אלון גל-קריירה בהנחיית מיומנויות למידה

ההבדל בין 'לשרוד' לבין להצטיין בלימודיך

"ההשקעה בתלמיד בישראל היא מהנמוכות ביחס למדינות המפותחות. כך עולה מדו"ח שפרסם היום ארגון ה-OECD (הארגון לפיתוח ולשיתוף פעולה כלכלי באירופה)."
"התמיכה הממשלתית במוסדות להשכלה הגבוהה בישראל הולכת וקטנה, וללא שינוי במדיניות הממשלה בנושא התמיכה במוסדות להשכלה גבוהה, עלולה ישראל למצוא את עצמה בפיגור אחרי המדינות המפותחות."
"ההוצאה הממשלתית בישראל להשכלה הגבוהה – ביחס למספר הסטודנטים, התוצר הגולמי וגודל האוכלוסייה – היא מהנמוכות ביותר! בדרוג נמוך יותר נמצאת רק יוון."
"על פי נתונים פנימיים של משרד החינוך כ-24,700 תלמידים בכיתות ז' עד י"ב, הפסיקו ללמוד בשנת הלימודים הקודמת בבתי ספר שבפיקוח משרד החינוך."

מטרתו של תלמיד וסטודנט היא לרכוש את הידע הנחוץ לו ולהשלים את לימודיו בהצלחה. מול מטרה זו עומדים פיתויים חיצוניים רבים כגון הרצון 'ליהנות מהחיים', להרוויח יותר כסף, ליצור זוגיות, ושאר חוויות שהן הרבה יותר מעניינות מלסכם חומר. 

כמו כן עלולות שוב להופיע המכשלות המוכרות – חוסר ביטחון עצמי ואמון ביכולתי להצליח, חוסר רצון התחלתי, 'חרדת בחינות', יכולת זיכרון וריכוז נמוכות ושנאה לשנן חומר כדי לזכור, חוסר יכולת לנהל את זמן הלמידה מול שאר המטלות בחיים ובזבוז זמן רב מול הספקים נמוכים. 

כל אלה מובילים למוטיבציה נמוכה ללמוד וגם אם נצליח ונמשיך, עדיין את הזמן שהעברנו מתוך חוויית קושי והישרדות לא ניתן להחזיר!  

חברת תות ובראשה אלון גל פיתחה קורס ייחודי המשלב אימון להעלאת הביטחון העצמי והאמון בהצלחה בלימודים עם מיומנויות למידה איכותיות הנלמדות עד היום באקדמיות המובילות בארה"ב ועד צוות הבית הלבן! 

דוגמאות לנלמד בקורס: כיצד להתמודד עם הפחד מכישלון וחרדת בחינות, כיצד לנהל את זמן הלמידה מול שאר פעילויותיי בחיים, כיצד לקרוא מהר יותר, בריכוז גבוה יותר ולזכור יותר, כיצד לסכם חומר בצורה איכותית, כיצד להקשיב למרצה בריכוז גבוה, כיצד להכין עבודה להגשה במהירות גדולה יותר וברמה מעולה, כיצד להתכונן למבחן ולהתמודד עם המבחן.

התוצאות העיקריות שמפיקים המשתתפים: הספק למידה גבוה יותר בזמן קצר יותר ובכך פינוי זמן לפעילויות נוספות ואף לבילוי ופנאי, סילוק אמונות עצמיות שליליות על חוסר יכולת למידה אישית וחיזוק הביטחון העצמי, תפעול איכותי של כל סוגי החומר הנקרא- ספרים, דוחות, מאמרים, פיתוח ריכוז עצמי והתמודדות עם הפרעות חיצוניות ועוד.

מנחה מיומנויות למידה?

רוצה קריירה בהנחיית מיומנויות למידה?!
חברת תות ובראשה אלון גל, פיתחה שיטה חדשנית המשלבת העלאת ביטחון ואמון עצמי 
של נוער ובוגרים במסגרות הלימוד ובארגונים, עם מיומנויות למידה אפקטיביות.
דרישות התפקיד: תואר ראשון חובה, מוכנות לעבודה כזכיין ת.ו.ת, נכונות לעבודה מאומצת 
לפרטים- אלמה: almae@tut-coach.co.il טלפון: 03-6091399
נא לציין "מנחה לכישורי למידה".

הוסף תגובה