אימון אישי – גורם מפתח בהובלת תהליכי שינוי

לפעמים אנחנו עסוקים כל כך בלחיות את חיינו כפי שאנחנו מכירים אותם, עד שאנחנו שוכחים לעצור ולהתבונן; או שאולי, חלקנו פוחדים לטלטל את הסירה ומסתפקים במה שיש, מבלי להעז ולבקש יותר עבור עצמנו. אנחנו ממציאים תירוצים שונים מדוע אנחנו ממשיכים בעבודה לא אהובה, במערכת יחסים לא מספקת או בהרגלים ישנים, שמעכבים אותנו מלהשיג את כל הדברים שאנו יודעים בתוך תוכנו שאנחנו מסוגלים להשיג.

ב- 2bu אנחנו מאמינות שכל אחד יכול לשפר את חייו בתחומים שהוא עצמו מחליט עליהם. אימון אישי יכול לתת לך את התנופה הראשונית שתאפשר לך להצליח וליצור את השינוי שאתה רוצה לראות בחייך, מבלי לוותר על ההישגים או לבטל את כל הדברים הטובים שכבר השגת. אימון אישי הוא למעשה סדרה של מפגשים בין המאמן למאומן, המגדירים יחד את המטרות אליהן שואף המאומן ומגבשים תוכנית המאפשרת את השגתן. במסגרת אימון אישי אנחנו משלבות מטרות ישימות ושלבי ביניים בהירים ומוחשיים בדרך אליהן, אבל לא מוותרים גם על הערכים והחזון האישי שלך. חלק ממה שקוסם לכל כך הרבה מאומנים בתהליך של אימון אישי הוא שלא מדובר בתוכנית נוקשה ומוכנה מראש שעל המאומן "להתיישר" לפיה.

תוכנית אימון אישי נבנית לפי מידותיו ורצונותיו של המאומן ומבוססת על המשאלות שלו ביחס לחייו. בעבר חשבו שהדרך היחידה להביא לשינוי אצל אדם, היא לנסות לבחון פצעים ישנים, לחפש את התשובות בעבר ובנסיבות החיים ולהטיל בהם את האשמה. רק לאחר תהליך ארוך, מפרך ויקר, עלתה האפשרות לנסות דרכי פעולה אחרות. במהלך אימון אישי אנחנו פועלות מתוך ההבנה שאין לבזבז זמן יקר במציאת אשמים, הכאה על חטא או עיסוק באנשים אחרים.

על פי התפיסה של אימון אישי, החיים הם כאן ועכשיו והאחריות לחיות אותם במלואם, מתוך שמחה והגשמה עצמית, מוטלת עלינו. ואין זמן טוב יותר להתחיל מאשר ממש עכשיו. אז אם גם אתה מעוניין להתחיל ולחיות את החיים מתוך שמחה וציפייה למחר, אם גם אתה מעוניין לראות ולנצל הזדמנויות כאשר הן עולות ולהגשים משאלות שכבר ויתרת עליהן – פנה לפגישת יעוץ חינם של אימון אישי ב2bu, כי ההצלחה מתחילה בך. www.2bu.co.il

הוסף תגובה