איך למצוא מוצרים רווחיים

להרוויח המון כסף דרך האינטרנט היה פעם חלום באספמיה. כל כך הרבה אנשים קיוו שזה יהיה אפשרי אבל לא היתה שום תשתית בנמצא אשר תוכל לתמוך בהפיכת החלום זהז למציאות. דברים השתנו בגדול בשנים האחרונות, ומשווקים רבים התחילו להרוויח סכומים מכובדים בצורה קבועה ושוטפת מדי חודש.

למרות שכיום אנחנו שומעים על הרבה מאוד מקרים של אנשים אשר 'הצליחו' מאוד בשיווק אונליין, רוב האנשים עדיין מאוד סקפטיים. עם המבחר הגדול מאוד של דרכים שונות להרוויח באינטרנט, קשה מאוד למצוא דרך אמיתי שתעבוד בשבילינו. הדרך הכי טובה להתחיל היא גם הכי 'מסורתית'.

אם לא הצלחתם למצוא מוצרים טובים שיהיה לכם קל לשווק ולמכור, אז המאמר הבא הוא בשבילכם.

תסתכלו על עצמכם

הדרך הקלה ביותר למצוא מוצר שאנשים ירצו לרכוש היא להסתכל על עצמכם. לכולנו יש תחביבים ותחומי עניין שאנחנו נהנים להוציא עליהם כסף. ולכולנו ישנם דברים ופריטים שונים שעוזרים לנו בחיים, ממברשת שיניים ועד מקרר.

אם אתם מוכנים להוציא כסף על משהו אז הסיכוי גבוה גם שאחרים יסכימו להוציא עליו כסף. ישנם תחביבים נפוצים העשויים להיות לא זולים בכלל ואפילו יקרים מאוד. אם תחליטו לשווק מוצר שהוא גם תחביב שלכם, אז יהיה לכם יתרון רציני מול המתחרים שלכם בגלל שזהו תחום שאתם יודעים עליו הרבה מאוד.

תעסיקו מישהו

 

לאחרונה האפשרות של העסקת מישהו שייצר לכם את המוצרים הפכה להרבה יותר קלה ונגישה. ספרים, סירטונים, אתרי אינטרנט, תכניות, תוכנות, משחקים, ואפילו שירותים שונים כמו שירותי מזכירות ניתנים כיום למיקור חוץ בצורה יעילה ולא יקרה.

זה אמנם כרוך בהשקעה כספית מסויימת אבל חשוב מאוד לזכור שמדובר בהשקעה. אתם תרוויחו כסף בזכות המוצר הזה ולכן ככל שתשקיעו בו יותר ככה תרוויחו עליו בטווח הרחוק.

מוצרים קיימים

שיווק וקידום של מוצרים קיימים הינה אחת הדרכים הקלות והיותר רווחיות להתחיל בהן. המוצרים הללו כבר קיימים תקופה מסויימת והם נוצרו על ידי חברה ידועה ומכובדת. בזכות העובדה שהמוצרים כבר ידועים בשוק ויש להם מוניטין טוב וייציב, אז למעשה החלק הקשה ביותר של השיווק כבר מאחורינו.

ישנם אין ספור מוצרים שניתן לשווק. בעזרת האסטרטגיה הנכונה ופעולה מספקת ניתן בהחלט לייצר הכנסה משמעותית מקידום ושיווק של מוצרים של אחרים. מציאת המוצרים הנכונים יכולה להיות ממש 'אומנות'.

אתם תרצו למצוא איזון במוצר בין שהוא ידוע מספיק בציבור ובין שהשוק כבר רווה מאותו מוצר ולכן יהיה מאוד קשה למכור אותו. בנוסף תרצו למצוא מוצר עם נקודת מחיר טובה, כלומר, שהמחיר אינו גבוה מדי וגם אינו נמוך מדי. אבל הכי חשוב הוא לדעת שיש לכם תשתית נכונה אשר תאפשר לכם לעשות את הרווח על מכירת המוצר.

זה יכול להיות מצב מאוד מתסכל וצורך זמן. אם תרצו להתחיל מיד, ולדלג על שלב החיפושים הארוך, תוכלו להתחבר ישירות לחברות הגדולות ביותר באינטרנט המאפשרות ונותנות גיבוי מלא לכל מערך הפרסום והשיווק של מוצריהן. ממש ברמת זכיינות לכל דבר.

תוכלו לדעת עוד בהמשך…

תודה רבה.

ניב וגה גרסיה

הוסף תגובה