איך להקל על כאבי הגב באופן טבעי?

הגב כואב? מרגישים מוגבלים בפעולות בסיסיות? אולי הגיע הזמן לשינוי?!

בשביל להבין בצורה טובה יותר את התשובה לשאלה הזו ראשית חשוב להבין טיפה יותר אודות גוף האדם. אנשים רבים סובלים מכאבי גב שונים כאשר ברוב המקרים פשוט מדובר באורך חיים לא נכון, על ידי שינוי הרגלים ושילוב פעולות מסוימות תוכלו לפשר את איכות חייכם תוך הקלה בכאבי הגם שמלווים אתכם…

טיפים שיקלו על כאבי הגב שלכם:

  1. פעילות גופנית חשובה ביותר. 
    חיזוק השרירים התומכים של הגב יכולים להשפיע לטובה ולאפשר לגוף שלכם יותר יכולת להתמודד עם הפעילות היום יומית שלכם מבלי שזה ישפיע על הגב. לצורך הדוג', חיזוק שרירי הרגליים והגב התחתון יכולים להקל עבור אלו שסובלים מכאבי גב תחתון או פריצת דיסק באחת החוליות התחתונות של עמוד השדרה. למדו מספר תרגילים פשוטים ופשוט שלבו פעילות גופנית בחייכם באופן קבע, תופתעו כמה זה יכול לעזור.
  2. להישמע לגוף שלכם. 
    אתם יודעים הכי טוב מה אתם מרגישים, מתי ואיפה. נסו להיות יותר קשובים לגוף שלכם ולימדו אילו פעולות משפיעות וגורמות אצלכם לכאב. על ידי למידת הגבולות שלכם תוכלו לשמור על עצמכם בצורה טובה יותר ולהימנע מפעולות מוגזמות אשר גורמות לכם לכאבים. אם אתם מגלים שהרמת משא כבד מתבטא בכאבים, פשוט הימנעו מפעולה זו ותיעזרו יותר באנשים מסביבכם.
  3. לבחור בשיטות טיפול טבעיות.
    כאבי גב זה נושא רחב אשר מתבטא באופנים שונים אצל כל אחד ובמקרים מסוימים גם יש צורך להיעזר בטיפול מלבד שינוי של הרגלים. החדשות הטובות הן שהיום תוכלו למצוא מגוון רחב של שיטות טיפול המציעות שלכם מענה ללא שימוש בכדורים אלא להיפך, באמצעות שיטות טיפול טבעיות לגמרי. הרפואה המשלימה תופסת תאוצה ומוכיחה את עצמה באין ספור מקרים, מומלץ לנסות שיטה טבעית לפני שפונים לכדורים או ניתוחים למיניהם.
 

 

 

על אוסטיאופתיה וכאבי גב…

במידה ואתם מחפשים שיטת טיפול טבעית להקלה בכאבי הגב שלכם, כדאי מאוד שתבדקו בין היתר גם את שיטת הטיפול אוסטיאופתיה. מדובר בשיטה ייחודית אשר הגיע לישראל רק לפני עשור אך פופולארית מאוד במדינות שונות ברחבי העולם, אוסטיאופתיה נמצאה יעילה ביותר בכל מה שקשור לבעיות בעמוד השדרה הכוללים גם כאבי גב עליון, תחתון, צוואר, פריצת דיסק, בלט דיסק וכד'. טיפול אוסטיאופתיה נחשב ל-100% טבעי מאחר והמטפל עושה שימוש רק בידיו, לכן אין שום תופעות לוואי והיא נחשבת לבטוחה ביותר!

מידע נוסף על טיפול אוסטיאופתיה >>

הוסף תגובה