גודל המשרד, תדירות ניקיון ודרישות מיוחדות של בעלי משרדים קובעים כמה יעלה לתאם את השירות. עם זאת, חשוב לבדוק גם את שאר הפרמטרים המשפיעים על התוצאות ולהתייעץ עם בעלי מקצוע בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

המטרה בשמירה על משרד נקי היא לסייע לבעלי משרדים לשמור על אווירה טובה יותר, עם חלל פנים נקי ומצוחצח גם בעמדות העבודה וגם באזורי ההמתנה של הקהל והלקוחות.

מה משפיע על המחיר של שירותי ניקיון?

הנה כמה פרמטרים שעוזרים לכל חברת ניקיון משרדים בחיפה, או בערים אחרות בישראל, לקבוע את המחיר הכי רלוונטי ללקוחות עסקיים:

  • גודל המשרד
  • תדירות הניקיון
  • דרישות מיוחדות

איך גודל המשרד משפיע על המחיר של שירותי ניקיון?

השירות של חברת ניקיון משרדים מתומחר לפי שעה. בגלל שמשלמים לפי שעה, המשמעות היא שהמחיר של הפרויקט עולה ככל שהמשרד גדול יותר. כאשר מדובר על ניקיון של משרדים גדולים, צריך להביא בחשבון לא רק את המחיר לפי שעה אלא את מספר אנשי הצוות שאותו מקצים עבור הפרויקט. מסיבות אלו ואחרות, קיימים הבדלים בין העלויות של שירותי ניקיון במשרדים גדולים לעומת קטנים.

איך תדירות הניקיון משפיעה על המחיר?

חברת ניקיון משרדים בחיפה או בערים אחרות יכולה לקבוע מחיר פיקס לשירות חד פעמי – או מחיר נמוך יותר לשירות שמתואם על בסיס יומי או שבועי. ככל שמתאמים את שירותי הניקיון בצורה קבועה יותר, כך המחיר לכל שעת ניקיון יורד. עבור בעלי משרדים, הפערים יכולים להיות משמעותיים ורלוונטיים בעיקר אם מתכננים לתאם שירותי ניקיון לאירועים מיוחדים: ימי גיבוש לעובדים, לקראת החגים וכן הלאה.

מהן דרישות מיוחדות של בעלי משרדים?

לבעלי משרדים יש את הפריבילגיה להציב דרישות מיוחדות מול כל חברת ניקיון. דרישות אלו יכולות להיות קשורות אל האופי המיוחד בריצוף של המשרד, כמו למשל בהבדל בין פרקט לבין שטיח מקיר לקיר. לחילופין, ייתכן ובעלי משרדים יקבעו דרישות מיוחדות שנוגעות לניקיון של עמדות העבודה עצמן – לעומת עמדות קבלת הקהל וההמתנה.

מה המחיר המקובל בתחום?

כיום נהוג לשלם לכל חברת ניקיון בחיפה מחיר שנע בטווח של 60-140 ש"ח לשעה, כאמור לפי הפרמטרים השונים של גודל המשרד, תדירות הניקיון והדרישות המיוחדות של הלקוחות. שירות ניקיון מקצועי שווה את ההשקעה עבור בעלי משרדים, כי הוא נחשב כהוצאה מוכרת ומשום שהוא משפר את האווירה עבור העובדים והלקוחות. 

הוסף תגובה