אימון אישי לחציית ים סוף

Coaching וסיפור יציאת מצריים

דורית קיי MA ,אימון אישי, פיתוח אישי,יעוץ ארגוני,www.doritcoahcing.com

כולנו רוצים פריצות דרך בחיים – לעמוד מול האתגרים הניצבים בפנינו, לגייס את הכוחות הנדרשים, ולצאת לדרך חיים חדשה. 

מה צריך כדי שזה יקרה? יעד לחתור אליו, ו"שרביט קסמים" באמצעותו נחולל את נס חציית הים. 

כמאמנת העוסקת בתחום אימון אישי/עסקי, רבים שואלים אותי, מדוע חשוב כל כך להציב מטרות ויעדים בתחילת תהליך אימון אישי. התשובה פשוטה: המטרה לא רק מסמנת לנו את הדרך הנכונה ביותר עבורנו, אלא גם מעוררת בנו את המוטיבציה לצאת אליה. מה שמבחין בין מטרה ויעד הוא לוח זמנים. היעד הוא מטרה עם לוחות זמנים. בחיים ובתהליך אימון אישי בפרט כאשר אנו מתקדמים עוד שלב ועושים את החיבור של המטרה עם לוחות זמנים, אנו לוקחים מחויבות אמיתית על עצמנו ומתרגמים את המטרה למטרה מעשית אליה אנו מגויסים. מי מאיתנו ירצה לגייס את כוחותיו למען מטרה שאינה שווה את המאמץ??

 

 

Coaching – אימון אישי לחציית ים סוף

משהצבנו לעצמנו מטרה ראויה, השלב הבא הוא…. להניף את ה"שרביט"! ולמה "שרביט" במירכאות? וזהו הסוד: איננו זקוקים לכוחות מאגיים כדי לחולל את פריצת הדרך. מה שאנו זקוקים לו, נמצא "מתחת לאף" שלנו כל הזמן – אלו הן החזקות האישיות שמגדירות את מי שאנחנו. 

פירושים קבליים לנס חציית ים סוף שאירע ביציאת מצרים,מספרים, כי הים נבקע בזכות מודעות גבוהה שהתעוררה בבני ישראל שנרדפו על ידי פרעה. 
האם אכן יכולה כוונה, הנובעת מדפוס חשיבה חדש – לשנות מציאות וליצור אפשרויות חדשות? 
האם בכוחה של כוונה להסיר את הספיקות הממלאים את חיי היומיום? התשובה היא – כן! 

כל אחד מאיתנו יכול לזהות את התכונות שמעצבות את הזהות הייחודית רק לו, לפתח דפוסי חשיבה מקדמים, ולהגיע לאן שרק ירצה להגיע. בתהליך אימון אישי השלב הראשון לאיתור החזקות הוא להבין שכל אחד מאתנו התברך בסל משאבים אישי שאתו אנחנו יוצאים למסע החיים או למסע העסקי שלנו. במסגרת Coaching רצוי, בשלב ראשון, לערוך רשימה של החזקות, החולשות שלנו. בשלב הבא נבדוק באיזו חזקה שלנו אנו משתמשים רבות, ואיזו חזקה אינה מועצמת דייה, ואנו זקוקים לה להמשך דרכנו האישית והמקצועית. רצוי כמובן להשתמש בכלי אימון אישי , שנלמד להשתמש בהם בגיליונות הבאים. 

כשאנו מציבים לעצמנו יעדים, ומזהים בתוכנו את התכונות הנדרשות להשגתם, אז מתרחש נס קריעת ים סוף האישי של כל אחד מאתנו; והסיבה להתרחשותו היא אחת: אנו מאמינים שהכול אפשרי.

הוסף תגובה