אוכל מוכן : טיפים ושאלות

מתי עדיף להזמין אוכל מוכן ?

כל אירוע מהווה הזדמנות טובה לבחור אוכל מוכןלמי שמזמין קייטרינג לערב גיבוש או להשקת כוסית בחברה על מנת לפנק את העובדים שלו, בחגים או באירועים מיוחדים. אתם גם יכולים להזמין אוכל מוכן, לדוגמא בימי הולדת של ילדיכם, או של מבוגרים שעורכים מסיבה ליום הולדתם. עדיף שתזמינואוכל מוכן מאשר שתבשלו ביום שמחתם. הזדמנות טובה נוספת להזמנת אוכל מוכן, היא לרגל חנוכת בית, כאשר זוג בילה את החודשיים האחרונים בסידור הבית והארגזים רוצה לארגן מסיבה עם החברים והמשפחה במקרה הזה, אוכל מוכן הוא הפתרון האידיאלי על מנת לארח מבלי להתעייף.

 

הזדמנות נוספת להמנת אוכל מוכן, שמתפתחת מיום ליום, סוג מיוחד של קייטרינג שבעבר לא היינו מעלים על הדעת שנשתמש בו : אוכל מוכן לשבתות ולחגים. זאת אפשרות נהדרת לכנס את כל המשפחה, לפנק אותם במטעמים ולא להירדם באמצע ארוחה מרוב עייפות. הודות אוכל מוכן אפשר לארח את כולם ועדיין להיות רגועים וליהנות עם כולם.

למה להזמין אוכל מוכן ומי יעזור לכם לקבל החלטות נבונות עבור האירוע שלכם :

בא לכם להזמין אורכים, אבל, מצד אחד אין לכם זמן או אפשרות להכין בעצמכם אוכל לכל המוזמניםומצד שני כמות המוזמנים אינה מאפשרת השכרת חברת קייטרינג עם ציוד הגשה, מלצרים וכל הבלגן : כל מה שאתם צריכים בעצם לאירוע שלכם הוא אוכל מוכן, ללא הפקות מיוחדות, פשוט מגשים מסודרים יפה, שיגיעו עד לפתח הדלת, ארוזים היטב, חמים או מוכנים לחימום.

אל תשכחו להתייעץ עם בעל הקייטרינג לגבי התפריט: תבררו מה מתאים או לא לסוג אירוע זה, האם יש מנות שלא כדאי לשלוח. בעל הקייטרינג ילווה אתכם לאורך כל הזמן.

אני מאחלת לכם להנות עם אורחיכם בלי להתעייף

רות

הוסף תגובה