עדיפות לעץ מלא מבטיחה אמינות גבוהה של מיטת ילדים ועמידות לשנים רבות. עם זאת, גם מיטה מהסוג הזה חשוב לדעת איך לבחור: החל מהתאמה לגיל של הילד, דרך המידות של המיטה ביחס לחדר השינה ועד התקציב

הורים רבים מבינים את החשיבות של מיטת ילדים מעץ מלא. למרות שהמחיר של מיטה מן הסוג הזה יקר יותר לעומת מיטות במידות דומות שמיוצרות מעץ סנדוויץ', יש להן יתרונות שהופכות את ההוצאה להשקעה משתלמת. עם זאת, ההחלטה לתת עדיפות לדגם של מיטת ילדים מעץ מלא לא מבטיחה בחירה מושכלת כי יש עוד הרבה גורמים שכדאי להתייחס אליהם.

מה היתרונות של מיטת ילדים מעץ מלא?

מיטת ילדים מעץ מלא נחשבת אמינה יותר. העץ המלא הוא חזק, נוח לתחזוקה ועמיד וקל לנקות אותו גם אם לאורך השנים המיטה צוברת לכלוך וכתמים. בנוסף, המיטה אמינה גם אם היא מגיעה עם ארגז מצעים שאותו פותחים וסוגרים על בסיס יום יומי או עם משדכים אליה מיטת חבר קטנה יותר. בכל אחד מהמקרים האלה, העץ המלא הוא חומר הגלם המומלץ עבור המיטה של הילדים.

איזו מיטה מתאימה לכל גיל?

המעבר למיטה נפרדת מתבצע בדרך כלל באזור גיל שנתיים. עד הגיל הזה הפעוטות ישנים בעריסה או בלול, לכן המיטה פחות רלוונטית עבורם. עם זאת, פעוטות שכבר לא ישנים בעריסה יכולים לעבור או למיטת מעבר או למיטה רגילה. בשביל לבחור בין האופציות, מביאים בחשבון את הרגלי השינה של הילד ואת המשקל שלו: ילדים יחסית קטנים יכולים להשתמש במיטת מעבר למשך כמה חודשים לפחות, בעוד ילדים גבוהים יצטרכו לעבור ישירות למיטת יחיד רגילה.

מה המידות המומלצות של מיטת ילדים מעץ מלא?

מיטת ילדים מעץ מלא יכולה להיות במידות סטנדרטיות של מזרון יחיד רגיל או במידות של מיטה וחצי. ההבדל הוא שהמיטה הרגילה מתאימה בעיקר לפעוטות וילדים עד גיל 12 בערך, בעוד מיטה וחצי תתאים יותר לבני נוער. במקביל, כדאי לבדוק מה המידות המומלצות של כל מיטת ילדים מעץ מלא לפי הגודל של חדר השינה עצמו.

אבזור ועיצוב של מיטת ילדים

עץ מלא הוא חומר גלם פופולארי שבו אפשר להשתמש לפי הדרישות והעדיפויות של קהל היעד והלקוחות. בדגמים של מיטות ילדים למשל, רואים את זה היטב עם הצבעים של העץ ועם האופן שבו בונים איתו את ארגז המצעים או את התוספות. מבחינת ההורים, הדבר החשוב הוא להתייעץ מראש עם נגר מקצועי ולראות דוגמאות של דגמי מיטות שונים. 

כמה עולה מיטת ילדים מעץ מלא?

הסוגיה המשמעותית ביותר היא ללא ספק המחיר של המיטה. ברוב המקרים, יהיו פערים של עשרות אחוזים בין המחיר הממוצע של מיטה שמיוצרת מעץ רגיל לבין מיטה מעץ מלא. אבל בגלל שמדובר על מיטה לילדים ועל השקעה לטווח ארוך, כדאי לתת עדיפות לעץ המלא למרות המחיר הגבוה יחסית. בנוסף, אפשר לחסוך בהוצאות על ידי השוואה בין מיטות לפי מבצעים והטבות.

מתי בדרך כלל יש מבצעים על מיטות?

מבצעים על מיטת ילדים מעץ מלא יכולים להיות רלוונטיים לכל אורך השנה. ספציפית, הם שכיחים יותר לקראת החגים ובעיקר סביב החורף. כמו כן, ניתן לעקוב אחר מבצעים והטבות באמצעות פרסומים באמצעי התקשורת.

הוסף תגובה