אביזרים אורטופדיים להקלה על השהייה בבית

אביזרים אורטופדיים להקלה על השהייה בבית

תהליך של שיקום אורטופדי מחייב שימוש באביזרים ועזרים ייעודיים המותאמים לסוג הפגיעה הפיזית. השהייה הממושכת בבית, מחייבת היערכות מתאימה עבור מי שעבר ניתוח זה מכבר או עבור מי שסובל מפציעה או פגיעה פיזית.

ישנם אביזרים אורטופדיים שונים ומגוונים המיועדים להקלה על השהייה בבית במהלך תקופת ההחלמה מפגיעה גופנית. מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ולהתאים עבורכם את האביזרים המועילים ביותר שיסייעו בתהליך השיקום בתקופת השהייה הארוכה בבית.

פתרונות אורטופדיים להחלמה מפציעות ולניהול אורח חיים תקין

אביזרים אורטופדיים כוללים פתרונות מתקדמים וחדשניים המקלים על המטופל ומסייעים לו בשיפור איכות החיים לאורך תהליך השיקום וזאת בהתאם לצורך הרפואי ולסוג הפגיעה. לפניכם כמה סוגי אביזרים אורטופדיים נפוצים להקלה על השהייה בבית:

גבס פלסטי

פתרון יעיל לקיבוע שברים. שבר במפרק מהווה בעיה אורטופדית שכיחה המחייבת טיפול רפואי מתאים. במהלך השהייה בבית, יש לקבע את השבר באמצעות גבס וזאת על מנת למנוע פגיעה חוזרת באזור השבר. גבס פלסטי מהווה אביזר אורטופדי חדשני המחליף את הגבס הרגיל ומסייע באיחוי העצם עד לריפוי מלא. משקלו של הגבס הפלסטי קל במיוחד והוא ניתן לרחצה, מה שהופך אותו למותאם לשהייה ממושכת בבית.

תומך קרסול

נקעים מהווים פגיעה גופנית נפוצה במיוחד הנובעת מפעילות גופנית מאומצת ומסיבות נוספות. תומך קרסול מיוצר מחומר איכותי והינו מאוורר ונושם. תומך קרסול מקנה יציבות לאזור הנקע ומאפשר נעילת נעליים בנוחות רבה.

תומך ברך

הברכיים הינן אזור המועד לפגיעות ופציעות. תומך ברך מותאם לצרכי שיקום לאחר טראומה או ניתוח ומסייע בהקלה על כאבים, הזרמת דם לאזור, ריפוי דלקות, חילוף חומרים יעיל, ייצוב הברך ותפקוד יעיל של המפרק לאורך תהליך ההחלמה.

הליכונים ורולטורים

ישנם הליכונים מתכווננים, הליכונים קלי משקל וצרים, שניתן לעבור איתם במעברים צרים בבית לנייד אותם. מי שנעזר בהליכון באופן זמני אחרי ניתוח יכול גם לשכור לטווחים קצרים אולם מבוגרים ובעלי מוגבלות קבועה חייבים לרכוש אחד איכותי שיתמוך בהם במהלך הסתובבות בבית.

כיסאות לאמבטיה/מושבים

כיסאות נוחים בעלי ידיות אחיזה ומתלבשים באופן מושלם על האסלה בשירותי או על האמבטיה לנוחות שימוש מושלמת ולביטחון אישי גבוה.

קיים מגוון אביזרים אורטופדיים להקלה על השהייה בבית המותאם להחלמה מפציעות שונות וזאת תוך ניהול אורח חיים תקין ונורמלי ככל הניתן. האביזרים האורטופדיים מיועדים להקלה על כאבים, לשיקום מניתוח ומפציעות שונות ולשמירה על איכות החיים במהלך השהייה הארוכה בבית הנדרשת לצורך הריפוי.

המאמר נכתב בשיתוף עם מכון אורטופדי יגאל ברמת גן, המספק לכם פתרונות מתקדמים למרבית מחלות ובעיות כף הרגל והקרסול, וכמו כן, מחזיק מכשירים מיוחדים לטיפול בבעיות הליכה ויציבה הנובעות מאירוע מוחי.

הוסף תגובה