ארועי החינם לשבוע האחרון של החופש הגדול

ארועי החינם לשבוע האחרון של החופש הגדול

שרית חדד,קרן פלס,שירי מיימון,כוורת,קורין אלאל,פבלו רוזנברג,שמעון בוסקילה,הראל סקעת ועוד – הכל חינם

שבוע אחרון של הקיץ, עוד מעט חוזרים לבית הספר אז חייבים להספיק לבלות קצת..

תזכורת של הדברים הכי שווים השבוע. המון דברים אז לא כדאי שתשכחו…

הנה ריכוז האירועים:

ארבעה פסטיבלים מקסימים עומדים לפתחנו.

הפסטיבל האיכותי, פסטיבל בת ים לתיאטרון רחוב, שבו מגוון רחב של הופעות ומפגשי תיאטרון. השנה במסגרת הפסטיבל יועלו 9 מופעים מחו"ל, 7 הצגות התחרות ו 6 מופעי אורחים שונים. הפסטיבל יתפרס על פני שלושה ימים לאורך הטיילת בבת ים. אל תחמיצו!

פסטיבל נוסף הוא פסטיבל גשרים בנחל שמתקיים בנחל אלכסנדר ובו הפנינג לכל המשפחה עם רינת גבאי, מיכל צפיר ועוד, חגיגת הכליזמרים ה 12, נשות חווה והרכב הכליזמרים מאיטליה, וגולת הכותרת הן ההופעות של מופע הארנבות של ד"ר קספר והופעתו של יורם גאון עם שירים מכל הזמנים.

במקביל מתקיים פסטיבל בריזה 2009 שכולו קרנבל לילדים ולמבוגרים כאחד. בפסטיבל יופיעו מיטב האמנים שיעלו בזה אחר זה על הבמה. קורין אלאל, הראל מויאל, שירי מימון, עידן יניב, דור דניאל, שלמה סרנגה, שמעון בוסקילה, התבלינים, קובי אפללו, מופע הארנבות של ד"ר קספר, סבא טוביה, מיכל צפיר, שרהל'ה שרון, עודד פז, יהודה אטלס, הדוד חיים ואחרים . יהיה שמח, בואו!

לדרומיים שבינינו, פסטיבל יש זמר באוויר. במסגרת הפסטיבל יתקיימו מופעים של קרן פלס, קובי אפללו, קובי אושרת ולהקת "חלב ודבש" ,חופני וורדינה כהן, רותי נבון ולאה שבת, מופע כלייזמרים, אסף אשתר, עופר ואיריס פורטוגלי עם מקהלת גוספל, חבורות זמר מכל רחבי הארץ ועוד.  

עוד יופיעו השבוע ברחבי הארץ: יאיר זיו במופע גדול, מוש בן ארי יחד עם איילה אינגדשט, יוצאי להקת כוורת במופע "נפגשנו" בו יקחו חלק אלון אולארציק, אפרים שמיר ויצחק קלפטר שהתאחדו למופע שבו מוגשים להיטי כוורת לצד הלהיטים של כל אחד מהם בנפרד. ולמי שדני סנדרסון היה חסר לו אז הוא מוזמן להגיע למופע סוחף, קצבי ומרענן עם השירים המוכרים וקטעי קישור הומוריסטיים, כמיטב המסורת ובדרכו המיוחדת כפי שרק דני סנדרסון יודע להגיש. עוד יופיעו: שרית חדד, הראל סקעת, שירי מיימון ופבלו רוזנברג, הכל באירועי סיום הקיץ המתקיימים ברחבי הארץ.

אז כנסו לאתר הבילויים בחינם של ישראל 
מעכשיו מבלים בחינם.
לא לשכוח לבדוק מה יש בחינם באתר לפני כל יציאה לבילוי..
למה לשלם אם אפשר לקבל את זה בחינם? 🙂

הוסף תגובה