מתכוני אוכל קלים מחפשים אצל הבלוגרים

 

מתכונים קלים של אוכל ביתי פשוט וטעים הפכו לטרנד במיוחד בעקבות כל תוכניות האוכל המשודרות בטלויזיה בשנים האחרונות. תוכניות הריאליטי הנוגעות לאוכל מראות לצופים את הקלות והפשטות בהכנת אוכל ביתי איכותי וטעים, תוכניות אלה מגרות מאוד ומציבות אתגר לא קטן לעקרות בית מתחילות ועקרות בית מנוסות.

גם אני כמו רוב עקרות הבית נסחפתי לשיגעון הבישול הביתי. אני חייבת לציין, אני אימא לשני ילדים ומעולם לא התעניינתי בבישול. הרצון לבשל לא בער בי ולא היה לי האומץ להודות שאני בעצם לא יודעת להכין אוכל. תוכניות הבישול גרמו לי להשתוקק לבשל אוכל למשפחה שלי שעד לא מזמן אכלו אוכל מאוד בסיסי שהייתי מכינה בלי חשק.

התחלתי לנבור במחברות הישנות ובספרי הבישול של אימא שלי בתקווה למצוא שם מתכונים קלים וטעימים של אוכל, אך לצערי לאחר מספר ניסיונות להכין אוכל בעזרת מתכונים מהספרים והמחברות התברר שאני זקוקה להרבה יותר הכוונה בכדי ללמוד איך מכינים אוכל בעזרת ספר בישול. מה גם שאימא שלי לא הייתה מציינת כמויות וגם לא את אופן ההכנה במחברות שלה.

מהר מאוד הבנתי שאני חייבת הכוונה. לקחת קורס בישול לא בא בחשבון מבחינתי, זה ממש לא הסתדר לי עם הלימודים לתואר באותה תקופה. התחלתי לחפש מתכוני אוכל באינטרנט והופתעתי מאוד לגלות שהם ממש דומים למתכונים בספרי הבישול, תמונה אחת בלבד המתארת את התוצאה הסופית, מצרכים, ואופן ההכנה. זה לא הספיק לי, הייתי צריכה תאור מפורט שיכלול את כל השלבים ורצוי מאוד שהתיאור ילווה בתמונות.

אני זוכרת בברור איך מצאתי את מה שחיפשתי. בבוקר יום שבת אחד הילדים שלי ביקשו שאני יכין להם פנקייק, מה שהיה מאורע נדיר לאותה תקופה, במיוחד שהילדים שלי ידעו שאני לא בדיוק יודעת איך להכין פנקייק אמריקאי בסיסי ואין ברשותי מתכון לפנקייק פשוט וטעים במיוחד לילדים. התחלתי לחפש בגוגל מתכונן טוב לפנקייק שיכלול תמונות ויפרט ככל האפשר את התהליך שאמור להיות פשוט וקל להכנת פנקייק. בעמוד השני לאחר כל המודעות המסובסדות של החברות הגדולות שלא בדיוק הציעו את מבוקשי הגעתי לאתר שהיום אני יודעת שהוא בעצם בלוג האוכל הביתי של פזית וירון של זוג מקסים מאזור המרכז.

ממה שראיתי בבלוג האוכל שלהם נשארתי המומה. אפשר להבין מהר מאוד שהכותב מדבר ישירות לקורא ומנסה ככל האפשר לעודד ולפרט את כל תהליך הכנת האוכל בליווי של תמונות מדהימות שמאפשרות לך כמעט לגעת ולחוש את האוכל עצמו. מה עוד שניתנת לכם אפשרות לחלוק ולשתף את החוויות שלכם ולשאול שאלות בקלות בעזרת צ'ט הנמצא בתחתית כל מתכון. בלוג האוכל גם מתעדכן בתדירות ואף פעם לא משעמם לקרוא מתכונים המלווים בסיפורים קצרים מהחיים של הכותב.

היום אני יודעת, מתכון טוב מפורט וקל להכנה והבנה מוצאים רק בבלוג אוכל. אני מנויה במספר בלוגים של מתכונים ואוכל ואף בחלק מהם אני כותבת פעילה, לפעמים אני אף מצרפת מתכונים שאני כתבתי לבד. אני ממליצה לכם לחפש את מתכוני האוכל שלכם רק בבלוגים ולא להתפתות וללחוץ על הקישור הראשון בתוצאות החיפוש. חפשו את המילה בלוג אוכל ולאחר מכן את שם המתכון המבוקש. לדוגמא: בלוג אוכל מתכון לשקשוקה חריפה. התוצאות יהיו שונות לחלוטין מהתוצאות שתקבלו אם תחפשו רק מתכון לשקשוקה חריפה.

הוסף תגובה