אופה לחם-טעים יותר,בריא יותר

קודם כל קצת מידע על אופה לחם-הומצא ביפן ב 1986,אבל רק כעבור עשר שנים הפך ללהיט בארה"ב ואנגליה.אופה לחם מבצע את כל פעולות ההכנה לבד הכולל לישה,התפחה ואפייה..אז כל מה שנשאר לכם לעשות זה להכניס את המצרכים הנחוצים למכונה והיא כבר תעשה את כל העבודה בשבילכם.
איזה בנאדם שפוי לא אוהב להכנס למאפייה ולהריח את ריח הלחם הטרי שיצא ממש הרגע מהתנור,ושלא לדבר על הטעם המשגע,אז עכשיו אתם יכולים להפתיע את עצמכם עם כל סוג של לחם שרק תרצו מבלי לצאת מהבית,בעזרת האופה לחם.

לחם שנעשה בבית הוא לא רק טעים יותר,הוא גם בריא יותר,בלי חומרים משמרים,בלי תוספת סוכר,בלי תוספת קרמל כמו שעושים במקומות מסויימים כדי שהלחם יראה כהה יותר ויתן את האשלייה שהוא בריא יותר. בעזרת אופה לחם אתם מחליטים מה ממה יהיה מורכב הלחם שלכם,אם זה לחם מחיטה מלאה עם צימוקים ואגוזים או לחם משעורה עם בצל וזיתים,אין גבול לסוגים ולטעמים של הלחמים שתכלו ליצור בעצמכם בעזרת אופה לחם.

הנה לכם מתכון אופה לחם פשוט ומעולה ללחם זיתים ובצל:

כוס וחצי מים,כפית מלח,כפית תימין,3 כוסות "קמח ללחם",כף שמרים יבשים,חצי כוס זיתים שחורים או ירוקים,חצי כוס בצל אדום קצוץ.

את כל המצרכים פרט לזיתים ולבצל מכניסים לאופה לחם לפי סדר הראות יצרן ומפעילים את המכונה,את הבצל והזיתים מוסיפים כאשר המכונה מצפצפת.

חשוב להשתמש בשמן זיתים ובזיתים איכותיים.

תזכרו תמיד שאין דבר יותר כייפי מלהגיש לאורחים בארוחה חגיגית או סתם בארוחת ערב עם המשפחה לחם טרי טרי שהרגע יצא מאופה לחם.

תתפנקו.

הוסף תגובה