איך עושים כסף?

איך עושים כסף?  

כאשר אנשים שואלים: איך עושים כסף? הם לא מתכוונים לתשובה "כסף בכל מחיר". להיפך. הם מכוונים למציאת הדרך המתאימה להם. איש מאתנו אינו רוצה לשבת מול ערימה של שטרות שלא יגענו עליהם. אנחנו רוצים להרוויח את לחמנו, לעשות משהו ולהצליח בו. אנחנו רוצים כסף כתמורה למאמצינו ולכישורים שלנו.  

אז איך לעשות כסף?

לפניך הדרכה בהירה ופשוטה להצלחה – שבעה שלבים הדרגתיים העשויים להוביל אותך לדרך לחיים חדשה של הצלחה, סיפוק, אושר ועושר.
ההדרכה מבוססת על הצלחתם של עשרות ואף מאות אנשים שבאו מדיוק מהמקום בו אתה נמצא היום, ויצאו לדרך של עשייה והצלחה; אנשים אשר אני אישית או מאמנים אישיים במרכז שלנו ליוו בהנאה.

אם את או אתה באמת מוכרחים לעשות כסף – קראו את ההדרכה והתחילו לפעול לקראת הצלחתכם. הניסוח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.  

  1. לאהוב! בשלב ראשון עליך למצוא משהו שאתה אוהב לעשות, נהנה לעשות, או שתהנה לעשותו אחרי שתלמד כיצד לעשותו. אם זה משהו שעליך ללמוד, יש כאן שלב ביניים שהוא למידה.  .
  2. לעשות! בשלב זה עליך לפעול: לעשות בקטן, לעשות ניסיונות, לעשות ולשגות, לעשות טוב או לא-טוב. זה לא משנה – העיקר לעשות. יהיה הדבר שברצונך להצליח אתו אשר יהיה – עליך לעשותו. לעשות הרבה ובמגוון מתאים. לעשות ולהתנסות.
  3. משובים! למצוא חוות-דעת, לאסוף תגובות, למשוך משובים. להראות לחברים, לעמיתים, לשכנים, להקשיב היטב למשובים. לא לענות לאיש, לא הסביר מה התכוונת, לא לדבר, רק להקשיב. לרשום כל מה שאומרים לך. לקבל כל תגובה וכל דעה כשיעור חשוב.
  4. לשפר! שלב זה הוא השלב הקובע. כעת,כבר יש לך ניסיון-מה בתחום שבחרת, וגם קיבלת חוות-דעת שונות. עכשיו אתה יכול לעשות מה שצריך, כמו שצריך. נסה ליצור באופן משביע רצון. לפחות שישביע את רצון עצמך. זה הזמן לעשות ולטעות, לעשות ולתקן. כל גרסה שואפת להיות טובה מחברתה. זה עשוי להיות שלב ארוך ומייגע, אבל בלעדיו – אין הצלחה.
  5. לאהוב את עצמך! לחייך, ליהנות מהחיים, ליהנות מעצמך. לפני שאתה יוצא לשוק, לפני שאתה מתחיל לשווק או למכור את עצמך – עליך למכור את עצמך לעצמך. אם יש לך קושי אישי – טפל בו. חזק את עצמך, האמן בעצמך ובמוצריך, חבק את עצמך ואת התוצרים שלך, ורק אז צא לשלב הבא.
  6. להציג! עכשיו הזמן להתחיל לשווק את עצמך ואת מוצריך. אם אתה מציע שירותי טיפול הוליסטיים – עליך לשווק את האדם (עצמך) כמי שכדאי להסתייע בו ואת השירות כמוצר שכדאי לנסות וליהנות ממנו. תן הדגמות, הענק התנסות חינם, הסבר, הלהב, שכנע אנשים לנסות ולהתנסות.
  7. למכור ולהרוויח!

לינק לקורס קצר: "כסף, אושר ועושר"

בהצלחה, וההצלחה תבוא!
אסתי פישר היים,
מנהלת iCU – בית הספר לאימון אישי

הוסף תגובה