אירועים,פסטיבלים מרכזיים,המלצות לטיול בסוכות 2009 לאנשים עם מגבלות

אירועים,פסטיבלים מרכזיים,המלצות לטיול בסוכות 2009 לאנשים עם מגבלות.

 

עמותת נגישות ישראל ריכזה מידע נגישות נרחב אודות אירועים נגישים לטובת אנשים עם מגבלות אשר יתקיימו במהלך חול המועד סוכות 2009

יותר מ- 10% מתושבי ישראל הם אנשים עם מוגבלות, מתוכם כ- 150,000 עם נכויות קשות.

חוסר הנגישות בארץ, גורם סבל רב לעשרות אלפי אנשים ומשפחותיהם ומונע מהם יציאה מביתם והשתלבות בחברה שהיא זכות אלמנטרית המעניקה לכל אדם הזדמנות שווה ומאפשר לו לשמור על כבודו וחירותו.

צוות סוקרי נגישות של עמותת "נגישות ישראל" בחר מקבץ מהאירועים הבולטים הצפויים להתקיים במהלך חול המועד סוכות 2009) ומציג לפניכם תקציר כללי על האירועים ומידע אודות נגישות לנכים שיסייע להחליט לאן והיכן לבלות הקיץ .

לפניכם המלצות לטיול ומידע נגישות חשוב בשמורת תל דן,יער בירייה,אגמון החולה,פסטיבל עכו,פסטיבל התמר,פסטיבל הקולנוע ה-25 בחיפה,אירועים בנמל קיסריה, המרינה בהרצלייה,מוזיאון הצילום בתל חי ועוד….

חשוב להבהיר שללא מידע אודות סידורי הנגישות – אנשים עם מוגבלות נאלצים להישאר בבית. לכן חשיבות רבה לפרסום מידע זה.

מידע נרחב בנושא ואירועים נוספים המתעדכנים מעת לעת באתר העמותה: www.aisrael.org

או בטלפון 09-7451126  שלוחה 0

שמורת תל דן:

 ארץ הפלאות של הצפון: פלגי המים זורמים כאן מכל העברים ומצטרפים לנהר גועש, וצמרות העצים מתנשאות אל על ושומרות על אפלולית תמידית וקרירות מרעננת, גם בצהרי יום קיץ חם.
נגישות לנכים 
 יש שירותי נכים לא מאובזרים, יש חניית נכים מסומנת, שביל מיוחד מאספלט וגשרי עץ יובילו אתכם עד לתצפית מימי השמורה

דרך נוף יער ביריה:

"

ריאה ירוקה" ומרכז טיול ונופש

גוש יערות ביריה מהווה "ריאה ירוקה" ומרכז לטיול ולנופש לאוכלוסיית העיר צפת מדרום, חצור וראש פינה ממזרח, ומושבי מרום הגליל במערב ובצפון.

במקום נעשה פיתוח נרחב של אתרים ובהם מעיינות משוקמים, שחזור בית הכנסת העתיק של נבוריה ומצפורי נוף. במצודת ביריה נמצא מרכז מבקרים ובו תצוגה על תולדות ההתיישבות במקום.

בלב היער עוברת דרך עפר, באורך של כ-6 ק"מ, המובילה את המטייל ברכב פרטי או ברגל בין אתריו השונים של היער. הדרך מתחילה מצומת מחניים ומסתיימת בסמוך לחניון עין זיתים. לאורך הדרך הוכשרו נתיבי הליכה מצודת ביריה, חלקות הארזים, עין גוזי, עין נבוריה, אל בית הכנסת העתיק, בור הסיד, עין גבר ועמק הבוטנה

נגישות לנכים:
חנייה– אין חנייה שמורה לנכים במגרש החנייה.
שטח פתוח – השבילים סלולים. שטח כבוש. יש שיפועים מתאימים.
הערה: שביל סלול עם אבן שפה אל שולחנות הפיקניק המותאמים ואל השירותים.
שירותים ציבוריים – השירותים מתאימים לנכים. נמצאים ליד מגרש החנייה. מוט האחיזה לא תקני, מצד אחד. אין כיור בתא השירותים.
הערה: שירותים ירוקים. ברזיה מבחוץ ליד השירותים.
מתקנים– לא נגישים. מתקני שעשועים. מדרגה אחת, סוג מעבר – חול.
הערה: אומגה, גשר שווי משקל, גשר קורות עוד.
מנוחה ופיקניק – יש שולחנות נגישים ומותאמים. מתקני שתייה. מיקום – ליד השירותים

לעוף עם ציפורים באגמון החולה טיול בין קולות של פכפוך מים וציוצי ציפורים.

אזור גיאוגרפי: עמק החולה- בין רמת הגולן, הרי נפתלי ובקעת הלבנון.
טיול המתאים לכלהמשפחה
עונה מומלצת: כלהשנה. האגמון פתוח החל מ- 9:00 ועד לרדת החשיכה, בסופי שבוע החל מ- 6:30בבוקר.
אורךהמסלול: 9 ק"מ בנסיעה ברכבת הציפורים ("שאטל"). מתאים גם להליכה ברגל ו/או רכיבה על אופניים.

נגישות לנכים
שירותי נכים במתחם
חניית נכים ברכבת הכניסה
ניתן להשכיר קלנועית לטיול בשמורה

פסטיבל עכו לתיאטרון ישראלי אחר 4-8/10/2009

עכו מביאה את הצופים אל תוכה הקסום של היצירה"

המחבר האלמוני של "מסעו של המלך ריצ'רד", השווה את עכו לטרויה המיתולוגית: 
"אם מלחמה שנמשכה עשר שנים, עשתה את טרויה לעיר מפורסמת בכל הדורות, אם ניצחונה של הנצרות גרמה לכך שאנטיוכיה הייתה לעיר מהוללת יותר, הרי עכו תזכה לבטח בכתר תהילת הנצח, בהיותה העיר שהעולם כולו נאבק על כיבושה".
פסטיבל עכו לתיאטרון ישראלי אחר, זכה לכבוש את עכו בתהליך שהחל לפני עשרים וחמש שנים.
הרחק מהמולת הערים הגדולות, די בצנעה ובהססנות, החל תהליך ייחודי ומיוחד לעידוד היצירה המקורית התיאטרונית, אשר מעניקה לאמנים וליוצרים, לא רק במה מדהימה במקוריותה, אלא גם אולמות שופעי זיכרונות היסטוריים, המביאים את הצופים והמבקרים אל תוכה הקסום ואל נשמתה של היצירה.
התהליך יוצא הדופן הזה, החל ביוזמתו של עודד קוטלר, שיחד עם יוסי פרוסט ויוסי פיטוסי וחיים שירן, הצליחו לשכנע את הגב' לאה פורת ז"ל, לקבוע את מקומו של הפסטיבל לתיאטרון ישראלי אחר – בעכו.
25 שנים לא קלות עברו על הפסטיבל. עליות והצלחות בצד ירידות ובכל העת הארוכה הזו, נבחנו דרכים ורעיונות גם לחדש ולשפר וגם לנסות ולהגדיר, כל פעם מחדש, מהו אכן תיאטרון אחר?
רפי אתגר, מעצב כרזת הפסטיבל הגדירו – "פתח ליוצרים". שלמה בר-שביט – "אין שום דבר ששמו תיאטרון אחר". ניקו ניתאי – "תיאטרון אחר זה התיאטרון שלי".
העיסוק בייעוד ובמטרות, הביאו בסופו של דבר, גם לחיפוש ולמציאת דרכים חדשות, או יותר נכון, רוחות חדשניות בתיאטרון ולתיאטרון. רוחות חדשניות שבאו לידי ביטוי הן בקשר הבלתי אמצעי שבין היצירה למקום והן למגע הקרוב כל-כך שבין קהל חובבי התיאטרון, ליוצרים.
יחד חיפשו כולם אמירה חד-משמעית, או משאלה יוצאת דופן, שלא תמיד נמצאה לה פינה בתיאטרון הממסדי. 
החיפושים אחר אמירות חדשות הביאו להרחבת תחומי הפעילות של הפסטיבל אל סמטאות העיר העתיקה, אל החצרות ואל האבנים בנות אלפי השנים, המקשטות את דפי ההיסטוריה של העולם העתיק, ארץ ישראל ועכו.
ייחודה של עכו, כמובן, באוצרותיה הטבעיים, בהיסטוריה המבצבצת מכל פינה ומכל אבן. אך הייחוד מתבטא גם במרקם האנושי המיוחד שבה. יהודים וערבים, עולים חדשים וותיקים, אלפי תיירים מן הארץ ומחו"ל – כל אלה, יחד עם ריחותיה, תבליניה, מאכליה המיוחדים ועקרון הכנסת האורחים המסורתית, תרמו לעיר בכלל ולפסטיבל עכו בפרט, את קשת הצבעים המרהיבה של חגיגת התיאטרון הגדולה בישראל.

כל המרקם המרהיב והמלהיב הזה יצר את פסטיבל עכו לתיאטרון אחר, שהטביע את חותמו על אמנות התיאטרון במדינת ישראל בעשרים וחמש השנים שחלפו.

נגישות לנכים:

מופעי חוצות- שירותי נכים פזורים באזור המופעים, ההגעה למתחמי הצפייה במופעי הרחוב נגישה,חניות נכים הקפיות הוכשרו למטרה זו.

מופעים סגורים: יתקיימו באולמות האבירים,יש חניית נכים מסומנת, כניסות נגישות,יש מעלית במיוחד לנכים יש לבקש מהשומר להפעילה,בכל אולם 3 מקומות שמורים לנכים,אם הביקוש גבוה יותר מזיזים כסאות(מדובר בכיסאות כתר פלסטיק)

המתנ"ס החדש בעיר העתיקה עם נגישות מלאה

המידע נמסר ע"י מר אילן עינב- המפיק הראשי של הפסטיבל.

סוכות במוזיאון הצילום גן התעשייה תל חי

חוגגים סוכות במוזיאון הצילום גן התעשייה תל חי

3-8.10 – סדנאות צילום סטודיו, בועות וריבוי דמויות
3-9.10 – בשעות 11:00 ו- 14:00 משחק צילום משפחתי – המירוץ לתמונה

בשבת 3.10
* עפיפוני אדה – סדנה לבניית עפיפונים ומפגן העפה של עפיפונים
* בשעה 11:30 – מופעי מוסיקלי עם אילן חלילן – מופע מרהיב המשלב כלי נשיפה יחודיים וסדנה לבניית חליל פאן וקאזו: עבודה עם חומרים טבעיים, יצירה והתחברות אל הטבע.

ביום ראשון 4.10
בשעה 12:00 שיחה גלריה עם האוצרת נעמה חייקין בתערוכת הצילום: "פונקציות מיותמות" של הצלם יגאל שם טוב. מותנה בהרשמה מראש (מ-10 משתתפים ומעלה)

ביום שלישי 6.10
בשעה 11:30 "גלימת הסיפורים" עם שרון אביב – תיאטרון-סיפור לכל המשפחה. מתוך גלימה מיוחדת עולים סיפורים.

נגישות לנכים: יש שירותי נכים,אין חנייה נכים מסומנת,יש חניון גדול ,הדרך מהחנייה ישרה הכניסה הראשית עם רמפה,בתוך המוזיאון אין בעיית נגישות

פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-25 בחיפה

פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה, חוגג השנה חצי יובל. הפסטיבל נוסד בשנת 1983, והיה הראשון בישראל. זהו אירוע קולנוע בינלאומי חשוב, גדול, ובעל מוניטין בענף הקולנוע הישראלי והבינלאומי.
לפסטיבל מגיעים כ-300,000 איש הלוקחים חלק ב-280 הקרנות של סרטים חדשים מרחבי העולם, אירועי מוסיקה חיה וסרטים תחת כיפת השמיים עד השעות הקטנות של הלילה. 
כ-300 אורחים, נציגי ענף הקולנוע הישראלי והבינלאומי, מתארחים בפסטיבל – המקפיד לקדם נושאים של פלורליזם, דו קיום והשאיפה לשלום. אורחי הפסטיבל נפגשים עם הקהל ויוצרי הקולנוע, בקבלות הפנים, כיתות האמן, כנסים הבינ"ל ודיונים קולנועיים.

התוכנית האמנותית
התכנית האמנותית של פסטיבל הסרטים חיפה, ידועה באיכותה וברמתה הגבוהה. רוב סרטי הפסטיבל הינם זוכי פרסים ונבחרי הפסטיבלים החשובים בעולם. 

3 תחרויות מתקיימות בפסטיבל
תחרות עוגן הזהב לקולנוע ים תיכוני, במסגרתה מתחרים סרטים עלילתיים נבחרי פסטיבלים ממדינות אגן הים התיכון, ביניהן מדינות צפון אפריקה.
תחרות בינלאומית לסרטי ביכורים בחסות תא מבקרי הקולנוע הבינ"ל Fipresci- הארגון החשוב הזה, בחר בפסטיבל הסרטים חיפה, לחלק בו את פרסיו, לצד פסטיבלים חשובים בעולם כמו ברלין, קאן ונציה,טורונטו וכו.
תחרות הקולנוע הישראלי לסרטי עלילה באורך מלא, סרטי תעודה, דרמות טלוויזיה וסרטים קצרים.
לכל התחרויות צוותי שיפוט מקצועיים, בינ"ל.

קולנוע בינלאומי
בפסטיבל נערכות הקרנות בכורה של סרטים עלילתיים ותיעודיים, חדשים זוכי פרסים נציגי יותר מ-40 מדינות. בהקרנות אלה לוקחים חלק אורחי הפסטיבל המגיעים מחו"ל, ביניהם במאים, מפיקים ושחקנים הנפגשים עם הקהל ותעשיית הקולנוע הישראלית.

אירועי קולנוע מיוחדים
במהלך הפסטיבל מתקיימים, לצד הסרטים, אירועי קולנוע וטלוויזיה מיוחדים, ביניהם:
כנס מקצועי, בינ"ל לטלוויזיה וקולנוע ,"הסיפור שלנו " , הכנס לפיצ'נג ופיתוח דרמות וסרטי קולנוע. הכנס מארח נציגים חשובים של חברות הפקה ומשדרים בינ"ל המקיימים דיאלוג עם נציגי תעשיית הקולנוע הישראלית לצורך שיתוף וקופרודוקציות.

כיתות אמן פאנלים ומפגשי קולנוע
יום הקולנוע הפלסטיני – נוסד לפני 3 שנים,בשיתוף כתב העת לספרות ערבית "משארף",מיסודו של אמיל חביבי. ביום זה מוקרנים סרטים של יוצרים פלסטינים מישראל ומן הרשות הפלשתינית, היוצרים נפגשים עם הקהל ועם יוצרי הקולנוע היהודיים והבינ"ל – לדיאלוג ושיח על סרטיהם. יום זה נועד לחשוף ולתת במה, להתחושות והמציאות היומיומית של היוצרים הפלסטינים, באספקלריה קולנועית.טקס שדירת כוכבי הקולנוע הישראלי (מדי שנה מוטבעים כוכבים עם שמותיהם של גדולי הקולנוע הישראלי בפיאצת הפסטיבל בטקס חגיגי בנוכחות השחקנים, התקשורת וקהל רב. 

אירועי חוצות
מלבד אירועי הקולנוע באולמות, מתקיימים ברחבת הפסטיבל וברחבי העיר אירועים המושכים אליהם קהל רבבות:
יריד אמנויות, מופעי חוצות ואירועי מוסיקה חיה, הקרנות סרטים תחת כיפת השמיים הפתוחות לקהל הרחב.

נגישות לנכים:

אולמות המופעים נגישים לנכים בעלי מוגבלות בניידות,

 אך מאחר שברובם מספר המקומות המותאמים לנכים בכיסאות גלגלים מוגבל,

נא לציין בעת ההזמנה שרוכש הכרטיס נזקק למקום המיועד לכיסא גלגלים.

אולמות במתחם האודיטוריום שד' הנשיא 138-142 טל. 04-8353507

חנייה: בגלל שיקולי ביטחון יגודר אזור  5 חניות הנכים בשד' הנשיא ע"י המשטרה בעת קיום אירועים ברחבה. במידת האפשר, תותר חניית נכים בכיסאות גלגלים בלבד (תג עגלת נכים). בחניון האודיטוריום  יש 27  חניות נכים (בתשלום).  מהיציאה מהחניון במפלס הרחוב  לכיוון רחבת הכניסה לאולמות קיים שיפוע (יש צורך במלווה).

שירותי נכים: במבואה של האודיטוריום ובמבואה ליד אולם רפפורט.

אודיטוריום חיפה
ניתן לשבת בכיסאות גלגלים בשורות 2, 3  ו-4 בצדדים.

סינמטק חיפה 
באולם יש 2 מקומות לנכים בכיסאות גלגלים. מעלית מהמבואה.

אולם רפפורט 
באולם מקומות לכיסאות גלגלים בשורה הראשונה.

 מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, שד' הנשיא  89, מרכז הכרמל. טל' 04-8383554               

חנייה: חניית נכים אחת מסומנת ברחוב. לפי תיאום טלפוני ניתן לחנות בחניון התת-קרקעי ולהגיע למבואה במעלית. 

שירותי נכים: במבואה של אולם האירועים.  

כניסה נגישה מהמבואה לאולם (בכניסה צדדית).

ישיבה נוחה בכיסאות גלגלים בכל השורות באולם (בצדדים)  ובשורה האחרונה.

מרכז קריגר , רח' אליהו חכים 6 כרמל צרפתי, טל: 04-8598012

חניות נכים: בקרבת הכניסה.

שירותי נכים: בקומת המבואה.

20  מקומות נוחים בשורה האחרונה באולם.

בתי הקולנוע במרכז פנורמה, שד' הנשיא  109  טל. 8382020

חנייה: חניית נכים אחת ברחוב. 5 חניות נכים בחניון.

שירותי נכים: בקומה הראשונה של הקניון.

הגעה לבתי הקולנוע: יש לעלות לקומה השנייה, להגיע לאזור הקופות של בתי הקולנוע ומשם במעלית שירות למפלס בתי הקולנוע.

בכל אחד משלושת האולמות 2 מקומות לנכים (בקצה השורה).

פארק המעיין במטולה:

 מעיין ציורי בין עצי התות, בכניסה לעיירה השלווה מטולה.
ראשוני המושבה מטולה היו יורדים אל המעיין מדי יום למלא פחי מים שהובלו על גבי חמורים אל המושבה. בתקופת פקידות הברון, ביקשו ראשוני המושבה להסדיר את בעיית המים ע"י הקמת תחנת שאיבה. אלא שבכך לא תם העניין, המשאבה התקלקלה ולפיכך היה צורך להתקין במקום בריכת אגירה ותעלות זרימה.
שיקום המעיין כלל שיקום בריכת האגירה והתעלות, ופיתוח גן הבוסתן שבקירבתו. יש בו רחבת ישיבה המאפשרת קיומו של ארוע, והמותאמת גם לאנשים עם מוגבלות. במקום פותחו מערכת שבילים מרוצפים, מגרש חנייה ורחבות מצפורים ומרגוע.
הפארק נמצא בכניסה למטולה במקום נביעת מעיין הראשונים

נגישות לנכים:
 חנייה– אין חניה שמורה לנכים בפתח המקום. אין מדרכה בפתח המקום. אין חנייה שמורה 
לנכים במגרש החנייה, אין מדרכה במגרש החנייה.
כניסה משנית– מצידו המרוחק של הפארק – יש לנסוע מסביב.
שטח פתוח– חלק מהשבילים מרוצפים. יש שיפועים לא מתאימים מעל 10%. אין מכשולים 
קבועים בשביל.
הערה:לפני המעיין 6+4 מדרגות.
שירותים ציבוריים– אין שירותים ציבוריים

צוק מנרה:

הרכבל הארוך במדינה המשלב אויר צלול ושלל פעילויות ואטרקציות
אתר צוק מנרה שבמרכזו הרכבל הארוך במדינה המטפס ממבואותיה של קריית שמונה ועד למרומי רכס הרי נפתלי ליד קיבוץ מנרה שבגליל העליון.

הרכבל עוצר בשלושה טרמינלים ובכל אחד פעילות מגוונת מיוחדת למקום ולאיזור. 
חוויה בגובה של 480 מטר המביאה אותנו לתחושות חדשות, אותן אין אנו מכירים. 
לשאוף את האויר הצלול והמשכר ולצפות בעמק החולה, החרמון והגולן הנפרשים ונפתחים אלינו בזמן הריחוף ברכבל.

נגישות לנכים:
יש חניית מסומנת (אך בשיפוץ) –אבל יש מקומות חנייה קרובים, הדרך מהחנייה נגישה יש לגשת למעלית מיוחדת לנכים שתעלה אתכם לפתח הרכבל,הכניסה לרכבל נגישה ,יש שירותי נכים בתחנה העליונה. הדרך למסעדה במקום נגישה

אירועים במרינה בהרצליה:

שלל פעילויות לכל המשפחה, מופעי רחוב, משחקי חשיבה, אימוץ חיות, סדנאות ריקוד ועוד…
לכבוד הקיץ, יתקיימו בימי שלישי ושבת בחודשי הקיץ, יוני, יולי ואוגוסט, פעילויות חינמיות לכל המשפחה, במרינה בהרצליה. בימי שלישי ושבת, תוכלו להנאות ממופעי רחוב, דוכני יצירה, פינות אימוץ כלבים, פסטיבל ציירים, משחקי חשיבה, מתחמי ריקוד ועוד. והחל מחודש יולי, יתקיימו הופעות מוזיקה שיהיו בסימן מחווה למוזיקאים
פירוט הופעות המוזיקה במסגרת אירועי קיץ במרינה בהרצליה:

נגישות לנכים
4 חניות נכים ברוחב 2.40 מטרים סמוך לכניסה; 
הגישה נוחה; שירותי נכים יש בבניין משרדים צמוד; מקום מיוחד לצפייה עבור כסאות גלגלים – בוצעה פנייה בעניין למארגנים טרם התקבל מידע

סוכות בנמל קיסריה  בביץ' בר – פסטיבל ג'אז 2-9.10 הכניסה חינם

לצד בריזה נעימה ונוף מרהיב, מסעדה, בית קפה ובר משקאות עשיר מציע הביץ' בר במשך שמונת ימי החג גם מופעים של הרכבי ג'אז ובלוז. בין האומנים שיופיעו בסוכות: להקת בלוז ראש פינה, הבננות, אורי ברכה במוזיקה ברזילאית בליווי זמרת, השנסיונרים עם קלאסיקה צרפתית, סווינג דה ג'יטאן בג'אז צועני בליווי רקדן סטאפס ואחרים.
הכניסה חופשית (אין להכניס שתייה ומזון למתחם) הפסטיבל יתחיל בערב חג סוכות ביום שישי ה 2 באוקטובר וינעל ב- 9 באוקטובר כל ההופעות יתחילו בשעה 20:00.

התוכנייה המלאה:  http://www.themarker.com/media09/mouse/beach/daf_link.html

נגישות לנכים:

יש חניית נכים בסמוך לכניסה לנמל, יש שירותי נכים מאובזרים, הגישה במישור.

למוגבלי הליכה שבילים סלולים,הנמל רחב ידיים כך שצפויה הליכה בשטחו.

 
תעשו לכם את היום…"נמל קיסריה" הממוקם בגן הלאומי בקיסריה, מזמין אתכם ליהנות ממגוון אתרים בקיסריה בנוסף לאטרקציות הייחודיות במקום תוכלו לבקר באתרים נוספים בקיסריה ובסביבתה ולבנות לעצמכם יום בילוי מושלם. 
לפרטים נוספים באתר נמל קיסריה.

נגישות לנכים:

 חניית נכים בסמוך לכניסה לנמל,שירותי נכים מאובזרים, הגישה במישור.

פסטיבל התמר 2009 

שהפך למסורת, חוגג השנה עשור בחול המועד סוכות, בין התאריכים: 4-8 באוקטובר. במסגרת הפסטיבל ייערכו סדרת אירועי תרבות המשלבים אמנות, בילוי, תיירות ונופש. הפסטיבל ייערך ברחבי המועצה האזורית "תמר" בים המלח, במספר מתחמים:  מצדה,  נחל זוהר , עין גדי ועין תמר.  הפסטיבל יפתח בנוכחות נשיא המדינה מר שמעון פרס, בהשתתפות מיטב אמני ישראל : ריטה, אייל גולן, אהוד בנאי, גידי גוב, יהודית רביץ, אביתר בנאי, מוש בן ארי, כנסית השכל, מאיר בנאי, ארקדי דוכין, חמי רודנר, לאה שבת, עינת שרוף ועוד. כמו כן, תתקיים בפסטיבל הפקה אורחת מחו"ל של "THE WAILERS" עם הסולן אלן אטיאס, להקת הליווי האגדית של בוב מארלי.  

בערב הפתיחה של הפסטיבל יתקיים בנחל זוהר המופע של ריטה עם סימפונט רעננה  ובו יכריז נשיא המדינה מר שמעון פרס על עלייתו של ים המלח לשלב הסופי בתחרות "7 פלאי עולם הטבע". עוד הופעה בולטת בפסטיבל התמר, היא הופעתם של חברי הלהקה האגדית של בוב מארלי האגדי במופע מחווה לגדול זמרי הרגאיי עם הסולן אלן אטיאס במופע מיוחד במסגרת סיבוב ההופעות האירופאי שלהם. במופע יתארחו מוש בן ארי, מיכאל גריילסאמר והמטבוחה פרוג'קט. 

נגישות לנכים:

כ-30 חניות נכים מסומנות בחניית רכבי הבטחון כ-500 מ' מהבמה, בנוסף מאפשרים לרכבי נכים להיכנס אל תוך המתחם עצמו, לפרוק ולצאת.

מקומות שמורים לכ"ג בקדמת צד הבמה.

2 שירותי נכים ניידים.

הוסף תגובה