רב לחתונה חילוני – לזוגות שמעוניינים ברב לחתונה ללא רבנות, לחתונה אזרחית בסגנון מסורתי

רב לחתונה חילוני – לזוגות שמעוניינים ברב לחתונה ללא רבנות, לחתונה אזרחית בסגנון מסורתי

היום ניתן למצוא לא מעט זוגות שחיים בארץ, אך לא מסוגלים להתחתן לפי דת משה וישראל. מדובר על זוגות בהם אחד מבני הזוג אינו יהודי, ולכן למרות היותם אזרחים במדינה, הם אינם יכולים להתחתן בה. זוגות אלו נאלצים לא פעם לנסוע להתחתן בחו"ל, היות והרבנות הדתית אינה מוכנה לחתן אותם. אך זוגות שמעוניינים להפיק לעצמם אירוע חתונה בדיוק כמו של כל זוג אחר, יכולים היום ליהנות משירותיו של רב לחתונה חילוני, באתר הרב שיספק להם את הטקס המרגש והמיוחד ביותר. הטקס יכול להתנהל בדיוק לפי העקרונות של הטקס הדתי, כולל 7 ברכות, חתימה על הכתובה וחופה. זוהי הדרך להבטיח לכל זוג את הזכות לטקס חופה, בהתאם למסורת של העם היהודי.
למה כדאי להזמין רב לחתונה חילוני?
היום ניתן למצוא יותר ויותר זוגות שבוחרים להתחתן עם רב רפורמי או עם רב חילוני. מדובר כמובן על זוגות שאומנם מתחברים למסורת היהודית, אך לאו דווקא לחוקי הדת הנוקשים. זוגות רבים מעוניינים בטקס החופה המרגש, אשר מעניק לאירוע החתונה שלהם משמעות, זהות וחיבור לשורשים שלהם. אך הבעיה היא שלא כולם מעוניינים להזמין לאירוע החשוב ביותר בחייהם, רב חרדי שכלל אינו מתאים לאורח החיים שלהם או לאמונה הדתית שלהם. אחד הפתרונות הטובים ביותר לבעיה, הוא רב לחתונה ללא רבנות שיוכל להעביר את הטקס בצורה מושלמת, בהתאם לרצונות ולציפיות של בני הזוג. הטקס יכול להיות קצר או ארוך, הוא יכול לכלול דרשות שונות ופרשנויות לפסוקים שונים. הרב יכול להקריא את 7 הברכות המסורתיות וכמובן להחתים את החתן על הכתובה. פתרון זה מתאים לכל מי שפחות מתחבר לזהות הדתית של הטקס, או לחילופין לכל זוג שאינו מוכר ברבנות. זוגות שאינם יהודים בעייני הרבנות, אינם זכאים להתחתן בארץ. אך רב חילוני ישמח לחתן אותם ולהפוך את היום המיוחד ביותר בחייהם למרגש יותר.
מה חשוב לדעת לגבי רב לחתונה חילוני?
רוב הרבנים החילוניים מסוגלים לערוך חופה בדיוק בהתאם לרצונם של בני הזוג. הטקס יכול להיות קליל וזורם, מלווה בשירה וכמובן להכיל את כל האלמנטים המסורתיים של טקס חופה דתי. טקס החופה יכול להיות זהה לחלוטין לטקס של רב חרדי, כך שהאורחים כלל לא יבחינו בהבדל, ויוכלו להתחבר לטקס העתיק והמרגש הזה. רב חילוני יסכים לחתן את כל הזוגות, כולל זוגות שאינם יהודים, מתוך האמונה שכל זוג זכאי לחופה מרגשת, המשלבת ערכים של שוויון המתאימים לתקופתנו.

הוסף תגובה