קייטרינג לאירוע – בחירת קייטרינג אסאדו

קייטרינג לאירוע – מדוע לבחור קייטרינג אסאדו לאירוע ?

כיום , אפשרויות הקייטרינג לאירועים הינם רבות ומגוונות , אך את החוויה הטובה ביותר מקבלים מקייטרינג אסאדו אירועים .

בקייטרינג אסאדו אירועים אנו  מקפידים על חווית בשרים , שמים דגש מיוחד על הכנת וצליית הבשר וזאת כדי להבטיח שהאירוע יהיה אירוע עם טעם בלתי נשכח .

בנוסף מקפידים על ייבוא נתחי הבשר האיכותיים ביותר מארגנטינה העוברים בדיקה מדוקדקת של השף הראשי כך שצוות הגאוצ'ואים יוכל להפליא ביכולות הצייה ועשיית הבשר על האש במייטב המסורות הדרום אמריקאית.

חווית הצליה – מכיוון שחלק חשוב בכל אירוע הוא האווירה , על מנת שמהרגע הראשון האורחים יהנו מהאווירה האותנטית הטובה ף המטובלת ניחוחות דרום אמריקאיים  , מקפידים להכין את המנות הייחודיות שלנו שהן חלק מתפריט הגורמה העשיר שלנו לעני האורחים .

כך, שהריח הנפלא של האסאדו והבשר הנצלה על האש פותח להם את התיאבון ומבטיח לכולם חווית בשרים בלתי נשכחת המשאירה טעם מצויין של עוד .

אירועים – ניחוחות ואווירה דרום אמריקאית אותנטית , צלייה מעולה של הבשר והטעם יוצא הדופן הם החלק המוחשי מאחורי ההפקות של אסאדו אירועים .

מאחורי כל הפקה עומד תכנון מדויק וקפדני , שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר ונסיון עשיר ביצירת הפקות מקוריות וסגנוניות לכל סוגי האירועים .

אנו כחברה מבינים את החשיבות של כל אירוע ואירוע ולכן אנו מתייחסים לכל אירוע כאירוע פרטי שלנו ! כך לקוחותינו נהנים ממעטפת שירות כוללת המביטחה יחס אישי וחם , המאפשרת לכם להנות מראש שקט וסחר דאגות , כי אנחנו דואגים לכל .

לפרטים :

קייטרינג אסאדו אירועים – http://www.asadoeruim.com/contactus.php

הוסף תגובה