מחיר תיקון מחשבי אפל

מקבוק אייר או פרו? איימק? לרבים יש ברשותם מחשב מתוצרת אפל, אבל גם המחשבים הטובים והחדישים ביותר זקוקים לעתים לתיקון. יש לוודא כי הפקדת את המחשב בידיים הטובות ביותר שיש והוא חוזר אליך תקין לשביעות רצונך המלאה. עלות תיקון מחשב האפל שברשותך מושפעת ממספר גורמים, ולא תמיד תגלה כי מדובר בעסקה זולה. יש לזכור כי "זול עלול להיות לפעמים יקר", לכן אין לחפש את העסקה הזולה ביותר אלא את העסקה המשתלמת ביותר. כמו לעיתים נדרש שהמעבדה שלכם תדע לעסוק ותיתן את הדעת לנושא שחזור המידע. ישנם תקלום שעלולות לפגוע במידע יקר הערך שיש אצלכם במחשב. אנו ממליצים על מעבדת שחזור המידע hdd העוסקת בשחזור מידע שנים רבות. 

עלות החלפים

החלפים בהם אנו משתמשים הנם כאלה שנקנים ממפיצים אמינים, אשר מעניקים אחריות על מה שהמעבדה רוכשת מהם. באופן זה תוכלו להיות בטוחים כי מחשב האפל שברשותכם מכיל חלקים איכותיים. יש לזכור כי את מכשירי אפל כולם, טלפונים, טאבלטים ומחשבים, יש לתקן באמצעות חלקים מקוריים בלבד, ואלה עולים לא מעט.

כוח אדם איכותי

כוח אדם איכותי הוא כזה שיש להשקיע בו מעבר למקובל בשוק, ואנו שמחים לעשות זאת. הטכנאים שמועסקים במעבדה שלנו מנוסים ויסודיים, ולא יתנו לאף תקלה לחמוק. אנו דואגים להעסיק אצלנו טכנאים בעלי הכשרה מתאימה אשר מתמחים במחשבי אפל, קשובים בעלי ניסיון רב. מעבדה שזהו כוח האדם שלה נדרשת, לא אחת, לשלם שכר מתאים – ואנו שמחים להצהיר שתנאי העבודה של עובדינו הנם מהטובים בשוק, ומשכורתם מכבדת ומפרנסת משפחות רבות. בנוסף, הטכנאים שעובדים אתנו עוברים הדרכות והשתלמויות רבות, כמו גם צוות השירות – שעובר הדרכות שירות שנועדו לדאוג שאתם, הלקוחות ומשתמשי אפל, תקבלו לא רק מכשיר תקין אלא גם ידע כיצד לנצל את מלוא תכונותיו ויתרונותיו של מכשירכם.

מערך משלוחים מקיף

מי מאתנו לא אוהב להפקיד את מחשב האפל התקול התקול בנקודת האיסוף ולקבלו, תקין ומוכן לעבודה, במהירות מפתיעה? לשם כך בנינו מערך יעיל ומקיף של איסוף המחשב התקול מבית הלקוח ושינוע אל המעבדה. כמו עלות החלפים וכוח האדם האיכותי, גם לתפעול מערך שליחויות יעיל ומהיר יש עלויות, כאלה שכדאי לשלם עבורם.
עבור רבים מאתנו מחשב האפל הוא כלי העבודה העיקרי, ולכן יש לדאוג שהופקד בידיים נאמנות ומהימנות. אנו דואגים לבטח את המחשבים מהרגע שנאספו מפתח ביתכם, וכן עובדים עם חברת שילוח שגם לה ביטוח נגד אובדן וגניבה, חלילה.
התדירות הגבוהה של השליחויות שמתבצעות מבית הלקוח אל המעבדה כרוכה אף היא בעלויות. זהו אחד מיתרונותיה החזקים של מעבדתנו – שירות מהיר ויעיל. אנו מודעים לכך שכל רגע בו אינך עובד על המחשב, או שאינך נעזר בו ללמידה, עלול לפגוע בך. לכן, אנו דואגים לא רק לתיקון איכותי אלא גם למהירות האיסוף וההחזרה של המחשב, כדי שתוכל להמשיך בעיסוקיך ללא הפרעה וללא טרדה נוספות.

תמיכה מרחוק

לעתים תרצו לדעת מה צפי סיום התיקון, או כיצד להפעיל תוכנה חדשה שנדרש היה להתקין על מכשירכם. לשם כך קיים מערך התמיכה מרחוק, שזמין עבורכם בטלפון, במייל או בפקס לאורך שעות רבות במהלך היום. באופן זה נוכל לוודא כי אתם מפיקים את המירב ממחשב האפל שלכם.

אחריות

לעתים תמצאו את עצמכם תוהים האם המעבדה שבחרתם נותנת אחריות על תיקון מחשב האפל שלכם, על החלפים או על שניהם, וכן מהי תקופת האחריות. אנו מציעים אחריות של 3-12 חודשים עבור התיקון, תלוי ברכיב שתוקן או הוחלף וכן במורכבותו של התיקון. אם תיאלצו לתקן שוב את המחשב בגלל אחד הרכיבים שעדיין נמצאים באחריות, תוכלו להיות שקטים ורגועים משום שהדבר ייעשה ללא היסוס.

לסיכום, תיקון אמין ומהימן למחשב האפל שלכם כרוך בעלויות, שלעתים עשויות להיראות גבוהות, אך לו לוקחים בחשבון את מכלול מרכיבי העסקה והשירותים שניתנים, אתם עשויים לגלות שדווקא בחרתם בעסקה הטובה ביותר וההוגנת ביותר.

הוסף תגובה