אירועים. בדיקת הכשרות של הבשר מתחילה מרגע השחיטה של הבקר או העופות. על מנת לשלול השגות מחלקים שונים של הציבור הדתי, יש חברות קייטרינג המציגות תעודות כשרות למהדרין.

מדוע כדאי להזמין קייטרינג כשר

היום אפשר להזמין קייטרינג כשר מבלי לחשוש שהמזון שיוגש לא יהיה מספיק מעניין או מגוון. חברות המגישות קייטרינג כשר מספקות תפריטים חדשניים ומהפכניים מבחינת כל מה שהכרנו בעבר שהגיע אלינו מחברות קייטרינג כשר. ניתן למצוא היום בתפריטים של חברות קייטרינג כשר, מאכלים המגיעים מכל קצוות העולם. ניתן ליצור תפריט הכולל מאכלים שהגיעו אלינו מהמזרח הרחוק, מהמטבח הצרפתי, המזרח אירופאי, הדרום והצפון אמריקאי. באמצעות החלפת מרכיבים שונים בהכנת התפריטים, אפשר ליצור תפריטים שיש בהם מאכלים תאילנדיים לצד מאכלים מהמטבח המרוקאי, אסאדו דרום אמריקאי לצד ממולאים מצפון אפריקה ועוד. בכל תפריט ניתן יהיה למצוא שפע של סלטים קרים, מנות בשר הכוללות, עוף ובקר, דגים וממולאים. הקינוחים במסגרת של קייטרינג כשר בשרי, תמיד יהיו על בסיס פרווה, אבל התחליפים למרכיבי החלב, יהיו ברמה גבוהה ולא ניתן יהיה להבחין בהבדל בין המרכיב המקורי לתחליף.

הוסף תגובה