מסעדות – תחרות על טעמו של הישראלי

כיום מרוב ההיצע המרשים של המנות, נוקטים בעלי המסעדות בשיטות חדשות בכדי למשוך אליהם קהל נוסף.

התחרות הקשה מחייבת היערכות בהתאם ולצד מנות מובחרות, צריך להעניק גם יחס אישי לכל סועד.

מסעדת "פבאינה" בשדרות רוטשילד, מייצגת זאת באופן מובהק.

מסעדת פביאנה, היא מפעל לייצור פסטה טרייה ואיכותית מחומרי גלם מקומיים. פביאנה שמאי ,היא האישה שמאחורי ייצור הפסטות הטריות והקונספט הקולינרי של משפחת "פביאנה".

לצידה עומדים בעלה, אלי שמאי והשותף מרסלו קוניו אשר עושים את דרכם יחדיו החל משנת 2003

למסעדה,שני סניפים בשדרות רוטשילד ובשדרות דוד המלך פינת אבן גבירול. מסעדת "פביאנה" בשדרות דוד המלך, היא מסעדה קטנה וחמימה המתמחה בפסטה .

המסעדה מציעה ללקוחותיה תפריט איטלקי עשיר.

המסעדה שמה לה למטרה, להעניק לסועד חוויה אינטימית באמצעות העיצוב , קירות המסעדה מעוטרות בתמונות של אייקונים איטלקיים כדוגמת פברוטי , והסופרנוס ומעניקות לסועד תחושה שהוא נמצא כעת בבית עתיק באיטליה ולא בלב תל אביב.

בין המנות המוגשות במסעדה, ניתן למצוא מנות איטלקיות אותנטיות כגון חזה עוף עם שמנת ובטטות צלויות, ניוקי פומדורו עם פטריות, רביולי ריקוטה צרוב, כשנוגסים ברביולי, יש להביא בחשבון שתי קבוצות: האחת ביתית ,עדינה ודקה השנייה תעשייתית , בה הבצק ממולא במכונה ולעולם לא יתמוסס בפה כמו פסטה טרייה.

הרביולי של פביאנה ,שייך לקבוצה הראשונה.

הוא לא ממולא יתר על המידה, ולא טובע ברוטב, מנה עדינה וטריה המומלצת לכל סועד.

לעומת זאת, מסעדת "פבאינה" בשדרות רוטשילד מציעה לקהל הלקוחות מלבד הפסטה חווית טעמים מרהיבה.

המסעדה מציעה ללקוחות , תפריט מלא שכולל בנוסף לפסטה גם דגים, פירות ים ובשר. בין מנות שניתן למצוא במסעדה סטראצ'י פירות ים ,מנה עשירה ונדיבה, חתיכות הפסטה הרחבות ברוטב של עגבניות, זיתים ובצל מלווים בכמות נדיבה של מולים,שרימפס וקלמרי, חגיגה משובחת של פירות ים.

המסעדה, בשדרות רוטשילד 64, הניחוח האירופי של התל אביבים ממוקמת במבנה תל אביבי שנבנה בסגנון הבאוהאוס, סגנון נקי מקישוטים, פשוט ותכליתי המעניק אווירה מיוחדת ליושבים במסעדה . הישיבה ב"פביאנה" משרה אווירה של רוגע ונעימות ,הנוף הנשקף מחלונות המסעדה מהווה תפאורה הולמת להפסקת צהריים נינוחה .

אם אין רצון להסתבך עם המזלג בניסיון לתפוס את מנת הפסטה תמיד אפשר להגיע למסעדת "מפגש הסטייק",המסעדה ממוקמת בדרך מנחם בגין 37 ומציעה ללקוחותיה טעימות של מגוון בשרים על הגריל.

העיצוב של המסעדה בסגנון קלאסי כפרי מעניק לסועדים הרגשה ביתית ונינוחה. המסעדה מציעה תפריט קולינארי עשיר בין השאר ניתן להנות ממנות פתיחה מגוונות כדוגמת כבד קצוץ, פטריות חמות. בהמשך ניתן למצוא שלל מנות מפתות כגון שיפודי פילה , המבורגר . המסעדה שמה לה למטרה להעניק לסועד שירות אישי וחייכני, לכן ניתן למצוא לקוחות נאמנים שכבר מעל ל20 שנה באים ומתענגים על הפיתות שנימוחות בפה.

הוסף תגובה