אומניטק תחשוף את טכנולוגית AutoCAD 2010 במסגרת כנס חשיפת טכנולוגיות של אוטודסק

הכנס מתקיים בהמשך לסדרת הכנסים "חשיפת טכנולוגיות 2010" שערכה אומניטק בחודש האחרון והוא מיועד לכל עולם המתכננים.  בכנס יוצגו מגוון החידושים הטכנולוגיים של תוכנת AutoCAD – המבוססת גרסת 2010 ומספקת כלי תכנון ושרטוט יעילים, טכנולוגיית מאגר נתונים ומנוע גרפי בעל ביצועים גבוהים במיוחד.

תוכנת אוטוקאד (מבית Autodesk), הנחשבת כתנ"ך של תוכנות התכנון, מתאימה עצמה לדרישות השוק בתחומי אדריכלות ובניה, הנדסת תהליכים, מכונות וחשמל, מיפוי GIS והנדסה אזרחית. הגרסה החדשה  תציג יכולות חדשניות המאפשרות התמודדות עם בעיות תכנון מסובכות, ואף תדגים כיצד היא מתאימה עצמה לדרישות החדשות של השוק.

אילן ישראל, מנהל פעילות אוטודסק באומניטק, אומר: "בכנס נחשוף את  הטכנולוגיות החדישות ביותר של תוכנת AutoCAD 2010, המובילה בתחום התכנון וההנדסה ובכך נאפשר לכל המשתמשים להתנסות ולהתעדכן  בחידושים האחרונים בתחום".

תוכנת AutoCAD 2010  מציעה כלי עיצוב תלת ממדיים מתקדמים, המקלים על המתכנן להפוך רעיון לשרטוט. יכולת ההמחשה הפוטו ריאליסטית (אפקטים של מרקם, שטח, תאורה ורקע) הופכת את השרטוט לתמונה ויזואלית, ומאפשרת הצגה מרשימה של פרויקטים ללקוחות.

ההשתתפות בכנס הינה ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש בכתובת: einatn@omnitech.co.il

לפרטים נוספים: דניאלה ריכטר, דורן תקשורת, 09-7750786 , 054-4508259 daniela@doran.co.il

אודות אוטודסק

חברת אוטודסק היא מובילה עולמית בתוכנת שרטוט של 2D ו- 3D המיועדת למגזרי הייצור, הבנייה, המדיה והבידור. מאז השקתה של תוכנת אוטוקאד ב-1982, אוטודסק פיתחה תיק מוצרים רחב של פתרונות אבטיפוס דיגיטאליים עדכניים במטרה לאפשר ללקוחות לחוות את רעיונותיהם בטרם יהפכו אמיתיים. אומניטק היא המפיצה הבלעדית של אוטודסק בישראל. אגף אוטודסק באומניטק עוסק בפיתוח, התקנות, הדרכות, הטמעות וליווי פרויקטים, בחמישה מגזרים שונים: אדריכלות ובניה, מכאניקה, הנדסה אזרחית, מיפוי ומדידות, מדיה ובידור.

www.autodesk.com

אודות אומניטק

אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.

החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.

כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד. 

לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, היא הנציגה היחידה בישראל של חברת אוטודסק ( Autodesk), וכן נציגה בלעדית של .Viewsonic

לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il

הוסף תגובה