עוגות מבצק סוכר

עוגות הן מוצר מבוקש לכל חגיגה, בין אם מדובר ביום הולדת או בחתונה וכדומה. בכל אירוע, מעבר לכיבוד ולמנות הרבות שמוגשות לאורחים במהלך החגיגה, כולם מחכים ומצפים לקינוחים המגיעים בסוף. כבר מזמן שאין מסתפקים רק בעוגה המסורתית והקינוחים צברו תאוצה והשתדרגו לאורך השנים. כמובן שגם העוגות שינו את צורתן וכיום ניתן להזמין עוגות בגדלים שונים הנראות כמו פסל או יצירת אומנות.

 

בצק סוכר הוא אחד החומרים המשמשים ליצירה ופיסול דמויות ופריטים לאותן עוגות יום הולדת ולאירועים שונים. הבצק אכיל וטעים וניתן להשתמש בצבעי מאכל על מנת לצבוע אותו בהתאם. אותו בצק משמש לעזר רב את אותם בעלי מקצוע אשר מעצבים עוגות בהזמנה אישית. היצירות שניתן ליצור בעזרתו הן מדהימות וחסרי גבולות. כמובן שיש גם תבניות מיוחדת בצורות שונות אשר עוזרות מבחינת חיתוכים שונים וצורות לדוגמה: עיגולים בגודל שווה, פרחים וכו'. את הבצק ניתן להצמיד ישירות על העוגה או להשתמש בקצת מים על מנת לחבר חלקי בצק שונים זה לזה.

 

 

ניתן למצוא הוראות ומדריכים כתובים להכנת עוגות מבצק סוכר וכיצד לעצב דמויות מסוימות או צורות שונות ולעשות זאת. כמובן שיש גם סדנאות בנושא, למבוגרים ולילדים. ישנן אפילו ערכות יצירה מבצק סוכר במיוחד לילדים המוגבלת מגיל מסוים כיוון שחומר זה הינו אכיל בשונה מפלסטלינה והילדים יכולים ליצור ולפסל עם הבצק ולהתגאות ביצירתם, ליהנות ולפתח את הדמיון שלהם בכל הקשור ליצירה. כמובן שבסוף הם גם יכולים לאכול את הבצק.

 

אין ספק שניתן ליצור מגוון רחב של עוגות מבצק סוכר וכמו כן, האפשרויות ליצור עוגות שונות ומשוגעות הן יותר רבות וקלות לעומת שימוש אך ורק בעוגות וציפויים מקרם או שוקולד. העובדה כי בצק סוכר הוא רך ודביק אך ניתן לפיסול, מקלה עלינו ומאפשרת לנו לפסל פריטים שונים או כל דבר העולה על רוחנו ולהניח על גבי העוגה או לצפות אותה בהתאם. ניתן להחליט כי ציפוי העוגה יהיה בצק סוכר ובעצם להכין חתיכת שכבה גדולה שתכסה את כל העוגה, אשר אותה נצבע ונקשט על פי הטעם שלנו וניתן גימור נקי ויפה לציפוי.

הוסף תגובה