איך להרוויח כסף באינטרנט באמצעות בלוג חינמי

אלפי אנשים בישראל כבר מתפרנסים באמצעות האינטרנט במשרה חלקית או מלאה. להרוויח כסף באינטרנט הוא לא דבר מסובך כמו שכולם חושבים ואני העדות לכך. כבר במשך שנים אני מרוויח כסף באמצעות האינטרנט ומלמד אחרים כיצד לעשות זאת ולאחר קריאת המאמר הזה גם אתם תקבלו מושג לאיך לעשותכסף באינטרנט באמצעות בלוג חינמי משלכם.

הקמת הבלוג:

הבלוג הוא התשתית שלכם להרוויח כסף. אל הבלוג תעלו את המאמרים שלכם, תביאו גולשים ותבנו את הקהילה שלכם. על בסיס אותה קהילה תוכלו להרוויח כסף במגוון דרכים שעליכם נפרט עוד רגע. כדי להקים בלוג משלכם תוכלו להשתמש במערכות חינמיות לעשות זאת כמו בלוגר של גוגל למשל. באופן כללי איני ממליץ על הקמת בלוג חינמי אך אם אתם מתחילים ורוצים להתנסות בתחום אז כדאי שלא להוציא כסף בהתחלה.

שיטות להרוויח כסף באינטרנט באמצעות הבלוג שלי:

  • מכירת שטחי פרסום באתר: אם האתר שלכם יהיה פופולרי מאוד תוכלו למכור לו שטחי פרסום ולהכניס ממנו כסף. גובה ההכנסה שלכם תקבע לרוב לפי רמת הפופולריות באתר. אתר עם אלפי כניסות ביום יכניס מן הסתם יותר מאתר עם עשרות/מאות כניסות ביום.

  • פרסומות אדסנס: תוכלו להירשם בחינם לשירות אדסנס של גוגל ולהציב פרסומות בבלוג שלכם ולהרוויח מהם כסף עבור כל לחיצה של גולש על פרסומת באתר שלכם. קראו תחילה את תנאי השימוש לפני שאתם עוברים עליהם בטעות מכיוון שגוגל נוקשים מאוד לגבי רמאויות הפוגעות בעסקים המפרסמים אצלם.

  • קידום תכניות שותפים: הירשמו לאתרי שותפים ושימו באתרים שלכם קישורים/באנרים עם קישורים לדפי הנחיתה של בעלי המוצרים. כאשר תעשו זאת מבקרים מהאתר שלכם עשויים להתעניין במוצרים שאתם ממליצים עליהם ולרכוש אותם. כאשר תתבצע רכישה של לקוח שהגיע דרך הקישור שותפים שלכם אתם תקבלו עמלת מכירה. דרך נוספת לשווק את המוצרים היא לתת להם במה מרכזית בבלוג שלכם ולפרסם מאמר שיסקר את המוצר/שירות ובמהלכו לפרסם את קישור השותפים שלכם.

לסיכום חברים יקרים, גם אתם יכולים להרוויח כסף באינטרנט באמצעות הקמת בלוג פשוט וחינמי. אם תעדכנו אותו לעתים קרובות והתוכן שלכם יהיה ייחודי ומעניין הוא יתחיל לצבור קהל גולשים שילך ויגדל ולאט לאט תוכלו לקטוף את הפירות ולהכניס כסף מהבלוג שלכם.

הוסף תגובה