אנשים אינטימיים / בחנו את עצמכם – האם אתם אנשים אינטימיים או אנשי חוץ?

אנשים אינטימיים

 

אנשים אינטימיים הם בדרך כלל אנשים סולידיים, רוחניים, שקטים, מחפשים תוכן ומשמעות, מגע, קרבה, יחסים של אחד על אחד, קסם, אווירה ועומק של תקשורת.

 

הם סולדים מרעש, ממסיבות גדולות, מפוזה, רושם, חברה רבה של אנשים, אירועים גדולים, נסיעות ארוכות, חיי חברה תוססים ונושאים שטחיים וחומרניים שבהם הם אינם מוצאים שום משמעות או תוכן אמיתי.

 

 

 

ביתי הוא מבצרי

 

אנשים אינטימיים אוהבים להיות בביתם. הם מעדיפים בית קטן וחמים שבו הם יוכלו לבלות רוב זמנם עם בני הזוג שלהם בצורה קרובה ומשוחררת ללא גבולות או כבלים.

 

הם סולדים מבתים גדולים או מבתים מרשימים וענקיים שנועדו לארח מסיבות ואירועים, הם מוכנים לוותר על נסיעות ובילויים מרובים מחוץ לבית, הם מעדיפים להישאר בחיק הבית או הטבע הקרוב בפינה השקטה והחביבה שהם בנו לעצמם. 

 

 

 

אנשי חוץ

 

הבית עבור אנשי חוץ הוא סוג של תחנת דלק ותו לאו. זהו מקום שבו הם ישנים או אוכלים כדי לצאת החוצה אל העולם. אנשי חוץ אוהבים את כל מה שבחוץ – ובגדול. את הבית הם אוהבים הרבה פחות – אלא אם כן הוא משמש אותם לאירוח אנשים רבים מבחוץ.

 

הם חומרניים, אוהבים לעשות קניות אינסופיות, טיולים, ערים, רעש, המולה, אקשן, בילויים, קזינו, אורות וצלילים, הרבה אנשים והתקהלויות. הם אוהבים להיות בתנועה כל הזמן ולרגע לא לעצור.

   

 

 

כלפי החוץ הכל סבבה – בפנים ריק

 

אנשי חוץ ניזונים מהבחוץ. אם אין להם את החשיפה החיצונית הזאת – הם מתים. עולמם הפנימי אינו מפותח. הם אינם מתעניינים בנושאים רוחניים או ערכיים. הבית והשקט, היחסים הקרובים והקרבה האינטימית – מהם והלאה. ביחסים זוגיים הם טכניים ומרוחקים, סולדים ממגע מיני ממושך, אינם אוהבים לתקשר או לדבר, מתרחקים משיחות עמוקות או ממודעות עצמית, אינם חוקרים את עצמם ואת הקרובים להם.

 

אנשי חוץ מחפשים חברה של אנשים רבים, נוחיות, פוזה ורושם על אחרים. חשוב להם להצליח ולהיחשב מצליחנים כלפי חוץ, כפי שמשתקף מדרישות החברה והסביבה שבה הם חיים. החיצוניות שלהם היא הדבר החשוב ביותר, הבגדים, המותגים וכל "לבוש" חיצוני אחר או סממן חיצוני שנועד כדי לתייג את עצמם כסיפור של הצלחה. הם טכניים ופונקציונליים ומעבר לחומרנות ולרושם חיצוני הם אינם מתעניינים בדבר. 

 

 

וטיפ לסיום: כשאחד מבני הזוג הוא טיפוס מופנם ואינטימי והשני הוא מוחצן ופונקציונלי – הפער הוא גדול והחסכים ההדדיים הולכים וגדלים עם השנים. 

 

הוסף תגובה