תנאים להצלחה / מהו ההבדל בין כאלה שמצליחים לבין אלה שרוצים להצליח ולא הולך להם?

התנאים להצלחה

 

הצלחה אינה דבר קל או מובן מאליו. להיפך – להצליח זה דבר קשה ומורכב. אם לא די בכך – אנשים רבים מקשים על עצמם עוד יותר ומציבים להצלחה שלהם או תנאים וסייגים ובכך הופכים את ההצלחה לבלתי אפשרית ממש.

 

"אני רוצה להצליח אבל אני לא מוכן ש…", "בטח שאני רוצה לגדול אבל בתנאי ש…", "מה פתאום שאני אעשה… בשביל להצליח? לא מוכן" – אלה משפטים של אנשים שאולי רוצים להצליח, אבל אין סיכוי שהם באמת יצליחו כי יש להם תנאים להצלחה והצלחה משיגים בלי תנאים. 

 

 

 

כדי להצליח צריך להיות מוכן לעשות הכל – what ever it takes

 

להצלחה יש נוסחה קבועה – אלה שמצליחים הם רק אלה שהיו מוכנים לעשות את הכל, אבל באמת את הכל, כדי להצליח. המצליחנים הם הלא מתפנקים, הלא מסתייגים, אלה שהלכו עד הסוף ונתנו את כל מה שהיה להם בלי להסס.

 

כישלון הוא תוצאה של סייגים רבים ותנאים רבים להצלחה, כמו כבלים כבדים החונקים את ההצלחה. הצלחה קטנה היא תוצאה של סייגים קטנים ואילו הצלחה גדולה פירושה העדר כל תנאים או סייגים.  

 

 

 

הסוד של המצליחנים הוא שהם לא מציבים תנאים להצלחה

 

אם ברצונכם להצליח עליכם לבחון תחילה את רשימת הפינוקים שלכם, את רשימת ההסתייגויות והתנאים שלכם, את אותה רשימה של דברים שאינכם מוכנים לעשות כדי להצליח.

 

קחו את הרשימה של "מה אני לא מוכן לעשות בשביל להצליח", בחנו אותה ונסו להשמיט ממנה כמה שיותר תנאים. אם תצליחו למחוק את רוב הסייגים או את כולם – הסיכוי שלכם להצליח יגדל באופן דרמטי.  

   

 

 

ללא תנאים – ההצלחה קלה בהרבה

 

כשאין שום דבר שעוצר אתכם מלהצליח, כשאתם לא מפחדים מכלום, כשאתם מוכנים לעשות את הכל, כשאין לכם שום תנאים להצלחה – ההצלחה שלכם תהיה נגישה, זמינה וקלה בהרבה.

 

הצלחה אמיתית מתחילה עוד לפני הצעד הראשון שלכם. היא מתחילה ברשימת הפחדים שלכם, התנאים, הסייגים, ההתפנקויות והדרישות הלא ריאליות שלכם.

 

 

וטיפ לסיום: כשרשימת ההתנגדויות והתנאים להצלחה לא קיימת – כל מה שנותר הוא להצליח. 

 

הוסף תגובה