איך לתחזק את השטיח שלכם?

יש לכם שטיח איכותי? ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לתחזק את השטיח שלכם

למדו מה אתם צריכים לעשות בכדי לטפל בשטיח שלכם. מתי שהדבר נוגע בניקוי שטיחים, אתם צריכים ללמוד הרבה מאוד דברים על נושא זה. לאנשים הממוצעים ישנה ההבנה הבסיסית ביותר כיצד לשמור על השטיח נקי ולא בקיאים בסכנות הטמונות בשטיח מלוכלך.
שימוש בשפשלים
השתמשו בשפשלים (doormats) – שפשל הוא מעין תחתית שעליו מניחים את השטיח. השפשל טוב גם נגד החלקה וגם שומר שלא יצטבר הרבה אבק בתחתית השטיח. השקעה בשפשל היא השקעה זעומה ובתמורה לכך הרווח שתקבלו הוא עצום.
שאיבה יומיומית של השטיח
שאבו את השטיח באופן יומיומי – כן, קראתם נכון מאוד, ההמלצה היא לשאוב פעם ביום לפחות. ישנם רובוטים המסוגלים לשאוב שטיחים ושיהפכו את המשימה הזאת לקלה ביותר. לבעלי שטיחים עם שערות ארוכות כמו שטיחי שאגי למשל, תדרש שאיבה בעוצמה מרבית, מכיוון שהאבק תקוע עמוד מאוד בשטיח. השאיבה היומיומית למעשה מונעת את שקיעתו של האבק בתוך השטיח ובכך אתם שומרים על השטיח שלכם לאורך זמן.
נקו כתמים ודברים שנשפכו באופן מיידי
ניקוי מהיר של כתמים לא רק עוזר לכתם לרדת יותר מהר, אלא עוזר בנוסף להפחתת הסיכויים שיפתחו בקטריות על השטיח.
אל תסחפו אחר פרסומות של חומרי ניקוי
כל הזמן מנסים לשווק לנו דברים. ישנם הרבה מוצרים שטוענים שהם מסירים כתמים ומנטרלים ריחות רעים, אך למעשה הם עושים נזק גדול יותר לכתם וגורמים להראות אף גרוע יותר. אל תבזבזו את כספכם על חומרים מסוכנים ולא אמינים שלבסוף רק ירעו את המצב. לשם כך קיימות חברות מקצועיות לניקוי שטיחים ומומלץ להזמין אותן אחת לתקופה. חברת גל אור ממליצה לכם לבצע ניקוי שטיחים יסודי לפחות אחת לשנה ובכך לתחזק ולשמור על השטיח לאורך זמן. מי המקפיד על הניקוי המקצועי על ידי חברה, יעניק לשטיח שלו שנים ארוכות וישמור שהשטיח יהיה נקי מחיידקים.
חפשו חברה לניקוי שטיחים המשתמשת בחומרים ירוקים בלבד
חשוב מאוד לא להשתמש בחומרים כימיים המסוכנים לבריאות האדם ולאיכות הסביבה. בנוסף, חומרים כימיים שכאלה יכולים ליצור ראקציה לא רצויה, להזיק ולהכתים את השטיח שלכם. חברת גל אור החברה המובילה בישראל לניקוי שטיחים, ספות ומזרנים, עושה שימוש בחומרים ירוקים בלבד אשר ידידותיים לסביבה ולבריאות האדם. החומרים האורגניים של חברת גל אור, מסוגלים לנקות את השטיח שלכם ביעילות רבה ולהשמיד את החיידקים שיש לכם על השטיח, ובנוסף למנוע את חזרתם העתידית. בשפה המקצועית חיטוי השטיח נקרא "ניקוי אנזימנטי" שגם מעניק ריח ורעננות לשטיח.
דאגו להחזיר את הצבע ולתקן קרעים בשטיח שלכם
בנוסף לניקוי וחיטוי השטיח, חברת גל אור מתמקצעת בחידוש שטיחים. הודות לשנים של נסיון, יש לנו את השיטות הייחודיות שפיתחנו להחייאת צבעים שדהו בשטיח ותיקון קרעים ופרמים.
צרו קשר עם חברת גל אור ותקבלו שירות אדיב, מקצועי ובמחירים הנוחים ביותר

הוסף תגובה