אימון אישי בקבוצה

אימון אישי בקבוצה מביא לתוצאות מרשימות

הרבה דברים כבר נכתבו בעבר על לימודי אימון אישי, ועל טכניקות שונות של אימון אישי, שנועדו לפתח את החניך. אבל האם אי פעם שמעתם על אימון אישי בקבוצה? על פניו, המונח אימון אישי בקבוצה כולל בתוכו דבר והיפוכו – אם מדובר בסוג של לימוד אימון אישי, שנועד להשיג מטרות אישיות, איך זה שמקיימים אותו בקבוצה עם מספר אנשים? הרי כולנו ראינו בטלוויזיה את המאמנים שבכל פעם יושבים עם אדם או שניים ועובדים איתו על טכניקות שונות. תתפלאו לגלות שבמציאות שמחוץ לטלוויזיה, אימון בקבוצה הוא דבר מקובל מאד. נכון, לכל אחד מאיתנו יש את המטרות שאליהן הוא חותר, אבל הדרך לעתים קרובות היא אותה הדרך. אז איך בעצם עובדת השיטה של אימון אישי קבוצתי?

אימון קבוצתי מעצים כל אחד

בעזרת אימון בקבוצה, המסגרת החברתית, נותנת תמיכה לא מועטה לכל פרט בודד בתוך הקבוצה. נכון, הרעיון של אימון קבוצתי הוא לא להיות קבוצת תמיכה, אלא קבוצה שעוזרת להגיע להישגים חדשים. בכל זאת, התהליך של כל אימון אישי באשר הוא, כוללת לא מעט התבוננות עצמית, הסתכלות עצמית, הכרה של תכונות מסוימות, וחיבור עמוק מאד עם תת המודע. רוב האנשים, כשהם מגיעים למפגש ראשוני של אימון אישי בקבוצה, נחשפים בפעם הראשונה בחייהם לכמות כזו גדולה של אמוציות ומודעות עצמית. לכן המסגרת הקבוצתית עוזרת בתהליך כולו, ובד בבד עדיין כל אחד מהאנשים בקבוצה מקבל כמובן יחס אישי, שיעזור לו להבין איזה מטרות בדיוק הוא רוצה להשיג.

 

אחת מהשיטות הנפוצות ביותר של אימון קבוצתי, היא באמצעות טכניקה ייחודית מאד של NLP. טכניקה זו טובה מאד לכל מקרה שבו רוצים לבצע אימון אישי, וכאשר מדובר על אימוןאישי קבוצתי, היא טובה אף שבעתיים.

מסירים את כל המחסומים

האימון נועד על מנת שבין השאר אתם תוכלו להסיר את המחסומים הרגשיים שהתרגלתם להציב בפניכם לאורך השנים. לכן, דמיון מודרך הוא חלק חשוב מאד בתהליך של אימון אישי בקבוצה. בעזרת שיטה זו אתם נכנסים למצב של הכרה עמוקה יותר עת האזורים הכמוסים ביותר בנפש שלכם. הכוונה היא כמובן לתת המודע שלכם. בעזרת נבירה בתוך תת המודע, אתם יכולים ממש "להכיר" חלקים חדשים בנפש שלכם. לא פעם, טיפולי דמיון כאלו נעשים במסגרת של אימון אישי בקבוצה, משום שכאמור, הדרך היא אותה דרך, גם אם המטרה היא שונה. בסופו של דבר כולם צריכים לבצע את אותו מסע של חיפוש עצמי והכרה עצמית, אפילו אם המטרות הן הפוכות לגמרי. בעזרת אימון אישי אתם יכולים להגיע למטרות הללו בדרך משותפת.

הוסף תגובה