ללמוד איך להרוויח

כולם רוצים לעשות כסף מהאינטרנט. הם חולמים שהם יושבים בבית וגורפים מיליונים. אבל למעשה זה לא כל כך פשוט בגלל שזה דורש עבודה רבה, ובכל זאת עדיין ניתן להקים עסק מצליח מאוד מהאינטרנט. המפתח להצלחה הוא למצוא את המשאב הלימודי שיכוון אתכם ללהגשמת החלום שלכם.

המכשול הגדול ביותר הינה הכמות העצומה של מידע לימודי הנמצא באינטרנט. האינטרנט נוצרה בכדי לשתף מידע, אז אל תהיו מופתעים מכמות המידע הכתוב שאתם צריכים לנבור דרכו. חלק מהמידע הזה הינו איכותי מהשאר וחלק קטן ממנו הינו ממש 'זבל'.

הטריק הוא לדעת את מה לקרוא וממה להתעלם:

טוב: ספרים

ספרים הם תמיד דרך מצויינת להתחיל ללמוד משהו חדש. לעיתים לא יהיה לכם שמץ של מושג מהיכן להתחיל. אתם ודעים שאתם רוצים להרוויח כסף מהאינטרנט אבל אתם ממש לא יודעים איפה את מה להתחיל ללמוד קודם. ספרים הם פלטפורמת למידה נהדרת להתחלה בגלל שניתן פשוט לעבור על כמה מהם בכדי לקבל מושג כללי על הנושא מבלי לנבור שעות על המידע.

לאחר מחקר קצר תוכלו לדעת בדיוק אילו ספרים לאתר וללמוד ובאיזה נושא להתמקד. ברגע ששילמת על הספר הוא שלך לנצח ולכן ספרים הם גם השקעה מצויינת. עם העלייה של הe-readers (ספרים דיגיטלים), פסרים כיום זולים בהרבה וניידים הרבה יותר.

עדיף: וידאו

 

 ספרים הם טובים, אבל ישנם אנשים שהם visual learners (לומדים חזותיים). אנשים אלו צריכים סרטוני וידאו ומצגות בכדי שיוכלו להבין את הנושא שלפניהם בצורה מוצלחת. למזליהו ישנם מאות אלפי סירטוני ווידאו באינטרנט אשר נותנים מענה על כל נושא אפשרי. חלק מאותם סרטונים מצולמים בידיי מקצוענים וחלקם בידיי חובבים.

יש הבדל גדול בין שני סוגי הסרטונים שציינתי. המקצוענים יוכלו לתאר את המורכבויות של הנושא בצורה מושלמת או כמעט מושלמת לעומת החובבנים שיוכלו לתת סקירה בסיסית בלבד. חשוב לציין שאותו סרטון מקצועי או חבבני יראה את הדרך של אותו אדם לביצוע הפעולה ולאו דווקא יראה צורה מוחלטת או אפילו לא יראו צורה אחרת לביצוע הפעולה.

הכי מוצלח: מנטור

מנטורים או מדריכים(Mentors) הם ללא ספק הדרך הטובה ביותר ללמוד משהו. כאשר יש אנחנו עובדים עם מנטור אז למעשה אנחנו עובדים עם אדם מקצועי ומסור המסוגל להדריך אותנו דרך כל שלב ומכשול בתהליך הלמידה של הנושא שבחרנו וכל זה בקצב האישי שלנו. מאחר שלרוב המנטורים יש שנים רבות של נסיון מאחוריהם בנושא מסויים, הם אוצר בלום שם אינפורמציה מבחינתינו.

הבעיה העיקרית שאנשים נתקלים בה היא שהדרכה איכותית ויעילה עולה הרבה כסף. אלו הם אנאשים מאוד מנוסים אשר יכולים להרוויח הרבה כסף גם מבלי שיאלצו להדריך אף אחד. הם הפכו למנטורים בגלל שהם רוצים ונהנים לעזור לאחרים ולא בגלל שהם צריכם או חייבים.

מנטור מוצלח יכול לעזור לכם לבנות עסק אינטרנטי מוצלח ויעיל בהליך מהיר הרבה יותר מאופציות אחרות. אם אתם מודאגים לגבי מציאת מנטור או לגבי היכולת שלכם לשם לאחד, תוכלו לראות ולבדוק אתרים שונים המציעים אפשרויות כאלו.

תודה 

ניב וגה גרסיה

הוסף תגובה