חנות וירטואלית וורדפרס

חנות וירטואלית וורדפרס

מה זה וורדפרס ומה זה ווקומרס

וורדפרס היא פלטפורמה לבניית האתרים וניהול קבצים הגדולה והמובילה בעולם. מדובר במערכת כה פופולרית, עד שיותר מ50%  מהאתרי אינטרנט פרטיים כיום בנויים על בסיסה. וורדפרס מאפשרת למעשה אין ספור אפשרויות לעיצוב ולבנייה של אתרי אינטרנט, ולכן רבים בוחרים לפתוח חנות מקוונת בוורדפרס. ווקומרס היא מערכת מסחר המתלבשת על וורדפרס ומאפשרת הקמת ותפעול של חנות וירטואלית בוורדפרס באופן מקצועי.

מהם יתרונות הוורדפרס

ראשית, מדובר במערכת בניית האתרים המתקדמת ביותר ברשת. היא מאפשרת מגוון עצום של תוספים ותכונות מתקדמות, מה שמאפשר לבנות אתרי מכירות נהדרים, נוחים ומוצלחים. מעבר לכך, חנות וירטואלית בוורדפרס היא ידידותית ביותר למנועי חיפוש, מה שמקל על תהליך הקידום ומביא לכם יותר לקוחות. לבסוף, חנות וירטואלית בוורדפרס מאפשרת גמישות מרבית והתאמה אישית  לרצונות הלקוח, כך שכל עסק יכול להתאים את החנות וירטואלית לצרכים ולמטרות שלו.

מה היתרונות של חנות וירטואלית

חנות וירטואלית בוורדפרס למעשה מאפשרת לכם להרחיב את הפעילות של העסק שלכם  ולפנות לקהל עצום בכל רחבי העולם. העסק שלכם יוכל להמשיך ולמכור גם כאשר אינכם שם 24 שעות ביממה ולאורך כל ימות השבוע. החנות וירטואלית בוורדפרס מאפשרת המון אך עולה הרבה פחות מאשר פתיחה ותפעול לוגיסטי של חנות אמיתית. כל אלה למעשה מביאים אתכם לכדי פוטנציאל רווח מרשים.

כמה מוצרים ניתן למכור בחנות וירטואלית וורדפרס

זוהי שאלה רווחת במיוחד, ואנחנו שמחים לענות עליה כאן אחת ולתמיד. חנות וירטואלית וורדפרס מאפשרת אין ספור מוצרים למכירה. מעבר לכך, היא מאפשרת לכם לספק ללקוחות מנועי חיפוש מתקדמים בתוך החנות, אשר יעזרו להם למצוא את המוצר המתאים ביותר בתוך סבך המוצרים הגדול שנמצא אצלכם בחנות. זוהי רק דוגמא אחת לאפשרויות המתקדמות שחנות וירטואלית מאפשרת לכם להציע ללקוחות.

הוסף תגובה