אימון עסקי למתחילים

העיסוק בתחום האימון הפרטי והעסקי מעורר המון עניין בשנים האחרונות. קורס אימון עסקי פותח בפני הבוגרים דלת אל עולם עשיר בעניין, אתגרים והצלחות. מאמן עסקי בונה תכנית עסקיות מתוך מטרה לקדם את העסק, לפתח אותו, לייעל את תהליכי העבודה. הפגישות עם המאמן העסקי מיועדות למנהלים, לעובדים ולמנכ"לים. למעשה, כל עובד באשר הוא יוכל להפיק תועלת רבה מאימון עסקי. חשוב לציין כי ישנו הבדל בין אימון אישי ואימון עסקי, על אף מספר תחומים משיקים בין שני התחומים.

כיצד להפוך למאמן עסקי?

מאמנים אישיים אשר מבקשים לסלול את דרכם אל התחום העסקי יוכלו להרחיב את כישוריהם באמצעות הקורס. מאמן עסקי מקצועי יביא עמו תוצאות. כבר לאחר מספר פגישות אפשר יהיה לחוש בתחושת ההעצמה. הדרך הטובה ביותר בה תוכלו להפוך למאמנים בתחום העסקי ולהעניק ללקוחות שלכם ערך מוסף היא קורס הכשרה מקצועי. אימון עסקי הוא לא תחום בו תוכלו להקל ראש, המאמן העסקי נושא על כתפיו אחריות רבה.

למי מתאים האימון העסקי?

מנהלים זוטרים לצד ותיקים יוכלו לחזק את כושר המנהיגות שלהם באמצעות אימון. המאמן מסייע להם לחזק את כישורי הניהול ולהפוך מנהלים טובים יותר. האימון העסקי מתאים גם לעצמאיים אשר מנהלים עסקים קטנים או גדולים, יזמים וכאלו אשר עומדים בפני הקמת עסק חדש או מתמודדים עם עסק כושל. המאמן העסקי הוא מקור העצמה ופיתוח לכל עסק באשר הוא.

מועמדים מתאימים לקורס אימון עסקי

  1. בוגרים של קורס אימון אישי אשר מבקשים להרחיב את תחום הפעילות שלהם.
  2. יועצים אירגוניים או עסקיים.
  3. בעלי עסקים אשר מבקשים בעצמם לקדם את העסק.
  4. מנהלים של קבוצות עובדים או מדריכי קבוצות. 

תכני הלימוד בקורס

במהלך הקורס למדים המשתתפים להכיר כלים אשר ישמשו אותם בעתיד להרכבת תכניות טיפול. כל תכנית טיפול תתבסס על חלק מהשיטות כאשר המאמן הוא שבוחר את טכניקות האימון המתאימות ביותר לכל סיטואציה. את התכנים הללו צפוי כי תמצאו בכל תכנית לימוד למאמנים עסקיים : חשיבה עסקית, יזמות, מיק וד במשימות, חשיבה רחבה טווח, התמודדות נכונה עם משברים ואתגרים, התנהלות פיננסית נכונה ועוד

הוסף תגובה