איך לחסוך כסף בעלויות ההובלה עם חברת הובלות מאה

איך לחסוך כסף בעלויות ההובלה עם חברת הובלות מאה

מעבר דירה או מעבר משרד כרוך בהוצאה כספית לא מבוטלת. גם הובלות קטנות עלולות להיות יקרות, ולכן באופן טבעי נרצה להוזיל את העלויות. חברת הובלות מאה מציעה מספר דרכים שבהן התשלום יהיה נמוך יותר – בלי להתפשר על האיכות.

מאגר נרחב של אנשי מקצוע אמינים ורציניים

הקונספט של חברת הובלות 100 פשוט: מאגר רחב היקף של אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. כל המובילים שניתן למצוא דרך החברה נבחרו בקפידה על סמך איכות השירות שהם מספקים, וממשיכים להיבחן מדי יום. מוביל שלא עומד בקריטריונים הגבוהים של החברה לא ייכלל יותר במאגר, ולא יגיע ללקוחות. 

בזכות עובדה זו הרווח הראשוני הוא שקט נפשי. כשאנחנו יודעים שיגיע אלינו מוביל אמין ורציני, אנחנו רגועים יותר ואין לחץ לקראת המעבר. הרווח השני הוא החיסכון הכספי: המובילים שמופיעים במאגר יודעים שהם לא היחידים שם. התחרות מחייבת מתן הצעת מחיר אטרקטיבית, ואנחנו משלמים פחות כסף עבור שירות מצוין.

שירות מקיף שחוסך זמן יקר

דרך נוספת שבה אנחנו יכולים לחסוך כסף מבלי להתפשר על איכות ההובלה היא להפקיד בידי המובילים משימות נוספות – ולא "רק" את ההובלה עצמה. כך למשל אפשר לשלב עם שירותי הובלה גם שירותי אריזה. אמנם המחיר הכולל יהיה מעט גבוה יותר, אבל בזכות היעילות הרבה של המובילים המיומנים, מושג חיסכון משמעותי בזמן. זמן כידוע שווה כסף, כך שבשורה התחתונה מדובר בחיסכון של ממש. באופן דומה מומלץ להפקיד בידי המובילים גם את מלאכת הפירוק של הרהיטים השונים ואת הרכבתם מחדש ביעד.

הובלות בטנדר – מהר ובזול

כשנדרשת הובלה קטנה, כלומר של פריט בודד או מספר פריטים מועט, הפחתת העלות היא בזכות השימוש בטנדר. כדי להעביר מקרר או מכונת כביסה (עם או בלי מייבש), אין צורך במשאית. גם כשמעבירים מערכת ישיבה, ואפילו גדולה יחסית, טנדר בהחלט יכול להספיק. זה המצב גם עבור הובלה של מיטה, מזרן, שידה או ארון. כשמשתמשים בטנדר במקום במשאית, עלויות התפעול נמוכות יותר – ונתון זה מתורגם להצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד וליחס עלות-תועלת משתלם מאוד מבחינתכם.

הפחתת היקף התכולה של הדירה

טיפ נוסף שיכול לעזור בצמצום עלות הובלה של דירה הוא צמצום היקף התכולה שאנחנו מעבירים. בכל בית יש פריטים שהפכו עם השנים למיותרים. לפעמים מעט חפצים, בדרך כלל רבים. מעבר דירה הוא הזדמנות מעולה להשאיר מאחור את מה שכבר לא מועיל לנו. את כל הפריטים המיותרים אפשר לנסות למכור (אפילו במחיר סמלי) וכך לחסוך עוד כסף. אפשר גם לתרום, וכך להרוויח הרגשה טובה. בכל מקרה צמצום כמות הקרטונים והפחתת כמות החפצים שהמובילים נדרשים להעביר מאפשרת להוזיל את הצעת המחיר שתקבלו מכל מוביל.

הוסף תגובה