הסרת משקפיים בלייזר – האם זה באמת משתלם לנו?

הסרת משקפיים בלייזר – האם זה באמת משתלם לנו?

כמעט שליש מאזרחי ישראל מרכיבים משקפיים או עדשות מגע. אלה מספרים די גבוהים, אך מצד שני הם מובנים. הם נובעים מהעובדה שישנם מגזרים שעוסקים כל היום בלימוד וקריאה, דבר שמשפיע על איכות הראיה, אנשים מבוגרים אשר עם הגיל נדרשים להרכיב משקפיים וכן בגלל שינויים בהרגלי החיים, למשל, שימוש יתר במסכי מחשב, טלוויזיה ומכשירים אחרים.

ישנם אנשים שמרכיבים משקפיים אשר בוחרים להיפטר מהם במהלך השנים. אופציה אחת לעשות זאת היא באמצעות עדשות מגע. לא לכולם זה מתאים ולא תמיד זה נוח ולכן המעבר ממשקפיים לעדשות מגע הוא יחסית מינורי. לעומת זאת, ישנם לא מעט אנשים שבוחרים באופציה יותר חדשנית ומקובלת, ניתוח הסרת משקפיים בלייזר.  החל משנות התשעים אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר מרכזים רפואיים וקליניקות של רופאי עיניים, אשר מבצעים ניתוח הסרת משקפיים. זאת באמצעות מכשירי לייזר משוכללים שמאפשרים לתקן את הפגיעה בעין ובכך לאפשר למי שמרכיב משקפיים, להיפטר מהם אחד ולתמיד.

ישנן סיבות שונות מדוע אנשים בוחרים לבצע ניתוח שכזה:

ראשית, זה מונע טרחה ואי נוחות בהרכבת משקפיים. דבר שיכול להיות מאוד לא נעים לאורך זמן. למרות שמתרגלים אליהן, עדיין, זה לא תמיד נוח ונעים.
שנית, זה חסכוני. במקום לרכוש בכל פעם משקפיים במאות ואלפי שקלים, אפשר לעבור ניתוח בעלות חד פעמית ובכך לחסוך עלויות מיותרות.
שלישית, מבחינה אסתטית זה יכול להוביל לשיפור עצום. מראה פנים בלי משקפיים הוא הרבה יותר רענן, הרבה יותר צעיר ויפה. בוודאי אם במקור יש צורך להרכיב משקפיים עם עדשות גדולות ועבות, שיכולות לשנות באופן מהותי את מבנה הפנים.

האם משתלם לעבור ניתוח הסרת משקפיים?

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא ניתוח פשוט יחסית. העובדה שהוא מתבצע בעזרת מכשירי לייזר מתקדמים על ידי רופאים מומחים, מקטין משמעותית את הסיכון שכרוך בו. לכן זה ניתוח שהתוצאות שלו איכותיות וכל מי שעובר אותו, נהנה מאיכות חיים טובה יותר.
לאור מה שציינו, בין אם זה לגבי נוחות, חסכון בעלויות וכן מבחינה אסתטית, הרי מדובר בניתוח שהוא באמת משתלם מכל בחינה שהיא. אך לשם כך יש לבחור רופא מומחה ולבצע אותו במקום שמתמחה בכך.

צריך לומר, עם הזמן אנחנו יכולים להיחשף להרבה יותר מידע מקצועי ואמין, כמו כן, אנחנו יכולים למצוא הרבה יותר רופאים ומרכזים שמתמחים בתחום. זו גם הסיבה שיותר ויותר אנשים בוחרים לעבור אותו. מעבר לזה, במהלך השנים, אפשר לראות שיפור ניכר במכשירים איתם מבצעים את הניתוח. זו הסיבה בגללה היום יש אפשרויות רבות לעבור את הניתוח, יש קהל יעד רחב יותר שיכול ליהנות ממנו והתוצאות הן הרבה יותר איכותיות.
לכל זה צריך להוסיף, תנאי ההתאוששות מהניתוח הם פשוטים והחזרה לשגרה מתבצעת באופן די מהיר יחסית.

הוסף תגובה