איך לבחור גלגלים לריהוט?

איך לבחור גלגלים לריהוט?

גלגלים יכולים להפוך כל סוג של רהיט לפריט פונקציונאלי, נוח ונגיש יותר. באמצעות גלגלים אפשר להתאים את הרהיטים לשינויים שיש בבית, כמו גם לחסוך במקום באמצעות החלפת המיקום שלהם. אם רוצים, ניתן גם לשלב סוגים שונים של רהיטים עם גלגלים בחדרי שינה לילדים ובחדרים לבני נוער. אבל בשביל שכל זה יקרה, צריך לבחור את הסוג המתאים של הגלגלים.

יש הבדל בין רהיטים שמיוצרים מלכתחילה עם גלגלים לבין כאלה שאליהם מוסיפים את הגלגלים בנפרד. אם רוצים להוסיף גלגלים לרהיטים קיימים, צריך קודם כל לבדוק האם הם מסוגלים לעמוד בעומס. לאחר מכן, משווים בין סוגים שונים של גלגלים על פי המידות והקוטר, לפי סוג חומרי הגלם שמהם הם מיוצרים ולפי סוג החיבור אל החלק התחתון של הרהיט.

טיפים לבחירת גלגלים

ארגנו לכם מספר המלצות שיכולות לסייע עבור בחירת גלגלים לריהוט מסוגים שונים, גם בבית וגם בחצר: התאמת הגלגלים לריהוט, לתקציב ולא פחות חשוב ז שההתקנה תהיה מקצועית ושהגלגלים יהיו מיוצרים לפי התקן.

התאמת הגלגלים לאופי השימוש ברהיטים

גלגלים רגילים יכולים להיות זולים, אבל ייתכן ולא תהיה אפשרות לנעול ולאבטח אותם. לעומת זאת, גלגלים עם מנגנון נעילה יהיו יקרים יותר אבל גם ייחשבו לאופציה המועדפת על רהיטים כגון שידת החתלה או מיטה לתינוק. בכל מקרה, יש להתאים את הגלגלים לאופי השימוש ברהיטים כדי לשמור על הבטיחות ועל הנוחות.

הגדרת מסגרת התקציב

פערי המחירים בין סוגים שונים של גלגלים לרהיטים עלולים להגיע לעשרות אחוזים. אם רוצים לחסוך בהוצאות, כדאי להגדיר מראש את מסגרת התקציב ולבדוק מה מאפיין אותה ביחס לעלויות הממוצעות בתחום.

התקנה מקצועית של הגלגלים

הטעות הנפוצה היא לנסות לחבר לבד גלגלים לרהיטים. אז נכון שבדרך כלל מדובר על משימה יחסית פשוטה, אבל יש מקרים שבהם היא דורשת מעורבות של בעלי מקצוע. אם רוצים ליהנות מגלגלים איכותיים ועמידים לאורך שנים, יכול להיות שעדיף להוסיף קצת במחיר כדי שבעלי המקצוע יעשו את העבודה.

לסיכום, כמעט כל רהיט יכול להשתדרג אם מוסיפים אליו גלגלים אבל חשוב לבחור אותם בצורה נכונה.

הוסף תגובה