איך לפרסם עסק קטן באינטרנט בצורה נכונה?

מפני שאנחנו מהווים חברת פרסום עם ההתמחות בקידום עסקים קטנים – אנחנו יכולים להגיד – יש שתי דרכים לפרסום עסקים קטנים שעובדות מצוין. האחת זה פרסום ממומן בפייסבוק, השנייה היא פרסום ממומן בגוגל אדוורדס.

פרסום בפייסבוק

מה החלום של עסק קטן? שהלקוחות ירדפו אחריו. בדרך כלל עסקים קטנים הם עסקים מקומיים שיכולים לספק את שירותיהם רק באזור מסוים בארץ. פייסבוק מאפשרת לפנות בפרסום רק לתושבי אזור ספציפי. מעבר לכך, בפייסבוק ניתן לפרסם לגברים או לנשים, לאנשים בטווח הגילאים שתקבעו, לאנשים נשואים, ארוסים, לבעלי תחומי עניין מסוימים וכד'. כמו כן, פייסבוק מאפשרת לפרסם לדוברי שפות מסוימות, מה שמאוד אקטואלי בארץ. אתם יכולים לעשות פרסום ברוסית או בצרפתית ולעקוף בכך את המתחרים.  פייסבוק זהו כלי פרסומי מאוד יעיל למי שיודע להשתמש בו. אתם יכולים לעשות בעזרתו גם יחסי הציבור, גם קידום של האתר שלכם. פייסבוק מאפשרת לכם בסכום שפוי להגיע לקהל היעד שאותו אתם צריכים. 

פרסום בגוגל

מתי צריך לפרסם בגוגל ומה ההבדל בין הפרסום בגולג לפרסום בפייסבוק? קודם כל, פרסום בפייסבוק הוא פרסום בדחיפה ופרסום בגוגל הוא פרסום במשיכה. זאת אומרת שבפייסבוק אנו דוחפים את המוצר שלנו לאנשים שלא מביעים צורך בו. אנחנו פשוט מניחים שלאוכלוסיה זו המוצר עשוי להתאים. לעומת זאת, בגוגל אנשים באופן פעיל מחפשים את המוצר. מה שאנחנו עושים – מראים להם מודעה פרסומית ליד תוצאות החיפוש הטבעיות. זאת אומרת שבגוגל הצורך כבר קיים. לכן הפרסום בגוגל עולה יותר, מאשר הפרסום בפייסבוק. למה? כי אחוז ההמרה יותר גבוה בפרסום בגוגל. עדיין, מפני שאנחנו מדברים פה על התשלום פר קליק – זה מעולה לעסקים קטנים. בכל בשליטתכם. אתם לא משלמים אלפי שקלים בחודש כמו בפרסום על ידי השלטים. אתם יודעים עבור מה אתם משלמים. אם אנשים נכנסו לאתר שלכם דרך המודעה ולא השאירו פרטים או לא התקשרו – הבעיה היא לא בפרסום. הבעיה באתר שלכם. לכן צריך להשקיע לא רק את התקציב לקמפיין אלא גם התקציב לבניית דף נחיתה, לכתיבת תוכן, לעיצוב. אלה דברים קריטיים בפרסום לעסקים קטנים אז לא כדאי לחסוך עליהם.
זכרו – קמצן משלם פעמיים ופרסום באינטרנט זוהי מערכת שמורכבת מכמה שלבים: בניית דף נחיתה איכותי, הקמת קמפיין פרסומי בצורה נכונה ולבסוף -שלב המכירה. השקעה ב-3 השלבים האלה תבטיח לכם הצלחה!

הוסף תגובה