איך לבחור טבעת אירוסין? – המדריך המלא

מתכננים רכישה של טבעת אירוסין לבחירת ליבכם? אל תצאו לדרך מבלי להתעכב על המדריך המלא לבחירת טבעת אירוסין

טבעת האירוסין מהווה את התכשיט בעל המשמעות החשובה ביותר בכל קשר זוגי, וזאת לנוכח העובדה שהיא "נשלפת" במסגרת הצעת נישואין ובכך היא מסמלת את הרצון המשותף של בני הזוג למסד את הקשר הזוגי ביניהם. כפועל יוצא מכך, קיים משקל לא מבוטל לבחירת טבעת אירוסין, ובמיוחד בשביל זה, ריכזנו עבורכם את המדריך המלא לבחירת טבעות אירוסין.

סגנון וטעם אישי אישי מעל הכול

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע גדול ומרשים של טבעות אירוסין, החל מדגמים שונים של טבעות אירוסין מיוחדות, דרך טבעות אירוסין יוקרתיות ועד לדגמים שונים של טבעות אירוסין מעוצבות ומיוחדות. ההיצע הגדול אומנם עשוי לבלבל אתכם, אבל הכלל הראשון והמרכזי הוא התאמת טבעת האירוסין לאופיה של בחירת ליבכם. לצורך כך, מומלץ לבחון את הטעם האישי שלה בסוגי התכשיטים אותם היא עונדת, ובמידת הצורך, להיוועץ עם אימה, אחיותיה או חברותיה הקרובות.

שימת דגש על גוון הטבעת

כל סוגי טבעות האירוסין הן טבעות זהב בגוונים שונים כגון: זהב לבן, זהב צחור, זהב ורוד ועוד. כאשר אתם בוחרים את גוון הטבעת חשוב להתייחס גם לטעם ולסגנון האישי של שהטבעת מיועדת לה וגם לגוון עורה. חשוב לציין שגוון הטבעת משפיע במידה ניכרת על נראותה ולכן מומלץ לשים דגש על הגוון בו אתם בוחרים.

גודל הטבעת

את גודל הטבעת יש להתאים לאצבע העונדת, כאשר המידה הממוצעת אותה מומלץ לרכוש היא טבעת בקוטר של 52 מ"מ. את הגודל ניתן לשנות בהתאם לצורך לאחר הרכישה, אך ברוב המקרים הגודל הממוצע יכול להתאים כמעט לכל אישה.

סוגי טבעות אירוסין

ההיצע ההולך וגדל של טבעות אירוסין מאפשר לכם לבחור בין עשרות דגמים של סוגי טבעות, וביניהם: טבעות סוליטר הנחשבות לטבעות האירוסין הנפוצות ביותר בישראל לנוכח העיצוב הקלאסי שלהן, טבעות אירוסין יוקרתיות המשובצות ביהלומים בגדלים שונים, טבעות אירוסין 3 יהלומים וסוגים נוספים של טבעות אירוסין לבחירתכם.

היהלום שבכתר

טבעות אירוסין משובצות יהלומים הן טבעות אירוסין יוקרתיות המהוות את הבחירה הנפוצה ביותר בכל הקשור לרכישת טבעות אירוסין, שמביניהן, הטבעות הפופולאריות ביותר הן טבעות אירוסין מסוג סוליטר משובצות יהלומים או אבני חן יוקרתיות. סוג נוסף של טבעת אירוסין משובצת יהלומים היא טבעת אירוסין 3 יהלומים בגדלים שונים, כאשר אחד מהיהלומים משובץ במרכז הטבעת והוא גדול יותר מהשניים האחרים בדרך כלל.
שימו לב – כאשר אתם רוכשים טבעות אירוסין משובצות יהלומים, קיימת חשיבות רבה לקבלת תעודה גמולוגית בה מופיע כל הפירוט הנדרש על הילהומים המשובצים בטבעת, לרבות, גודל היהלום, צבע היהלום, רמת הניקיון של הניקיון, רמת החיתוך שלו וכדומה.

רכישת טבעות אירוסין – היכן?

רכישת טבעות אירוסין מומלץ שתעשה באמצעות בתי עסק בעלי מוניטין בתחום, כבר המקומות המומלצים ביותר הם המקומות בהם בית העסק הוא גם יצרן הטבעות. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם היצע גדול ומרשים של טבעות אירוסין מיוחדות לצד האפשרות לרכישת טבעות אירוסין בהתאמה אישית מלאה על פי כל סגנון עיצובי מועדף עליכם. בנוסף, רכישת טבעות אירוסין בבתי עסק שהם גם היצרנים של הטבעות, תאפשר לכם ליהנות ממחירים הוגנים ללא פערי תיווך ומשירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך.
אם גם אתם מחפשים אחר טבעות אירוסין מיוחדות זה זמן ללחוץ כאן ולהיחשף לעשרות דגמים של טבעות אירוסין בעיצובים מיוחדים.
 

הוסף תגובה