איך למצוא רעיונות לסרטונים לערוץ היוטיוב שלי

היוטיוב הוא אתר הווידיאו הפופולרי והגדול ביותר בעולם. מיליוני ישראלים צופים בסרטונים ביוטיוב החל מסרטונים ויראלים מצחיקים, דרך מדריכים להכנת עוגות ועד לתכניות מיוחדות שמוגשות רק ברשת. הדרך לבניית ערוץ יוטיוב פופולרי משלכם מתחילה בבחירת הנושאים לסרטונים שלכם. במידה ותדעו לבחור נושאים מצוינים לסרטונים ואלה יהפכו פופולריים – כך יגדלו רשימת המנויים לערוץ שלכם, הרווחים שלכם מהסרטונים והפרסום שלכם שתוכלו להשתמש בו לקידום מוצרים מחוץ ליוטיוב (או סתם להפעיל ערוץ פופולרי לכיף).

מה אנשים אוהבים?

אנשים אוהבים סרטונים מצחיקים, הזויים, משוגעים, בדיוניים. אנשים רוצים לצחוק, רוצים לומר "וואו". אנשים לא רוצים לצפות בסרטונים משעממים ששם הם רואים רק אדם ללא כריזמה עומד ומדבר. אנשים אוהבים סרטונים קצרים, תכליתיים וענינייים.

אז איך לבחור את הנושאים לסרטונים שלי ביוטיוב?

  1. מהו התחום שלכם? – באיזה נושא אתם רוצים לבנות את הערוץ שלכם סביבו? האם דרך נושא אחד או המון נושאים? חפשו מעט מאמרים וסרטונים אחרים בנושא שאתם רוצים להכין עליו סרטונים וכך תקבלו רעיונות על מה אתם יכולים להכין. לדוגמה אם אתם רוצים להכין סרטונים של מתכונים ובישול – חפשו רעיונות באינטרנט. אם נתקלתם באתר מתכונים במתכון לעוגת שוקולד ליום הולדת – גם אתם תוכלו להכין סרטון ובו אתם מצלמים את עצמכם מכינים עוגת שוקולד ליום הולדת ולתת את המתכון ואופן ההכנה בסרטון.

  2. אפשרות נוספת היא להיכנס לכלי מילות המפתח של גוגל ולבצע חיפוש "מתכון" או "מתכונים ל…" וגוגל תראה לכם תוצאות אפשריות שאנשים מחפשים בגוגל כל חודש עם המון רעיונות: "מתכון לעוגה, מתכון לחביתה, מתכון לפשטידה, מתכון לארוחה חלבית, מתכון לאורז וכו'…"

איך מרוויחים כסף מיוטיוב?

לאלה מכם השואלים את עצמם איך מרוויחים כסף מיוטיוב אז אם יהיה לכם סרטונים פופולריים שסוחפים אחריהם כמות יפה של מעל 1000-2000 צפיות לסרטון תוכלו להגיש בקשה להצטרף לתכנית השותפים של יוטיוב. לא כל אחד מתקבל לתכנית ויוטיוב בוחרת בזהירות את השותפים שלה אך אם הערוץ שלכם פופולרי ובעל הרבה מנויים וממוצע צפיות יפה לכל סרטון בערוץ ואם אתם לא מפרים זכויות יוצרים בסרטונים שלכם ומציגים חומרים מקוריים משלכם יש לכם סיכוי טוב מאוד להצטרף לתכנית ולהרוויח כסף בעבור כל אלף צפיות בסרטונים שלכם.

הוסף תגובה